Skocz do zawartości


Zdjęcie

1.14 Co nowego?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
259 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kaktuscraft

Kaktuscraft

    Wyjadacz

  • Weteran
  • 837 postów
  • MineCraftKaktus

Napisano 29 wrzesień 2018 - 20:37

OTO ZBIÓR INFORMACJI O NADCHODZĄCEJ WERSJI 1.14!

 

SNAPSHOTY I WERSJE

 

1.13.2-pre1

 

1.13.2-pre2

 

1.13.2

 

18w43a

 

18w43b

 

18w43c

 

18w44a

 

18w45a

 

18w46a

 

18w47a

 

18w47b

 

18w48a

 

18w48b

 

18w49a

 

18w50a

 

 

PLANOWANE NOWOŚCI

 

Nazwa update'u



Zmiany w tajdze


Nowy wygląd wiosek


Nowości u wieśniaków


Plądrowanie


Kusze


Data premiery


Nowe skiny kotów


Rusztowanie


Bambusy i pandy

 

Nowy system walki

 

Nowe półbloki i schody

 

Nowa grzybowa krowa

 

Nowy blok z redstone'a

 

Nowe wymiary

 

INNE NEWSY

 

Minecraft: Dungeons



Zmiany w add-onach


Inspiration Island


Użytkownik Kaktuscraft edytował ten post 13 grudzień 2018 - 15:13

Lubię kaktusy.

craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 luc78

luc78

    Znawca

  • Użytkownik
  • 230 postów
  • luc78

Napisano 29 wrzesień 2018 - 21:34

Czy oceloty nie miały przestać być kotami, a koty stać się oddzielnymi mobami?


  • DankiScar lubi to

#3 fullfun

fullfun

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 595 postów

Napisano 29 wrzesień 2018 - 22:24

Brzmi świetnie, chociaz nie wiem co ich tak wzięło na ten rozwój gry.



#4 edeksumo

edeksumo

    Nowy

  • Użytkownik
  • 18 postów
  • edeksumo

Napisano 29 wrzesień 2018 - 23:31

Z tego jak ja zrozumiałem. Podzielone będzie to na dwa update. Pierwszy pandy i koty, który wyjdzie do świąt. Drugi wieśniaki. Jestem nieco zawiedziony, miałem nadzieję na nether update. I jeśli się nie mylę co do tego podziału, to czy nowości w tajdze będą już w tym przed świątecznym update czy dopiero w noworocznym z wieśniakami?

@luc tak koty zostaną oddzielone od ocelotów, będą osobnymi mobami, których będą bały się fantomy. 



#5 Somka

Somka

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 466 postów

Napisano 30 wrzesień 2018 - 08:42

Pozwolę sobie to wszystko skomentować...

"Zmiany w tajdze" - ta zmiana mi się podoba, zawsze brakowało mi rośliny która wytwarza pożywienie, co do lisów i ognisk to neu, tylko chciałbym aby ogniska nie spawnowały się naturalnie.

"Nowy wygląd wiosek" nie mam pojęcia po co wprowadzać nowe wyglądy, tak jak jest teraz to mi pasuje.

"Nowości u wieśniaków" jak dla mnie zmiany wyglądu npc są niepotrzebne, będą wyglądać jeszcze gorzej, lepiej żeby wzięli się za ich AI bo osadnicy to takie nimoty...

"Pladrowanie" chyba tylko to mnie naprawdę uszczęśliwia, czekałem na coś takiego od dawna choć jestem ciekaw jak to będzie wyglądać, mam nadzieję że illagery nie będą się z łysej d**y respić.

"Kusze" jak narazie trudno powiedzieć...

"Nowe skiny kotów" niepotrzebne

"Rusztowanie" za mało szczegółów trudno powiedzieć

"Bambusy i pandy" pandy są bezsensu nw czemu ale czuję że w wersji 1.83 na ooo takiej sawannie będą pumy, lwy, gazele, zebry, krokodyle... takie uptade nie mają sensu. Bambusy widzę że zostały dodane tylko dla pand i na opór będzie szukać się sposobów do których można wykorzystać roślinę.

#6 fullfun

fullfun

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 595 postów

Napisano 30 wrzesień 2018 - 09:22

Pozwolę sobie to wszystko skomentować...

"Zmiany w tajdze" - ta zmiana mi się podoba, zawsze brakowało mi rośliny która wytwarza pożywienie, co do lisów i ognisk to neu, tylko chciałbym aby ogniska nie spawnowały się naturalnie.

