4J skończyło pracę nad poprawkami do ostatnio wydanego Minecraft 1.8 na konsolę Xbox 360. Aktualizacja może nie być dostępna wszędzie w aktualnej chwili, ale z czasem dostanie ją każdy posiadacz Minecraft na Xboxa. Poniżej znajdziecie listę zmian i poprawek.
Zmiany:
- Dodano opcję do czyszczenia paska szybkiego wyboru w trybie kreatywnym.
- Dodano opcję do wyłączenia/włączenia mgły na poziomie bedrocka.
- Dodano opcję do wyłączenia/włączenia HUD.
- Dodano opcję do wyłączenia/włączenia wyświetlania ręki gracza na ekranie.
- Dodano crafting dla złotego jabłka.
- Dodano crafting dla uzyskania nasion dyni.
- Ciasta stackują się.
- Dodano informacje o nowych opcjach w poradniku "How To Play".
Poprawki:
- Poprawiono problem wywalania z gry w trybie sieciowym powodowany przez znaki.
- Poprawiono problem z usuwaniem niewłaściwego zapisu gry powodowany zmianą nazwy świata.
- Poprawiono generowanie stworzeń, aby podnieść liczbę zwierząt w świecie.
- Poprawiono błędne oświetlenie i obracanie skrzyni po przejściu na nową wersję gry.
- Poprawiono problem z pojawianiem się animacji jedzenia, dla graczy, którzy aktualnie nie jedzą.
- Poprawiono problem z animacją pokrywy skrzyni.
- Poprawiono problem z obrażeniami zwierząt, które otrzymywały, kiedy nie powinny.
- Poprawiono problem z odtwarzaniem poszczególnych dźwięków, kiedy gracz miał pustą rękę.
- Poprawiono dźwięki dźwigni.
- Poprawiono dźwięki furtki.
- Poprawiono problem z zerowaniem ustawień, dla graczy na podzielonym ekranie.
- Poprawiono problem z otrzymywaniem obrażeń, kiedy przelatujemy przez lawę.
- Poprawiono wiaderka lawy, wody i mleka stające się puste po użyciu w trybie kreatywnym.
- Poprawiono błędne otrzymywanie osiągnięcia "Leader of the Pack".
- Poprawiono problem ze statystyki rankingu zapisującymi się błędnie.
- Poprawiono problemy z hitboxem dla paneli szkła i żelaznych krat.
- Poprawiono wyświetlanie znaków zmieniających swój kolor na zielony.
- Poprawiono renderowanie się mapy, kiedy chmury zostały wyłączone.
- Poprawiono problem z wyświetlaniem bloków na granicy świata.
- Poprawiono problem graczy na podzielonym ekranie niemogących kopać w samouczku.
- Poprawiono problem ze sprintem gracza w trybie kreatywnym, kiedy przeszedł z trybu przetrwania, na niskim poziomie głodu.
- Poprawiono obrażenia od strzał, które nie były ignorowane, kiedy PVP było wyłączone.
- Poprawiono błędnie działające aktywne płytki naciskowe.
- Poprawiono wyświetlanie wskazówki o niskim poziomie głodu, podczas wczytywania gry w trybie kreatywnym.
- Poprawiono wyświetlanie się cienia gracza, kiedy jest w trybie niewidocznym.
- Poprawiono problem z niegenerowaniem się czerwonych kwiatów.
- Poprawiono problem z przesuwaniem obrazów przez tłoki.
- Poprawiono problem z niewyczerpywaniem się głodu dla "Zaufanych Graczy".
- Poprawiono znikanie interfejsu po użyciu opcji "Udostępnij na Facebooku".
- Poprawiono limity ilości Slime, Ghast i Silverfish, jakie mogą pojawić się na świecie.
- Poprawiono pozycje kursora w trybie kreatywnym.
- Poprawiono wyświetlanie gracza na mapie, pomimo tego, że zginął i się odrodził.
- Poprawiono wyświetlanie peleryny, kiedy gracz lata i sprintuje jednocześnie.
- Poprawiono wyświetlanie peleryny w świecie Nether.
- Poprawiono wyświetlanie peleryny, kiedy gracz się odradza.
- Poprawiono niszczenie się narzędzi, kiedy zostaną użyte w trybie kreatywnym.
- Poprawiono zużycie strzał podczas strzelania z łuku w trybie kreatywnym.
- Zredukowano głośność otwierania i zamykania skrzyni.