Skocz do zawartości


Zdjęcie

Mechanizm po śmierci moba


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Espi

Espi

    Nowy

  • Użytkownik
  • 5 postów

Napisano 15 August 2016 - 19:04

Chciałbym się dowiedzieć czy jest jakis mechanizm (bądź komenda) która się aktywuje po zabiciu danej iloci mobów np. 12 zombie albo 1 creepera.


Użytkownik Espi edytował ten post 15 August 2016 - 19:05


craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2947 postów
  • Katniss#2260
  • Katniss

Napisano 15 August 2016 - 19:13

Scoreboarda użyj.


  • Espi lubi to

Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
 

Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/


#3 Espi

Espi

    Nowy

  • Użytkownik
  • 5 postów

Napisano 16 August 2016 - 07:54

no dobra to wiem a poteych już kilku zabiciach np. gdzieś tepło

#4 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2947 postów
  • Katniss#2260
  • Katniss

Napisano 16 August 2016 - 08:13

/testfor zrób do conditional repeating commandblock i do niego podłącz chain commandblock z /tp


Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
 

Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/


#5 Espi

Espi

    Nowy

  • Użytkownik
  • 5 postów

Napisano 16 August 2016 - 08:54

/testfor zrób do conditional repeating commandblock i do niego podłącz chain commandblock z /tp

a jakby wyglądał ta częsć komendy dla mobów tak jak w przypadku lvl'a to [lm=np.3] albo [l=np.3]


Użytkownik Espi edytował ten post 16 August 2016 - 09:10


#6 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2947 postów
  • Katniss#2260
  • Katniss

Napisano 16 August 2016 - 15:41

[score_<nazwa>_min=<ilosc>

[score_Zabite_zombie_min=5]


Użytkownik Katniss edytował ten post 16 August 2016 - 15:41

Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
 

Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/


#7 Espi

Espi

    Nowy

  • Użytkownik
  • 5 postów

Napisano 17 August 2016 - 10:12

Robię tak jak ty i daje sygnał nawet jak nie mam wystarczającej ilosci zabójstw :\

P.S dobrze robię scoreboard?

1. /scoreboard objectives add Kills totalKillCount

2./scoreboard objectives setdisplay sidebar Kills

Używam wersji 1.9 

Launcher: Shingnima Launcher

Komendy w command blocku : /testfor @p[score_Kills_min=6] / /testfor @a[score_Kills_min=6]

Command blocki włączone 


Użytkownik Espi edytował ten post 17 August 2016 - 10:38


#8 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2947 postów
  • Katniss#2260
  • Katniss

Napisano 17 August 2016 - 12:54

Nie totalKillCount tylko ten od zabijania zombiaków (zapomniałem nazwy). stats.zombieKilled albo coś w tym stylu (pewnie znajdziesz)

Launcher nie ma tu nic do rzeczy dopóki nie uzywasz sryczu.


Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
 

Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/


#9 Espi

Espi

    Nowy

  • Użytkownik
  • 5 postów

Napisano 17 August 2016 - 19:27

Nie totalKillCount tylko ten od zabijania zombiaków (zapomniałem nazwy). stats.zombieKilled albo coś w tym stylu (pewnie znajdziesz)

Launcher nie ma tu nic do rzeczy dopóki nie uzywasz sryczu.

Robie tak jak mówisz a mimo wszystko sygnał idzie dalej nawet jak mam 1 kill a nie 5