Zachowanie zwierząt w Adventure Update

Notch powiedział o bardzo ciekawej zmianie, jaką wprowadził w zachowaniu zwierząt w wersji 1.8. Zazwyczaj zachowywały się one dość głupio, chodziły i rozglądały się bez sensu niezależnie od tego co się dzieje. Kiedy je atakowaliśmy, to tak jakby nic się nie stało. Teraz kiedy uderzymy zwierze, to zacznie ono uciekać. Kiedy w grze pojawiły się wilki, to lepiej wykonano ich zachowanie, zaatakowane zwierze zwracało się przeciwko nam. Oczywiście taka świnia czy krowa nie może nam nic zrobić, więc będzie uciekać gdzie się da, to w końcu naturalne zachowanie takiego zwierzęcia. Wprowadzony sprint pozwoli nam dogonić takiego świniaka bez problemu. Planowane jest dodanie większej ilości interakcji z mobami, ale trzeba je lepiej poznać.

Przez pewien okres czasu, Notch sporo pracował też nad biomami. Dostał mnóstwo odpowiedzi na temat bagnistego obszaru, co można by tam zmienić by był bardziej bagnisty. Większość pomysłów była dość prosta do edycji więc najprawdopodobniej mokradła będą wyglądać lepiej.

Wspomniał również, że pracuje w tym tygodniu nad jakimś sekretnym projektem, o którym nie chce nic mówić. I nie jest on związany z Minecraft, ciekawe co on tam szykuje…