W tym tygodniu dostaliśmy nowy blok, a wraz z tym odświeżony system naprawiania przedmiotów. Twórcy map przygodowych dostali kolejną nowość i jak zwykle naprawiono masę błędów.
Zmiany:
- Dodano opcję wyłączenia wizualnie pelerynek dla ich posiadaczy
- Efekt, jaki otrzymujemy dzięki Beacon jest mniej natrętny wizualnie
- Dźwięk otrzymania poziomu odtwarzany jest tylko co pięć zdobytych poziomów
- Za pomocą edytorów NBT możemy ustawić wielkość oraz czas wybuchu dla Creepera
- Skrót F3+H wyświetla teraz poziom zniszczenia przedmiotu
- Dane diagnostyczne wyświetlają teraz nazwę kierunku, w który patrzymy
-
Dodano kowadło [Receptura]
- Pozwala naprawiać przedmioty, połączając narzucone na nich zaklęcia
- Pozwala nazwać dowolny przedmiot
- Ilość poziomów potrzebna do użycia kowadła wzrasta przy zmianie nazwy, wyższych poziomach zaklęć i rzadkości ulepszeń
- Każde użycie kowadła niszczy je, zniszczenie kowadła dzielimy na trzy stopnie: Zwykłe Kowadło, Lekko Zniszczone Kowadło i Bardzo Zniszczone Kowadło (Każde różni się wizualnie)
- Na blok kowadła działa grawitacja, spada tak samo jak piasek i żwir (Nie może zostać popchnięte przez tłok ze względu na błąd z duplikowaniem bloków)
- Maksymalny poziom pozwalający naprawić przedmiot to aktualnie 39
Minecraft 12w41a
Klient – Serwer
Dostępny również za pośrednictwem Minecraft Version Changer!