"Nowy wygląd wiosek" nie mam pojęcia po co wprowadzać nowe wyglądy, tak jak jest teraz to mi pasuje.

"Nowości u wieśniaków" jak dla mnie zmiany wyglądu npc są niepotrzebne, będą wyglądać jeszcze gorzej, lepiej żeby wzięli się za ich AI bo osadnicy to takie nimoty...

"Pladrowanie" chyba tylko to mnie naprawdę uszczęśliwia, czekałem na coś takiego od dawna choć jestem ciekaw jak to będzie wyglądać, mam nadzieję że illagery nie będą się z łysej d**y respić.

"Kusze" jak narazie trudno powiedzieć...

"Nowe skiny kotów" niepotrzebne

"Rusztowanie" za mało szczegółów trudno powiedzieć

"Bambusy i pandy" pandy są bezsensu nw czemu ale czuję że w wersji 1.83 na ooo takiej sawannie będą pumy, lwy, gazele, zebry, krokodyle... takie uptade nie mają sensu. Bambusy widzę że zostały dodane tylko dla pand i na opór będzie szukać się sposobów do których można wykorzystać roślinę.

Czyli w skrócie powtarza sie scenariusz z przed roku;

Mojang; Dodamy nowe moby, bloki i odświeżymy systemy!

Gracze; aLe Po cO DoDaWać NoWe!!111jeden PsUjEcIe KlImAt, zA DuZo!!


  • CichyCreeper lubi to

#7 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2348 postów
  • Katniss#2260
  • _Katniss218_

Napisano 30 wrzesień 2018 - 09:52

Te wieśniaki to bardzo fajne, podobnie jak kusza... Reszta może się nadać na jakieś bloki do podmiany w respacku. Czekam z niecierpliwością.


Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)

Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
WERSJA 2.1 JUŻ JEST!


#8 Aziz

Aziz

    Legenda

  • Administrator
  • 4106 postów
  • Aziz

Napisano 30 wrzesień 2018 - 10:19

Czyli w skrócie powtarza sie scenariusz z przed roku;

Mojang; Dodamy nowe moby, bloki i odświeżymy systemy!

Gracze; aLe Po cO DoDaWać NoWe!!111jeden PsUjEcIe KlImAt, zA DuZo!!

Raczej przez ostatnie 7 lat.

 

Rusztowania brzmią spoko, obstawiam że będą solid blokami (można po nich chodzić i nie działa na nie grawitacja) ale będą działać jak drabinki, a niszczenie zadziała jak w przypadku Endowych drzew, spadnie każda instancja połączona z niszczonym blokiem. Użyteczne, bo stawianie ciągle wind czy schodów i potem ścieżek z dirta po czym niszczenie ich za sobą jest bardzo nużące, zwłaszcza przy większych budowlach.

Also, w końcu będzie bambus i ścina cukrowa, czy ktoś się machnął?

 

Te illagery, ugh, jakby zombie siege nie wystarczyły, te wieśniaki mają coraz bardziej przerąbane co kolejną aktualizację. Nic tylko mury budować jak Trump.

 

Tekstury kitków, zawsze, nie wiem czemu komuś nie pasuje, to przecież tylko parę pikseli, nie żeby zajęło jakoś strasznie dużo czasu. Jakby szło o nowy model to być może.

 

Kusza? buuuuu RPG się z tego robi bleee  jeszcze dłuższy czas naciągu? To tylko chyba w obronie terytorium, nigdy w regularnej walce.

 

To ognisko trochę z czapy (postaw pochodnie?) chyba że będzie odstraszać wrogie moby - to ok.


Dołączona grafika
Ja tu tylko sprzątam
Na co mi pad gdy mam WSAD
"era kucyków na CraftPortal minęła" - Danio, 11 grudnia 2011; 22:52 "David z Getta" ~ Vermello
"Aziz to Aziz" - Mawi "Wielka księga epickich cycatów" ~ Soneillon
"Adikso rano kobiety w dniu ich siekiery." - Ransey

#9 CichyCreeper

CichyCreeper

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 275 postów
  • JanuszMinecrafta

Napisano 30 wrzesień 2018 - 10:41

to co mi się podoba to te bandy barbarzyńców oraz bambusy z pandami i ulepszenie tajgi


Użytkownik CichyCreeper edytował ten post 30 wrzesień 2018 - 10:41

  • Katniss lubi to

choinka-sterowana-z-minecrafta-1.8-2014.


