Skocz do zawartości


Zdjęcie

Minecraft 1.11 - Nowości i zmiany!


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
240 odpowiedzi w tym temacie

#141 Cordylus

Cordylus

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 171 postów
  • Lxd2

Napisano 26 September 2016 - 15:21

 

  • 0:30 do 1:30 - Plany Mojangu wobec pluginów i addonów (prawdopodobnie nie będzie streamowane)

 

 

A co tutaj powiedzieli, bo faktycznie nie było streamowane.



craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#142 Aziz

Aziz

    Legenda

  • Administrator
  • 4182 postów
  • Aziz

Napisano 26 September 2016 - 15:44

Osobiście zgaduję że mają w planach wprowadzenie API modów.
Co słyszy się już pięć lat.


Dołączona grafika
Ja tu tylko sprzątam
Na co mi pad gdy mam WSAD
"era kucyków na CraftPortal minęła" - Danio, 11 grudnia 2011; 22:52 "David z Getta" ~ Vermello
"Aziz to Aziz" - Mawi "Wielka księga epickich cycatów" ~ Soneillon
"Adikso rano kobiety w dniu ich siekiery." - Ransey

#143 tomangelo

tomangelo

    Ekspert

  • Weteran
  • 1795 postów
  • tomangelo

Napisano 26 September 2016 - 16:22

Tylko pewnie teraz Microsoft naciska na API, bo ich super edycja na Windows 10 nie może obecnie zaoferować nawet ułamka tego, na co pozwalają obecne mody.


Dołączona grafika <- dołącz do projektu Colobot: Gold Edition.

#144 MrKisiel

MrKisiel

    Największy zbrodniarz wojenny

  • Użytkownik+
  • 3422 postów

Napisano 26 September 2016 - 17:24

Ciekawe kiedy zaczną narzekać, że skrzynie shulkera nie pasują do mc. Pewnie jak 1.11 już wyjdzie.


#145 Grewest

Grewest

    Znawca

  • Użytkownik
  • 233 postów

Napisano 26 September 2016 - 18:13

 

 

Prowadzenie jednej lamy na smyczy powoduje, że inne z okolicy będą za nią podążać (tworząc karawanę).

Nie prościej by było umożliwić łączenie smyczami innych zwierząt? 



#146 konwboy

konwboy

    Uczony

  • Weteran
  • 642 postów
  • konwboy

Napisano 26 September 2016 - 19:10

A co tutaj powiedzieli, bo faktycznie nie było streamowane.

Addony będą paczkami zedytowanych plików JSON mobów, bloków, przedmiotów itd. Ich celem jest umożliwienie dodawania i edytowania prostych rzeczy bez znajomości programowania. 

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

Pluginy pojawią się na początku roku 2017. Będą pisane w języku C# i kompilowane podczas uruchamiania gry. API będzie stabilne pomiędzy wersjami gry, ale (oczywiście) możliwości będą okrojone względem modów na wersji komputerowej.

Addony i pluginy pojawią się tylko na wersji mobilnej i będą eksportowane wraz z światem (możliwość dzielenia się z innymi) oraz dostępne na Realms.


Użytkownik konwboy edytował ten post 26 September 2016 - 19:11


#147 Theo

Theo

    Wyjadacz

  • Użytkownik+
  • 1131 postów
  • TheoMarque

Napisano 26 September 2016 - 20:15

Czyli ekosystem zostanie zamknięty jeszcze bardziej... Mam wrażenie jakoby wersja Java miała byc porzucona...
exRYBP0.png

#148 tomangelo

tomangelo

    Ekspert

  • Weteran
  • 1795 postów
  • tomangelo

Napisano 27 September 2016 - 21:20

Hurr durr przecież Microsoft miał być tylko wydawcą i nie ingerować w grę durr.

Jeśli doszłoby do porzucenia wersji na Javę, to uśmiałbym się do łez z osób wierzących że wydawca nie rusza produkcji.


  • MrKisiel lubi to
Dołączona grafika <- dołącz do projektu Colobot: Gold Edition.

#149 MrKisiel

MrKisiel

    Największy zbrodniarz wojenny

  • Użytkownik+
  • 3422 postów

Napisano 27 September 2016 - 21:24

Gdyby stało sie tak jak pisze @up to i tak został bym na wersji na jave, bo to coś na win 10 podobno command blocków nie ma


#150 Cordylus

Cordylus

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 171 postów
  • Lxd2

Napisano 27 September 2016 - 22:09

Sam się spodziewam porzucenia wersji Java, ale to nie od razu. Najpierw będą musieli wersję PE doprowadzić do poziomu wersji Java. Tak więc bloki poleceń w wersji pod 10 też się znajdą.

 

Jak to będzie to się w końcu przekonamy.



#151 Theo

Theo

    Wyjadacz

  • Użytkownik+
  • 1131 postów
  • TheoMarque

Napisano 28 September 2016 - 09:16

ja na razie wersja PE (a tym samym Win10) jest tak niedorobiona że aż niegrywalna. Przypomina mi jakiś InvDev czy coś takiego...

