- 0:30 do 1:30 - Plany Mojangu wobec pluginów i addonów (prawdopodobnie nie będzie streamowane)
A co tutaj powiedzieli, bo faktycznie nie było streamowane.
Napisano 26 September 2016 - 15:21
- 0:30 do 1:30 - Plany Mojangu wobec pluginów i addonów (prawdopodobnie nie będzie streamowane)
A co tutaj powiedzieli, bo faktycznie nie było streamowane.
Napisano 26 September 2016 - 15:44
Osobiście zgaduję że mają w planach wprowadzenie API modów.
Co słyszy się już pięć lat.
Napisano 26 September 2016 - 17:24
Napisano 26 September 2016 - 18:13
Prowadzenie jednej lamy na smyczy powoduje, że inne z okolicy będą za nią podążać (tworząc karawanę).
Nie prościej by było umożliwić łączenie smyczami innych zwierząt?
Napisano 26 September 2016 - 19:10
A co tutaj powiedzieli, bo faktycznie nie było streamowane.
Addony będą paczkami zedytowanych plików JSON mobów, bloków, przedmiotów itd. Ich celem jest umożliwienie dodawania i edytowania prostych rzeczy bez znajomości programowania.
Pluginy pojawią się na początku roku 2017. Będą pisane w języku C# i kompilowane podczas uruchamiania gry. API będzie stabilne pomiędzy wersjami gry, ale (oczywiście) możliwości będą okrojone względem modów na wersji komputerowej.
Addony i pluginy pojawią się tylko na wersji mobilnej i będą eksportowane wraz z światem (możliwość dzielenia się z innymi) oraz dostępne na Realms.
Użytkownik konwboy edytował ten post 26 September 2016 - 19:11
Napisano 26 September 2016 - 20:15
Napisano 27 September 2016 - 21:24
Napisano 27 September 2016 - 22:09
Sam się spodziewam porzucenia wersji Java, ale to nie od razu. Najpierw będą musieli wersję PE doprowadzić do poziomu wersji Java. Tak więc bloki poleceń w wersji pod 10 też się znajdą.
Jak to będzie to się w końcu przekonamy.
Napisano 28 September 2016 - 09:16
Napisano 28 September 2016 - 09:19
jest to ekstremalnie nieczytelne.
Użytkownik MrKisiel edytował ten post 28 September 2016 - 09:20
Napisano 28 September 2016 - 10:03
O której może wyjść snapshot? wie/domyśla się ktoś?
Użytkownik CichyCreeper edytował ten post 28 September 2016 - 10:04
Napisano 28 September 2016 - 14:51
Snapshot 16w39a wydany!
Użytkownik konwboy edytował ten post 28 September 2016 - 14:52
Napisano 28 September 2016 - 16:03
Cóż, mojang odwalił kawał dobrej roboty. Czuć różnicę w optymalizacji między 1.10 a 1.11 i to na lepsze. A co do nowości - Lamy spawnują się raczej rzadko w górach, podoba mi się to że każdy inny kolor dywanu założony na nie ma inną teksturę. Posiadłość trudno jest znaleźć. Musiałem znaleźć wieśniaka z mapą, nie było trudno znaleźć dzięki niej. Nowy Dungeon jest dobry, ale nie idealny. Brakuje mi w nim jakieś mini bossa jak w podwodnych świątyniach. Ale czuć ten tajemniczy klimat w tej posiadłości. Najdziwniejsze są posągi zwierząt - narazie znalazłem tylko kurczaka i kota. Totemy wskrzeszenia wypadają z kapłanów za często według mnie. Dzięki temu można być wręcz nieśmiertelnym. Jakby wypadał z jakiegoś mini bossa tylko, a nie z każdego kapłana to by było to cenniejsze, a tak to mamy item powszechny i łatwy do zdobycia. A sami przeciwnicy są ciekawi, zwłaszcza te szczypce i Vexy od kapłana. Co tu więcej mówić. Mojang odwala kawał dobrej roboty, ale powinni parę rzeczy jeszcze poprawić.
Edit:
Znalazłem w wiosce jeszcze wieśniaka w zielonym stroju który nie ma żadnych opcji handlowych ,a przecież byli oni usuwani chyba?
Użytkownik abyss edytował ten post 28 September 2016 - 16:16
Napisano 28 September 2016 - 17:35
Ma ktoś pojęcie jak się farbuje skrzynie shulkera?
Napisano 28 September 2016 - 19:40
Ma ktoś pojęcie jak się farbuje skrzynie shulkera?
Na razie się nie da ale to poprawią.
Napisano 28 September 2016 - 22:15
moim zdaniem najlepszy Snapshot 1.11 jaki na razie wyszedł. najbardziej mi podoba się ten pałac
Napisano 29 September 2016 - 16:30
Ma ktoś pojęcie jak się farbuje skrzynie shulkera?
Już w poprawce b możesz farbować. Byle jak w craftingu, byle by była jeden skrzynia shulkera i jeden barwnik.
Ta podręczna skrzynia to niezła rewolucja w transporcie Pytanie tylko jak ją zautomatyzować. Będę próbował.
Ten "mag" mógłby rzadziej dropić totemy nieśmiertelności.
Vex bardzo mi przypominają
z Doctor WhoUżytkownik luc78 edytował ten post 30 September 2016 - 18:58
Napisano 29 September 2016 - 17:37
Już w poprawce b możesz farbować. Byle jak w craftingu, byle by była jeden skrzynia shulkera i jeden barwnik.
Ta podręczna skrzynia to niezła rewolucja w transporcie Pytanie tylko jak ją zautomatyzować. Będę próbował.
Ten "mag" mógłby rzadziej dropić totemy nieśmiertelności.
Vex bardzo mi przypominają
z Doctor Who
Weeping angels* Ale poza tym... no może trochę
Użytkownik stawarski edytował ten post 29 September 2016 - 17:38