Aktualizacja: Minecraft 1.4.3 PreRelease

Mojang stworzył oficjalny bugtracker do Minecraft dla wersji PC i dzięki temu wyłapano i naprawiono ponad 100 błędów! Ta aktualizacja to przed premierowe wydanie Minecraft 1.4.3, które dostaniecie w następną środę jako oficjalne uaktualnienie. Nie będzie ono miało żadnego wpływu na aktualizacje serwerów. Zapraszam do przeczytania poniższej listy poprawek i pobrania nowej wersji.

Poprawki:

  • Ulepszone przedmioty wyświetlały tło efektu ulepszenia w panelu Beacon.

  • Ruda szmaragdów może zostać zniszczona używając przynajmniej żelaznego kilofa, ale blok szmaragdów może zostać zniszczony każdym typem kilofa.

  • Dźwięk wagonika nie przestaje być odtwarzany.

  • Szkielety trzymające miecz strzelają strzałami.

  • Strzały, które trafiły graczy nie utykały w nich.

  • Leżące przedmioty, które wpadały w transparentne bloki nie mogły być podniesione.

  • Siatka kolizji kowadła była źle wyświetlana.

  • Drzwi wypadały po zniszczeniu ich w trybie kreatywnym.

  • Problem z wpadaniem do void podczas wczytywania się świata.

  • Niektóre dźwięki nie były zależne od serwera.

  • Postawienie dwóch drewnianych pół bloków odtwarzało dźwięk z wersji 12w38a.

  • Zabarwienie owcy różowym barwnikiem powodowało błąd graficzny.

  • Użycie komendy /tp do gracza, który znajduje się w innym świecie nie działało poprawnie.

  • Tekstura furtki była nałożona odwrotnie.

  • Stworzenia w wagonikach znikały bez powodu.

  • Poprawiono kalkulowanie długości cienia za napisem nad głową gracza w przypadku narzucenia koloru na tekst.

  • Błędnie umiejscowiony hitbox w Slime uniemożliwiał atakowanie ich.

  • Usunięto duplikowanie jaj smoka, piasku i żwiru.

  • Stworzenia natychmiastowo wracały do zwykłego świata po przejściu przez portal do Nether.

  • Poprawiono zepsute i brakujące animacje podczas efektu niewidzialności.

  • Naprawiono źle wyświetlany model kowadła w ramce.

  • Wynik końcowy po śmierci nie wyświetlał się.

  • Kiedy położy się blok na ramce do End z włożonym okiem, widać przez ten blok.

  • Ramki nie przechowywały tagów NBT przedmiotu w trybie sieciowym.

  • Błąd graficzny, kiedy postawimy doniczkę z kaktusem obok kamiennego murka.

  • Poprawiono otrzymywanie obrażeń od upadku po skoku z wysokości 1-2 bloków.

  • Efekt niszczenia bloku czasami podwójnie odtwarzał dźwięk.

  • Płyty muzyczne traciły nazwę po odtworzeniu w szafie grającej.

  • Kolorowanie obroży psa nie zużywało barwnika.

  • Tabliczki nie wyświetlały tekstu.

  • Command Block nie przetwarzała komendy /spawnpoint, kiedy zostaje uruchomiona przez Tripwire lub płytkę naciskową.

  • Liście drzew niszczyły pół bloki.

  • Książki źle interpretowały puste linijki narzucone przez zewnętrzne edytory.

  • Wither znikał po przejściu na najniższy poziom.

  • Poprawiono problem ze śmiercią od upadku z wysokości 2-4 bloków podczas zmiany trybu gry.

  • Brakowało efektu cząsteczkowego jaja smoka.

  • Ziemniaki i marchewki losowo wykorzeniały się z pól uprawnych.

  • Mapa umieszczona w ramce źle się wyświetlała pod pewnymi kątami.

  • Patrzenie do tyłu podczas jazdy wagonikiem powodowało jego zniknięcie wizualne.

  • Spadające kowadło zmieniało kierunek położenia.

  • Poprawiono błąd z restartowaniem obrażeń od upadku po wyjściu i wejściu do gry.

  • Niszczenie bloku, który dotyka klapy zamykał ją.

  • Winorośl, paprotka, trawa i lilia wodna wyświetlała się na szaro w trybie F5.

  • Złe dźwięki stawiania pół bloków.

  • Szkielety strzelały z łuku niesamowicie szybko po wykryciu gracza.

  • Źle umieszczany tekst informacyjny w wersji demo gry.

  • Informacja o zmianie trybu gry wyświetlała się, nawet jeśli nie została zmieniona.

  • Leżące przedmioty na torach zatrzymywały jadący wagonik.

  • Po odwróceniu przedmiotu do góry nogami w ramce, tło ramki zakrywało część przedmiotu.

  • Źle zrobiony hitbox skrzyni.