Porzucenie polegać ma na tym że o ile sam kod się nie zmieni to przestana rozbudowywać go o rzeczy spoza API. A do tego to dąży - same Commandbloci są tak naprawde plikami JSON. Coraz więcej mozna zrobić za pomocą samych CB mimo, że jest to ekstremalnie nieczytelne.
exRYBP0.png

#152 MrKisiel

MrKisiel

    Największy zbrodniarz wojenny

  • Użytkownik+
  • 3422 postów

Napisano 28 September 2016 - 09:19

jest to ekstremalnie nieczytelne.


Mów za siebie, ja sie w swoich komendach jeszcze nigdy nie pogubiłem

Użytkownik MrKisiel edytował ten post 28 September 2016 - 09:20

  • Brzoskwiń lubi to


#153 CichyCreeper

CichyCreeper

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 301 postów
  • (Zmieniany)

Napisano 28 September 2016 - 10:03

O której może wyjść snapshot? wie/domyśla się ktoś?


Użytkownik CichyCreeper edytował ten post 28 September 2016 - 10:04

choinka-sterowana-z-minecrafta-1.8-2014.


#154 konwboy

konwboy

    Uczony

  • Weteran
  • 642 postów
  • konwboy

Napisano 28 September 2016 - 14:51

Snapshot 16w39a wydany!

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować


Użytkownik konwboy edytował ten post 28 September 2016 - 14:52

  • luc78 lubi to

#155 abyss

abyss

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 112 postów
  • _Ziom124_

Napisano 28 September 2016 - 16:03

Cóż, mojang odwalił kawał dobrej roboty. Czuć różnicę w optymalizacji między 1.10 a 1.11 i to na lepsze. A co do nowości - Lamy spawnują się raczej rzadko w górach, podoba mi się to że każdy inny kolor dywanu założony na nie ma inną teksturę. Posiadłość trudno jest znaleźć. Musiałem znaleźć wieśniaka z mapą, nie było trudno znaleźć dzięki niej. Nowy Dungeon jest dobry, ale nie idealny. Brakuje mi w nim jakieś mini bossa jak w podwodnych świątyniach. Ale czuć ten tajemniczy klimat w tej posiadłości. Najdziwniejsze są posągi zwierząt - narazie znalazłem tylko kurczaka i kota. Totemy wskrzeszenia wypadają z kapłanów za często według mnie. Dzięki temu można być wręcz nieśmiertelnym. Jakby wypadał z jakiegoś mini bossa tylko, a nie z każdego kapłana to by było to cenniejsze, a tak to mamy item powszechny i łatwy do zdobycia. A sami przeciwnicy są ciekawi, zwłaszcza te szczypce i Vexy od kapłana. Co tu więcej mówić. Mojang odwala kawał dobrej roboty, ale powinni parę rzeczy jeszcze poprawić. 

 

Edit:
Znalazłem w wiosce jeszcze wieśniaka w zielonym stroju który nie ma żadnych opcji handlowych ,a przecież byli oni usuwani chyba?


Użytkownik abyss edytował ten post 28 September 2016 - 16:16


#156 CichyCreeper

CichyCreeper

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 301 postów
  • (Zmieniany)

Napisano 28 September 2016 - 17:35

Ma ktoś pojęcie jak się farbuje skrzynie shulkera?


choinka-sterowana-z-minecrafta-1.8-2014.


#157 Cordylus

Cordylus

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 171 postów
  • Lxd2

Napisano 28 September 2016 - 19:40

Ma ktoś pojęcie jak się farbuje skrzynie shulkera?

Na razie się nie da ale to poprawią.


  • CichyCreeper lubi to

#158 Alvin2012

Alvin2012

    Nowy

  • Użytkownik
  • 28 postów
  • Alvin

Napisano 28 September 2016 - 22:15

moim zdaniem najlepszy Snapshot 1.11 jaki na razie wyszedł. najbardziej mi podoba się ten pałac :D



#159 luc78

luc78

    Znawca

  • Użytkownik
  • 290 postów
  • luc78

Napisano 29 September 2016 - 16:30

Ma ktoś pojęcie jak się farbuje skrzynie shulkera?

Już w poprawce b możesz farbować. Byle jak w craftingu, byle by była jeden skrzynia shulkera i jeden barwnik.

 

Ta podręczna skrzynia to niezła rewolucja w transporcie Pytanie tylko jak ją zautomatyzować. Będę próbował.

Ten "mag" mógłby rzadziej dropić totemy nieśmiertelności.

Vex bardzo mi przypominają

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

z Doctor Who


Użytkownik luc78 edytował ten post 30 September 2016 - 18:58

  • CichyCreeper lubi to

#160 stawarski

stawarski

    Distinguished Whovian

  • Użytkownik+
  • 137 postów
  • Stawarski

Napisano 29 September 2016 - 17:37

Już w poprawce b możesz farbować. Byle jak w craftingu, byle by była jeden skrzynia shulkera i jeden barwnik.

 

Ta podręczna skrzynia to niezła rewolucja w transporcie Pytanie tylko jak ją zautomatyzować. Będę próbował.

Ten "mag" mógłby rzadziej dropić totemy nieśmiertelności.

Vex bardzo mi przypominają

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

z Doctor Who

Weeping angels* Ale poza tym... no może trochę :/


Użytkownik stawarski edytował ten post 29 September 2016 - 17:38

tumblr_mvt6ndou7B1s14fjso1_r1_500.gif