Skocz do zawartości


Zdjęcie

Witomm :3


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Patusia

Patusia

    Nowy

  • Użytkownik
  • 0 postów

Napisano 26 January 2016 - 19:48

Witomm Was ;3

A teraz pora na przedstawienie się...

 

1. Imię Patrycja

2. Zainteresowania Interesuję się grą na gitarze, grą w piłkę nożną, a także pływaniem

3. Jak zaczęła się Twoja przygoda z Minecraftem? Mój kolega mi pokazał tą  grę gdy byłam w pierwszej klasie szkoły podstawowej, zechciałam sobie w nią pograć i kupiłam ją.

4. Jak trafiłeś na CraftPortal.pl? Zauważyłam ten serwer na liście serwerów minecraft.

5. Kilka słów o sobie Cześć, jestem miłą jak i skromną osobą. Mam 13 lat, moje urodziny są 24 marca. Jestem ogarnięta, lecz zdania są podzielone. Chciałabym kiedyś spróbować dostać się do administracji tego serwera, ale najpierw muszę zarejestrować się na serwerze. Chodzę do 6 klasy szkoły podstawowej. Jestem samoukiem, jeżeli chodzi o gitarę. Chodzę na treningi piłki nożnej, lecz jest to drużyna męska, ale parę wyjątków może się zdarzyć.


Użytkownik Patusia edytował ten post 26 January 2016 - 19:53


craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 Kacprus

Kacprus

    hypixel vet

  • Senior Moderator
  • 1644 postów
  • Kacprus#1551
  • Kacprus

Napisano 26 January 2016 - 20:08

Jak to zauważyłaś "serwer na liście"? CraftPortal to forum, a wszelakie propozycje stworzenia forumowego serwera skutkują odrzuceniem przez czakera.

 

Witaj.



#3 PanCake

PanCake

    Mistrz

  • Zbanowany
  • 1980 postów
  • PanCake#1071

Napisano 26 January 2016 - 22:26

Chciałabym kiedyś spróbować dostać się do administracji tego serwera, ale najpierw muszę zarejestrować się na serwerze.

 

Hmm?

Witaj, baw się dobrze na forum. ;]


2AyfJ3g.png


#4 janek044

janek044

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 131 postów
  • jachu044

Napisano 26 January 2016 - 22:47