  • Leżące przedmioty z tagami NBT, które nie stackowały się w jedną kupkę.

  • Postawienie dźwigni przede drzwiami powodowało zniszczenie dźwigni.

  • Kałamarnice pojawiały się wszędzie.

  • Struktury (piramidy) pojawiały się na złych biomach.

  • Efekty cząsteczkowe wyświetlały zły kolor, kiedy biegniemy po kolorowej wełnie, trawie w innym biomie itp.

  • Problemy z niszczeniem drabiny.

  • Stworzenia próbowały przeskoczyć Netherowy płotek.

  • Skrzynie zachowywały otwartą animację pomimo, że są zamknięte.

  • Błędne obliczanie obrażeń od upadku po wpadnięciu do wody o głębokości jednego bloku.

  • Podpalone strzały nie odpalały TNT po trafieniu w górną ściankę.

  • Przedmioty z opisem, po zmianie nazwy za pomocą kowadła nie miały pochylonej czcionki.

  • Zombie potrafiły podnieść przedmioty podczas śmierci.

  • Przedmiot w skrzyni/podajniku umiejscowiony w górnym lewym rogu nie mógł zostać klonowany za pomocą przycisku Pick Block w trybie kreatywnym.

  • Blok TNT czasami wyrzucał przedmiot, kiedy został aktywowany wybuchem innego TNT.

  • Efekt niewidzialności miał źle wyświetlany czas trwania.

  • Problemy wizualne z jajem smoka.

  • Tworzenie mapy z ziarnem "QUATREPOINTDEUX" nie dawało efektu.

  • Nietoperze mogły popychać graczy w środek ściany.

  • Serwer lokalny wywalał, kiedy gracz dołączył z innym ustawieniem trudności niż ma serwer.

  • Ramki nie wyświetlały się natychmiastowo po dołączeniu do gry.

  • Śnieżne golemy nie ginęły w pewnych warunkach.

  • Płyta muzyczna "where are we now" została dodana do gry pod nazwą "wait" i jest teraz dostępna do zdobycia.

  • Zmniejszono ton dźwięków nietoperza.

  • Podczas jazdy wagonikiem otrzymywało się losowe obrażenia od upadku.

  • Modyfikowane spawnery bez ustalonego czasu przyzywania mobów wywalały grę.

  • Efekt osłabienia nie pozwalał niszczyć obrazów ani ramek.

  • Źle obliczany kierunek, z którego dochodzi dźwięk.

  • Piorun potrafił tworzyć wizualnie ogień, który tak naprawdę nie istnieje.

  • Gra wywalała się losowo podczas używania ekwipunku kreatywnego.

  • Portale do Nether powodowały ogromne lagi, zwłaszcza kiedy próbują przenieść kilka stworzeń.

  • Ender Perły i inne rzucane przedmioty traciły informację o rzucającym graczu po przeładowaniu serwera.

  • Zadeptanie pola uprawnego z marchewką/ziemniakiem nie powodowało wypadnięcia przedmiotu na ziemię.

  • Informacja o właścicielu czaszki gracza znikała po zniszczeniu położonej głowy.

  • Efekt narzucany przez Beacon był widoczny tylko, kiedy znajdujemy się pod blokiem Beacon.

  • Przycisk ESC nie wracał do głównego menu gry z ekranu serwerów.

  • Wither niszczył ramkę do End.

  • Włożenie przedmiotu ramki do ramki, powodowało czasami utratę włożonego przedmiotu ramki.

  • Nazwane mapy traciły swoją nazwę po ich kopiowaniu.

  • Podczas stawiania łóżka i wyrzucenia go jednocześnie stawialiśmy połowę łóżka.

  • Łóżko wypadało po zniszczeniu go w trybie kreatywnym.

  • Kamienne murki posiadały maskę kolizji płotków.

  • Tryb przygody pozwalał niszczyć niektóre bloki złymi narzędziami.

  • Grzyby pojawiały się na szczycie świata Nether.

  • Brak możliwości położenia klapy na dolnej połowę pół bloku.

  • Tekstury bloku w widoku F5 były odwrotnie.

  • Wlecenie w pajęczynę w trybie kreatywnym spowalniało gracza.

  • Spadający piasek i żwir zaczynały płonąć kiedy dotknęły lawy.

  • Ogień nie wyświetlał się kiedy podpalimy stworzenie w wagoniku.

  • Położenie łóżka podczas obracania się powodowało tworzenie dodatkowego bloku łóżka.

  • Brak możliwości niszczenia szkła w trybie przygodowym.

  • Gra wywala się podczas utraty połączenia kiedy edytowaliśmy znak.

  • Dziurę pozwalającą zaklinać książki.

 

Minecraft 1.4.3 Prerelease

Klient – Serwer

Dostępny również za pośrednictwem Minecraft Version Changer!