Na szybko: Tripwire czyli nowy sposób na pułapki [!]

Tripwire to linka, którą możemy ułożyć i podłączyć do redstone. Jej celem jest wykrycie gracza poprzez zerwanie się sznurka podczas nadepnięcia na niego. Pewnie wielu z was znany jest ten typ pułapek, przecinając linkę wpadamy w zasadzkę. Tworzyć będziemy to poprzez położenie dwóch, wcześniej pokazanych czujników, a następnie podłączając do nich sznurka. Zerwanie sznurka powoduje, że czujniki aktywując proszek redstone, który może na przykład wyzwolić wybuch TNT. Pułapkę tę jednak będzie można dezaktywować, używając nożyc. Wystarczy przeciąć linkę, aby nie wpaść w sidła przeciwnika. Czy potrzeba nam takiego czegoś w Minecraft? Warto poczekać i przekonać się samemu testując to w czwartkowej wersji testowej.

Warto też wspomnieć, że wraz z tą zmianą, jest możliwe położenie sznurka. Nie robi to zbytnio wrażenia, ale może się do czegoś przyda.

Udostępniono nawet filmik prezentujący działanie tripwire:

[yframe url=’http://www.youtube.com/watch?v=mWuvXIzYcTc’]