#10 CallOfDuty

CallOfDuty

    Znawca

  • Użytkownik
  • 208 postów
  • CallOfDuty

Napisano 30 wrzesień 2018 - 14:29

Dla mnie bomba.



#11 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2348 postów
  • Katniss#2260
  • _Katniss218_

Napisano 30 wrzesień 2018 - 17:17



Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)

Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
WERSJA 2.1 JUŻ JEST!


#12 Somka

Somka

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 466 postów

Napisano 30 wrzesień 2018 - 18:44


Boże jak te npc wyglądają...

#13 CallOfDuty

CallOfDuty

    Znawca

  • Użytkownik
  • 208 postów
  • CallOfDuty

Napisano 30 wrzesień 2018 - 20:50


Pandy wyszły wyśmienicie, w dodatku animacja jak spożywają bambus. 



#14 RupSon

RupSon

    Znawca

  • Użytkownik
  • 249 postów
  • Rupson

Napisano 30 wrzesień 2018 - 20:50

IMO "Wioski i grabiestwo" brzmi dużo lepiej
W skrócie:
Kusza - na pierwszy rzut oka wydaje się być bardzo OP, mam nadzieję, że jakoś to zgrabnie zbalansują, czy to przez mniejszą wytrzymałość, dłuższy cooldown, enchanty dostepne tylko z dungeonów (zwłaszcza ten potrójny strzał), czy, na przykład, konieczność craftowania bełtów z żelaza (zawsze trochę drożej niż krzemień)

Przebudowa wiosek - w końcu (choć ja i tak je przebuduję po mojemu)

Reskin villagerów - Mi tam się podoba, zwłaszcza te kapelusze a'la sombrero

Pilagerowie - nareszcie w wioskach coś będzie się działo, mam na dzieję tylko że ich resp nie będzie tak zupełnie randomowy, bo biedne wieśki wyginą w pierwszy tydzień (wE nEeD tO bUiLd A wAlL). Plus, liczę na jakiś ciekawy drop z tej "Bestii", żeby był powód do zabawy w Zbawiciela PGRu. Do tego, jakby powiedzmy po pokonaniu x fal pojawiała jakaś specjalna, może z jakimś turbo koksem Mini Bossem, to już zupełnie by był kosmos.

Koty i Oceloty - fajnie, fajnie, ale psy wciąż mają tylko jedną teksturę. Jeśli przy updacie tajgi nic nie dodadzą, to naprawdę się zawiodę

Pandy i Bambusy- jeden z najbardziej wyczekiwanych mobów. Oby miały jakieś inne zastosowanie niż... bycie pandą.

Overall, update nie za duży, ale content jest w miarę na poziomie.

BTW - biomy, które odpadły w głosowaniu, dojdą zaraz po tajdze (jeszcze w 1.14), czy dopiero w kolejnych update'ach? Nie za bardzo zrozumiałem.

#15 Wojzen

Wojzen

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 219 postów

Napisano 30 wrzesień 2018 - 21:23

minecraft-pandas.900x.jpg

Ta mała roślinka z lewej od pand to nowa tekstura paprotki, mały bambus czy co?


  • CichyCreeper lubi to

#16 Kaktuscraft

Kaktuscraft

    Wyjadacz

  • Weteran
  • 837 postów
  • MineCraftKaktus

Napisano 30 wrzesień 2018 - 22:33

Mnie najbardziej cieszą zmiany w wioskach i kusze. Osady od dawna potrzebowały dużych zmian, a kusze mogą zrobić małą rewolucję w PvP.
Lubię kaktusy.

#17 ..V..

..V..

    ..V..

  • Użytkownik+
  • 534 postów

Napisano 30 wrzesień 2018 - 23:14

tak więcej nowych mobów i nowości!

aktualizacja wiosek to nareszcie jakiś postęp, osadnicy według mnie są strasznie nudni i powinni mieć jakieś zachowanie lub coś...



#18 Kaktuscraft

Kaktuscraft

    Wyjadacz

  • Weteran
  • 837 postów
  • MineCraftKaktus

Napisano 06 październik 2018 - 18:32

Dodałem do tematu kilka nowych informacji, głównie te pochodzące z panelu po Mineconie.


Lubię kaktusy.

#19 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2348 postów
  • Katniss#2260
  • _Katniss218_

Napisano 06 październik 2018 - 18:49



Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)

Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
WERSJA 2.1 JUŻ JEST!


#20 fullfun

fullfun

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 595 postów

Napisano 06 październik 2018 - 19:47

Noice
W końcu będzie można zaszaleć.


  • CichyCreeper lubi to




Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

1 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych


    TGMplay