Atak wersji testowych trwa, tym razem dostaliśmy snapshota już w poniedziałek, a jest tak za sprawą polowania na pozostałe błędy w Redstone Update. Mojang chciałby tym razem opublikować wersję testową w tym tygodniu i wydać pełną w przyszłym, ale nie wiadomo czy gracze nie napotkają kolejnych problemów. Zawsze lepiej naprawić błędy teraz niż później.
Poprawki:
- Poprawiono pozycjonowanie cienia za czcionką w opcjonalnych językach.
- Aktywacyjne tory przesunięte przez tłok pozostawały zasilone.
- Zmiana statusu piecyka pozostawiała zapisany stary status, pogarszając wydajność gry.
- Interfejs piecyka okazjonalnie zamykał się, usuwając wszystkie przedmioty wewnątrz.
- Pochodnia i blok Redstone nie zasilały podajników, dozowników, TNT i bloków instrumentalnych.
- Dodanie przedmiotu do leja poprzez podajnik nie aktualizowało stanu komparatora.
- Rozsunięty tłok znikał, jeśli został popchnięty przez inny tłok.
- Poprawiono problemy z maską kolizji krów.
- Ostatnie bezpośrednie połączenie z serwerem nie było zapisywane.
- Poprawiono ilość czasu pojedynczej czynności leja.
- Wysokie poziomy niektórych efektów wciąż odwracały ekran do góry nogami.
- Użycie komendy /clear do czyszczenia ekwipunków na więcej niż jednym graczu przestawało działać poprawnie po napotkaniu gracza z pustym inwentarzem.
- Komenda /me nie mogła używać selektora @p.
- Poprawiono aktualizowanie sygnału Redstone z torów detekcyjnych.
- Czyszczenie pustej drużyny wyświetlało błędne tłumaczenie.
Minecraft 13w10a
Uwaga! To jest wersja testowa! Może ona zniszczyć Twój świat lub inne elementy związane z grą!
Klient – Serwer
Do zmiany wersji użyj nowego MVC Beta! Dostępne na Windows, Linux i Mac!