Wiem, że serwer ma kilka niedociągnięć, ale dopiero wystartował, więc nie ma co się spodziewać, że będzie on sukcesem na miarę kilkutysięcznego serwera.
Oczywiście jestem otwarty na wszelkiego rodzaju propozycje zmian lub dodatków. I oczywiście otwarty na graczy
No więc na początku proponowałbym zmienić wygląd spawna. Jeśli powierzchnia jest z bloków trawy, używaj jedynie materiałów pochodzenia naturalnego, tzn, desek, pni, liści itp. Bloki z Netheru i Endu są brzydkie. Latarnie także przeszkadzają, co najwyżej jedna bez barwy powinna wystarczyć. Staraj się, aby ścieżki były krótkie i grube, jeśli mają symetrycznie prowadzić do różnych punktów wokół spawna, inaczej wyjdzie coś na kształt modelu związku chemicznego...
Nie stawiaj na drogach pułapek typu zniszczonych mostów, bo gracze w nie wpadną.
Dalej, jak już stawiasz budowle i nie chcesz otrzymać efektu laboratoryjnego ogórka podłączonego do wielu diod, to postaraj się o zadbany teren. Na screenach są widoczne randomowe kwiaty, suchy teren typowo występującego w 99% Extreme Hills (Poradzisz sobie z tym zboczeniem leniwej d*** Mojangu, po prostu zmień biom na Jungle, będzie milszy dla oka) Usuń zatem te kwiaty i wygładź nieco teren. Polecam także pobawić się WorldEditem, sprawia, że praca jest wykonywana szybciej niż monotonne stawianie ścian.
Głównie problemem jest tutaj wygląd budowli, wersja i autoryzacja dobrana perfekcyjnie. Jak potrzebujesz techników albo budowniczych to zawsze możesz zapytać tutaj na forum o stanowiska.
,,The war is getting over. The sun rises and shines the old glory of our game. Of our begging tears, dripping, forming the rivers, oceans of needs. Now, we stay here and looks in front of our old glory, who was us before and after."