Chciałbym się dowiedzieć czy jest jakis mechanizm (bądź komenda) która się aktywuje po zabiciu danej iloci mobów np. 12 zombie albo 1 creepera.
Użytkownik Espi edytował ten post 15 August 2016 - 19:05
Napisano 15 August 2016 - 19:04
Chciałbym się dowiedzieć czy jest jakis mechanizm (bądź komenda) która się aktywuje po zabiciu danej iloci mobów np. 12 zombie albo 1 creepera.
Użytkownik Espi edytował ten post 15 August 2016 - 19:05
Napisano 15 August 2016 - 19:13
Scoreboarda użyj.
Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/
Napisano 16 August 2016 - 07:54
Napisano 16 August 2016 - 08:13
/testfor zrób do conditional repeating commandblock i do niego podłącz chain commandblock z /tp
Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/
Napisano 16 August 2016 - 08:54
/testfor zrób do conditional repeating commandblock i do niego podłącz chain commandblock z /tp
a jakby wyglądał ta częsć komendy dla mobów tak jak w przypadku lvl'a to [lm=np.3] albo [l=np.3]
Użytkownik Espi edytował ten post 16 August 2016 - 09:10
Napisano 16 August 2016 - 15:41
[score_<nazwa>_min=<ilosc>]
[score_Zabite_zombie_min=5]
Użytkownik Katniss edytował ten post 16 August 2016 - 15:41
Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/
Napisano 17 August 2016 - 10:12
Robię tak jak ty i daje sygnał nawet jak nie mam wystarczającej ilosci zabójstw :\
P.S dobrze robię scoreboard?
1. /scoreboard objectives add Kills totalKillCount
2./scoreboard objectives setdisplay sidebar Kills
Używam wersji 1.9
Launcher: Shingnima Launcher
Komendy w command blocku : /testfor @p[score_Kills_min=6] / /testfor @a[score_Kills_min=6]
Command blocki włączone
Użytkownik Espi edytował ten post 17 August 2016 - 10:38
Napisano 17 August 2016 - 12:54
Nie totalKillCount tylko ten od zabijania zombiaków (zapomniałem nazwy). stats.zombieKilled albo coś w tym stylu (pewnie znajdziesz)
Launcher nie ma tu nic do rzeczy dopóki nie uzywasz sryczu.
Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/
Napisano 17 August 2016 - 19:27
Nie totalKillCount tylko ten od zabijania zombiaków (zapomniałem nazwy). stats.zombieKilled albo coś w tym stylu (pewnie znajdziesz)
Launcher nie ma tu nic do rzeczy
dopóki nie uzywasz sryczu.
Robie tak jak mówisz a mimo wszystko sygnał idzie dalej nawet jak mam 1 kill a nie 5