Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem PlotME budowanie na działce [Spigot 1.8.8}


Najlepsza odpowiedź Leszczu97 , 01 July 2016 - 10:06

Czy wyskakuje ci jakiś błąd w konsoli?
Polecam zamienić plugin PlotMe na PlotSquered ponieważ PlotMe nie jest już rozwijany na wyższe wersje i może powodować właśnie takie błędy.
plotSquered to ulepszona wersja Plotme rozwijana na wyższe wersje.
Masz nawet funkcje przeniesienia działek z PlotMe na PlotSquered. Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 toMiXBICEPS

toMiXBICEPS

    Nowy

  • Użytkownik
  • 29 postów
  • toMiXbiceps

Napisano 01 July 2016 - 09:52

Witam mam problem odnośnie PlotME.

Chodzi o to że gracze mogą budować ~ na 3/4 działki. Po prostu na tej 1/4 jak sie zniszczy blok to on się pojawia. Gracze nie mogą niszczyć chodnika ani innych działek.

Próbowałem reinstalacje plugina ale nic nie daje nawet na defaultowym configu nie działa.

 



craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 Leszczu97

Leszczu97

    Nowy

  • Użytkownik
  • 78 postów

Napisano 01 July 2016 - 10:06   Najlepsza odpowiedź

Czy wyskakuje ci jakiś błąd w konsoli?
Polecam zamienić plugin PlotMe na PlotSquered ponieważ PlotMe nie jest już rozwijany na wyższe wersje i może powodować właśnie takie błędy.
plotSquered to ulepszona wersja Plotme rozwijana na wyższe wersje.
Masz nawet funkcje przeniesienia działek z PlotMe na PlotSquered.

Użytkownik Leszczu97 edytował ten post 01 July 2016 - 10:09

  • toMiXBICEPS lubi to

Jeśli pomogłem kliknij Lubię To

 


#3 toMiXBICEPS

toMiXBICEPS

    Nowy

  • Użytkownik
  • 29 postów
  • toMiXbiceps

Napisano 01 July 2016 - 14:00

Czy wyskakuje ci jakiś błąd w konsoli?
Polecam zamienić plugin PlotMe na PlotSquered ponieważ PlotMe nie jest już rozwijany na wyższe wersje i może powodować właśnie takie błędy.
plotSquered to ulepszona wersja Plotme rozwijana na wyższe wersje.
Masz nawet funkcje przeniesienia działek z PlotMe na PlotSquered.

Czy generator dzialek mam wziasc od plotme ? 



#4 Leszczu97

Leszczu97

    Nowy

  • Użytkownik
  • 78 postów

Napisano 01 July 2016 - 17:02

Od plotme??
To znaczy ?
Wystarczy ci plotsquered i multuverse-core do wygenerowania świata.
Wpisujesz komendę do qygenerowania świata bodajże mv create nawzwa -g PlotSquered i potem musisz dodać jeszcze do pliku bukkit.yml ten świat tam masz napisane na stronie PlotSquered mnie teraz nie ma przy kompie będę coś po 21 i zobaczę i mogę ci podać wszystko co i jak dokładnie

Jeśli pomogłem kliknij Lubię To

 


#5 toMiXBICEPS

toMiXBICEPS

    Nowy

  • Użytkownik
  • 29 postów
  • toMiXbiceps

Napisano 01 July 2016 - 19:33

Już ogarnołem (szkoda ze nic z polskich tut'ów nie ma xD) Tylko nie moge robić flag z tego pluginu nwm, dlaczego i chciałbym jakis schemat na droge wziąśc ale nwm jak. 



#6 Leszczu97

Leszczu97

    Nowy

  • Użytkownik
  • 78 postów

Napisano 01 July 2016 - 20:06

Budujesz drogą otaczającą działkę (jak chcesz zaoszczędzić czas to możesz tylko wybudować drogę na zachód i na północny zachód)

Potem stajesz na działcei i wpisujesz komendę:

/plot createroadschematic

By przetestować czy schemat drogi działa odejdź gdzieś dalej od działki najlepiej na inny chunk i wpisz komendę:

/plot debugroadregen

Potem gdy już schemat na drogę prawidłowo działa w konsoli serwera wpisujesz:

/plot regenallroads <world> [height]

Spowoduje to wygenerowanie nowych dróg.

Opcja <world> to świat na którym masz działki a opcja [height] nie musisz jej wpisywać wpisujesz ją dopiero wtedy gdy zmieniłeś wysokość drogi (koordynant y) w stosunku do podstawowej wysokości.

 

Wytłumacz mi jeszcze o co ci chodzi z tymi flagami.

Jak je dodałeś do pliku?


Użytkownik Leszczu97 edytował ten post 01 July 2016 - 20:10

Jeśli pomogłem kliknij Lubię To

 


#7 toMiXBICEPS

toMiXBICEPS

    Nowy

  • Użytkownik
  • 29 postów
  • toMiXbiceps

Napisano 02 July 2016 - 11:54

Budujesz drogą otaczającą działkę (jak chcesz zaoszczędzić czas to możesz tylko wybudować drogę na zachód i na północny zachód)

Potem stajesz na działcei i wpisujesz komendę:

/plot createroadschematic

By przetestować czy schemat drogi działa odejdź gdzieś dalej od działki najlepiej na inny chunk i wpisz komendę:

/plot debugroadregen

Potem gdy już schemat na drogę prawidłowo działa w konsoli serwera wpisujesz:

/plot regenallroads <world> [height]

Spowoduje to wygenerowanie nowych dróg.

Opcja <world> to świat na którym masz działki a opcja [height] nie musisz jej wpisywać wpisujesz ją dopiero wtedy gdy zmieniłeś wysokość drogi (koordynant y) w stosunku do podstawowej wysokości.

 

Wytłumacz mi jeszcze o co ci chodzi z tymi flagami.

Jak je dodałeś do pliku?

Z tymi flagami chodzi mi o to 

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

, to nie jest bardzo wazne. Tylko nwm dlaczego te flagi mi nie działają, jeszcze pokombinuje cos.


Użytkownik toMiXBICEPS edytował ten post 02 July 2016 - 12:01


#8 toMiXBICEPS

toMiXBICEPS

    Nowy

  • Użytkownik
  • 29 postów
  • toMiXbiceps

Napisano 02 July 2016 - 13:31

A i jest jeszcze problem bo szerokość działki to 7 i nie moge tego zmienić przy tworzeniu działki daje 12 i za kazdym razem jest 7.



#9 Leszczu97

Leszczu97

    Nowy

  • Użytkownik
  • 78 postów

Napisano 02 July 2016 - 16:19

Albo robisz coś źle albo naprawdę jest cos nie tak.

Wiesz że jak zmieniasz wielkość tej działki to musisz od nowa wygenerować świat z działkami.

Wyślij config tu lub na PW spojrzę i spróbuję pomóc.


Jeśli pomogłem kliknij Lubię To

 


#10 toMiXBICEPS

toMiXBICEPS

    Nowy

  • Użytkownik
  • 29 postów
  • toMiXbiceps

Napisano 02 July 2016 - 16:23

OK, już ogranołem za chyba 8 razem sie udało xD A te flagi to juz nie ważne. THX za pomoc

Temat uważam za zamknięty.



#11 Kacprus

Kacprus

    hypixel vet

  • Senior Moderator
  • 1644 postów
  • Kacprus#1551
  • Kacprus

Napisano 04 July 2016 - 16:05

Zamykam