Kolejna wersja testowa jest już dostępna do pobrania! W tej aktualizacji pojawiło się sporo drobnych poprawek i kolejne próby zoptymalizowania systemu oświetlenia. Możecie z tego powodu odczuć spory spadek komfortu rozgrywki, ale miejmy nadzieję, że nie napotkamy takich problemów w pełnym wydaniu Redstone Update. Poniżej znajdziecie listę zmian oraz odnośnik do pobrania.
Zmiany:
- Kolejne próby zoptymalizowania systemu oświetlenia.
- Dodano wagonik z Mob Spawnerem dostępny poprzez użycie zewnętrznych edytorów.
- Świnie sterowane za pomocą marchewki na patyku podskakiwały bez końca, kiedy napotkały pół-bloki lub schodki.
- Poprawiono problem z nachodzącymi się teksturami żelaznych krat i szklanych paneli na blokach znajdujących się poniżej lub powyżej.
- Liście z wyrośniętych drzew podmieniały transparentne bloki.
- Tekstura chmur od dołu nie była transparentna.
- Maska kolizji dziecięcych wersji stworzeń była zbyt duża.
- Lampa w wioskach pojawiała się z latającymi pochodniami.
- Płotek umieszczony w narożniku posiadał błędną maskę kolizji.
- Wither Szkielet posiadał błędną maskę kolizji.
- Podwójna skrzynia pułapka odtwarzała dźwięk otwierania i zamykania podwójnie.
- Losowe skrzynie pułapki nie odtwarzały żadnych dźwięków.
- Interfejs handlu z wieśniakami nie wyświetlał specjalnej nazwy.
- Postawienie bloku po wschodniej stronie leju powodowało błędne wyświetlanie grafiki leju.
- Poprawiono problem z duplikowaniem się tłoków.
- Komparatory nie aktualizowały sygnału wychodzącego.
- Opcja drużyny „friendlyfire” nie zapisywała się w plikach.
- Tablica wyników duplikowała nazwę gracza na liście.
- Spadający blok (FallingSand) wspiera teraz bloki o ID wyższym niż 128.
Minecraft 13w06a
Uwaga! To jest wersja testowa! Może ona zniszczyć Twój świat lub inne elementy związane z grą!
Klient – Serwer
Do zmiany wersji użyj nowego MVC Beta! Dostępne na Windows, Linux i Mac!