Skocz do zawartości


Zdjęcie

Ukryte wejście w stole rzemieślniczym

Poradnik Blok poleceń

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 VenQs

VenQs

    Bywalec

  • Użytkownik+
  • 131 postów

Napisano 01 July 2016 - 14:02

Cześć wszystkim, dzisiaj chciałem pokazać wam jak ukryte wejście w stole rzemieślniczym

 

Komenda działa na wersji 1.10.X

1. Przygotujmy najpierw tablice wyników, musimy wpisać tą komendę:

/scoreboard objectives add Sneak stat.sneakTime

2. Ukryte miejsce

a) Musimy znaleźć ukryte miejsce, do którego będzie nas prowadzić wejście w craftingu.

b) zacznijmy budować... Ja zbudowałem je tak: 

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

 

3. Zbudujmy mechanizm

Znajdź miejsce na budowę mechanizmu, będzie on wyglądał tak: 

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

 

4. Komendy

Numery bloków poleceń:

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

A teraz wpisujemy:

 

Blok 1 (Ustaw na "Zawsze aktywny")

/testfor @a[score_Sneak_min=1]

Blok 2 (Musi być opóźniony, ustaw przekaźnik na 3/4 )

/execute @a ~ ~ ~ detect ~ ~-1 ~ minecraft:crafting_table 0 tp @p [X] [Y] [z] 0 0 

X Y Z - Kordy naszej kryjówki

 

Blok 3

/scoreboard players set @a[score_Sneak_min=1] Sneak 0

Blok 4

/execute @a ~ ~ ~ detect ~ ~-1 ~ minecraft:crafting_table 0 /summon Bat ~ ~1 ~ {CustomName:WP,CustomNameVisible:1,NoAI:1b,Attributes:[{Name:"generic.movementSpeed",Base:0.2f}],Silent:1,Invulnerable:1,ActiveEffects:[{Id:14,Amplifier:0,Duration:2147483647,ShowParticles:0b}]} 

 5. Wyjście, teraz zróbmy tak, że po wyjściu z kryjówki, wrócimy do poprzedniej lokalizacji.

 Postaw blok poleceń i wpisz: 

/give @p minecraft:sign 1 0 {BlockEntityTag:{Text1:"[{\"text\":\"\",\"clickEvent\":{\"action\":\"run_command\",\"value\":\"tp @p @e[count=1,name=WP]\"}},{\"text\":\"[\",\"bold\":true,\"color\":\"gold\"},{\"text\":\"BIG CRAFT\",\"bold\":true,\"color\":\"yellow\"},{\"text\":\"]\",\"bold\":true,\"color\":\"gold\"}]",Text2:"{\"text\":\"Kliknij by wyjsc\",\"clickEvent\":{\"action\":\"run_command\",\"value\":\"kill @e[count=1,name=WP]\"}}"},display:{Name:"Custom Sign"}}

Otrzymasz wtedy tabliczkę. Postaw ją. Gdy na nią klikniesz przeniesiesz się do poprzedniej lokalizacji.

Będzie wyglądało to tak: 

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

 

6. Gotowe!

Teraz jak staniesz na dowolnym craftingu i naciśniesz "shift" zostaniesz przeniesiony do ukrytego miejsca.

 

Jeśli coś nie działa, proszę pisać w odpowiedziach!  ;)

 

 



craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 Maxaxik_

Maxaxik_

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 109 postów
  • Maxaxik#8072
  • Maxaxik

Napisano 01 July 2016 - 22:36

System ok, choć /testfor zupełnie niepotrzebny. Użyłeś też @e[count=1,name=WP]. Tutaj "count" nic nie zrobi, ponieważ taki argument nie istnieje, chodziło ci prawdopodobnie o c=1.

Edit: Na przyszłość sugeruję używać stojaków na zbroję zamiast nietoperzy. Nie trzeba u nich ustawiać tak wiele rzeczy jak efekty czy wyciszanie.


Użytkownik Maxaxik_ edytował ten post 01 July 2016 - 22:38

Baloniki zrobione komendami [1.11-1.12.2] - https://youtu.be/JgjvKVlMS0g

Techniczne porównanie stojaków i chmur efektów (Stojaki vs Chmurki) - https://youtu.be/18QEoecqHTQ


#3 VenQs

VenQs

    Bywalec

  • Użytkownik+
  • 131 postów

Napisano 02 July 2016 - 08:19

W sumie nawet dobra rada. W następnych projektach się do niej zastosuje.

#4 Estralier

Estralier

    Uskrzydlony

  • Użytkownik+
  • 547 postów
  • Estralier

Napisano 04 July 2016 - 12:55

Testfor @a i execute @a detect tworzy bramkę OR- jeśli jakikolwiek gracz się skrada, wszyscy gracze stojący na craftingach są teleportowani.
Jak napisał @Maxaxik_, lepiej użyć armorstandów zamiast nietoperzy.
Also, czemu mimo nowych cmdblocków, wciąż używasz komparatorów i repeaterów?
I czemu nie zrobisz tego prościej?
Zamiast komend 2, 3 i 4 możesz użyć
/execute @a[<scoreboard>] detect <dane> summon <dane>
Następnie (ta komenda następuje później)
/execute @a[<scoreboard>] detect <dane> tp @p <punkt docelowy>
I na koniec
/execute @a[<scoreboard>] detect <dane> scoreboard <zerowanie scoreboarda>
W ten sposób uzyskujesz działanie na multiplayer, unikasz komparatorów i zwiększasz przejrzystość.

onqVCqS.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Poradnik, Blok poleceń