Mojang stworzył oficjalny bugtracker do Minecraft dla wersji PC i dzięki temu wyłapano i naprawiono ponad 100 błędów! Ta aktualizacja to przed premierowe wydanie Minecraft 1.4.3, które dostaniecie w następną środę jako oficjalne uaktualnienie. Nie będzie ono miało żadnego wpływu na aktualizacje serwerów. Zapraszam do przeczytania poniższej listy poprawek i pobrania nowej wersji.
Poprawki:
-
Ulepszone przedmioty wyświetlały tło efektu ulepszenia w panelu Beacon.
-
Ruda szmaragdów może zostać zniszczona używając przynajmniej żelaznego kilofa, ale blok szmaragdów może zostać zniszczony każdym typem kilofa.
-
Dźwięk wagonika nie przestaje być odtwarzany.
-
Szkielety trzymające miecz strzelają strzałami.
-
Strzały, które trafiły graczy nie utykały w nich.
-
Leżące przedmioty, które wpadały w transparentne bloki nie mogły być podniesione.
-
Siatka kolizji kowadła była źle wyświetlana.
-
Drzwi wypadały po zniszczeniu ich w trybie kreatywnym.
-
Problem z wpadaniem do void podczas wczytywania się świata.
-
Niektóre dźwięki nie były zależne od serwera.
-
Postawienie dwóch drewnianych pół bloków odtwarzało dźwięk z wersji 12w38a.
-
Zabarwienie owcy różowym barwnikiem powodowało błąd graficzny.
-
Użycie komendy /tp do gracza, który znajduje się w innym świecie nie działało poprawnie.
-
Tekstura furtki była nałożona odwrotnie.
-
Stworzenia w wagonikach znikały bez powodu.
-
Poprawiono kalkulowanie długości cienia za napisem nad głową gracza w przypadku narzucenia koloru na tekst.
-
Błędnie umiejscowiony hitbox w Slime uniemożliwiał atakowanie ich.
-
Usunięto duplikowanie jaj smoka, piasku i żwiru.
-
Stworzenia natychmiastowo wracały do zwykłego świata po przejściu przez portal do Nether.
-
Poprawiono zepsute i brakujące animacje podczas efektu niewidzialności.
-
Naprawiono źle wyświetlany model kowadła w ramce.
-
Wynik końcowy po śmierci nie wyświetlał się.
-
Kiedy położy się blok na ramce do End z włożonym okiem, widać przez ten blok.
-
Ramki nie przechowywały tagów NBT przedmiotu w trybie sieciowym.
-
Błąd graficzny, kiedy postawimy doniczkę z kaktusem obok kamiennego murka.
-
Poprawiono otrzymywanie obrażeń od upadku po skoku z wysokości 1-2 bloków.
-
Efekt niszczenia bloku czasami podwójnie odtwarzał dźwięk.
-
Płyty muzyczne traciły nazwę po odtworzeniu w szafie grającej.
-
Kolorowanie obroży psa nie zużywało barwnika.
-
Tabliczki nie wyświetlały tekstu.
-
Command Block nie przetwarzała komendy /spawnpoint, kiedy zostaje uruchomiona przez Tripwire lub płytkę naciskową.
-
Liście drzew niszczyły pół bloki.
-
Książki źle interpretowały puste linijki narzucone przez zewnętrzne edytory.
-
Wither znikał po przejściu na najniższy poziom.
-
Poprawiono problem ze śmiercią od upadku z wysokości 2-4 bloków podczas zmiany trybu gry.
-
Brakowało efektu cząsteczkowego jaja smoka.
-
Ziemniaki i marchewki losowo wykorzeniały się z pól uprawnych.
-
Mapa umieszczona w ramce źle się wyświetlała pod pewnymi kątami.
-
Patrzenie do tyłu podczas jazdy wagonikiem powodowało jego zniknięcie wizualne.
-
Spadające kowadło zmieniało kierunek położenia.
-
Poprawiono błąd z restartowaniem obrażeń od upadku po wyjściu i wejściu do gry.
-
Niszczenie bloku, który dotyka klapy zamykał ją.
-
Winorośl, paprotka, trawa i lilia wodna wyświetlała się na szaro w trybie F5.
-
Złe dźwięki stawiania pół bloków.
-
Szkielety strzelały z łuku niesamowicie szybko po wykryciu gracza.
-
Źle umieszczany tekst informacyjny w wersji demo gry.
-
Informacja o zmianie trybu gry wyświetlała się, nawet jeśli nie została zmieniona.
-
Leżące przedmioty na torach zatrzymywały jadący wagonik.
-
Po odwróceniu przedmiotu do góry nogami w ramce, tło ramki zakrywało część przedmiotu.
-
Źle zrobiony hitbox skrzyni.
-
Leżące przedmioty z tagami NBT, które nie stackowały się w jedną kupkę.
-
Postawienie dźwigni przede drzwiami powodowało zniszczenie dźwigni.
-
Kałamarnice pojawiały się wszędzie.
-
Struktury (piramidy) pojawiały się na złych biomach.
-
Efekty cząsteczkowe wyświetlały zły kolor, kiedy biegniemy po kolorowej wełnie, trawie w innym biomie itp.
-
Problemy z niszczeniem drabiny.
-
Stworzenia próbowały przeskoczyć Netherowy płotek.
-
Skrzynie zachowywały otwartą animację pomimo, że są zamknięte.
-
Błędne obliczanie obrażeń od upadku po wpadnięciu do wody o głębokości jednego bloku.
-
Podpalone strzały nie odpalały TNT po trafieniu w górną ściankę.
-
Przedmioty z opisem, po zmianie nazwy za pomocą kowadła nie miały pochylonej czcionki.
-
Zombie potrafiły podnieść przedmioty podczas śmierci.
-
Przedmiot w skrzyni/podajniku umiejscowiony w górnym lewym rogu nie mógł zostać klonowany za pomocą przycisku Pick Block w trybie kreatywnym.
-
Blok TNT czasami wyrzucał przedmiot, kiedy został aktywowany wybuchem innego TNT.
-
Efekt niewidzialności miał źle wyświetlany czas trwania.
-
Problemy wizualne z jajem smoka.
-
Tworzenie mapy z ziarnem "QUATREPOINTDEUX" nie dawało efektu.
-
Nietoperze mogły popychać graczy w środek ściany.
-
Serwer lokalny wywalał, kiedy gracz dołączył z innym ustawieniem trudności niż ma serwer.
-
Ramki nie wyświetlały się natychmiastowo po dołączeniu do gry.
-
Śnieżne golemy nie ginęły w pewnych warunkach.
-
Płyta muzyczna "where are we now" została dodana do gry pod nazwą "wait" i jest teraz dostępna do zdobycia.
-
Zmniejszono ton dźwięków nietoperza.
-
Podczas jazdy wagonikiem otrzymywało się losowe obrażenia od upadku.
-
Modyfikowane spawnery bez ustalonego czasu przyzywania mobów wywalały grę.
-
Efekt osłabienia nie pozwalał niszczyć obrazów ani ramek.
-
Źle obliczany kierunek, z którego dochodzi dźwięk.
-
Piorun potrafił tworzyć wizualnie ogień, który tak naprawdę nie istnieje.
-
Gra wywalała się losowo podczas używania ekwipunku kreatywnego.
-
Portale do Nether powodowały ogromne lagi, zwłaszcza kiedy próbują przenieść kilka stworzeń.
-
Ender Perły i inne rzucane przedmioty traciły informację o rzucającym graczu po przeładowaniu serwera.
-
Zadeptanie pola uprawnego z marchewką/ziemniakiem nie powodowało wypadnięcia przedmiotu na ziemię.
-
Informacja o właścicielu czaszki gracza znikała po zniszczeniu położonej głowy.
-
Efekt narzucany przez Beacon był widoczny tylko, kiedy znajdujemy się pod blokiem Beacon.
-
Przycisk ESC nie wracał do głównego menu gry z ekranu serwerów.
-
Wither niszczył ramkę do End.
-
Włożenie przedmiotu ramki do ramki, powodowało czasami utratę włożonego przedmiotu ramki.
-
Nazwane mapy traciły swoją nazwę po ich kopiowaniu.
-
Podczas stawiania łóżka i wyrzucenia go jednocześnie stawialiśmy połowę łóżka.
-
Łóżko wypadało po zniszczeniu go w trybie kreatywnym.
-
Kamienne murki posiadały maskę kolizji płotków.
-
Tryb przygody pozwalał niszczyć niektóre bloki złymi narzędziami.
-
Grzyby pojawiały się na szczycie świata Nether.
-
Brak możliwości położenia klapy na dolnej połowę pół bloku.
-
Tekstury bloku w widoku F5 były odwrotnie.
-
Wlecenie w pajęczynę w trybie kreatywnym spowalniało gracza.
-
Spadający piasek i żwir zaczynały płonąć kiedy dotknęły lawy.
-
Ogień nie wyświetlał się kiedy podpalimy stworzenie w wagoniku.
-
Położenie łóżka podczas obracania się powodowało tworzenie dodatkowego bloku łóżka.
-
Brak możliwości niszczenia szkła w trybie przygodowym.
-
Gra wywala się podczas utraty połączenia kiedy edytowaliśmy znak.
-
Dziurę pozwalającą zaklinać książki.
Minecraft 1.4.3 Prerelease
Klient – Serwer
Dostępny również za pośrednictwem Minecraft Version Changer!