Tak. Ale mając procesor o taktowaniu 1 Hz (taki dość szybki) zakładając, że przy przemieszczaniu węża przekształcasz pozycję każdego segmentu według danego wzoru (taki prosty algorytm), oraz pomijając wczytywanie kolejnych danych oraz ich eksportowanie daje ilość segmentów sekund na każdy ruch, do tego jeśli nie mam możliwości równoległego operowania danymi i to procesor musi je pobrać i wysłać daje to jakieś 3 sekundy na jedno przesunięcie, oraz jeszcze pewnie sprawdzanie kolejnych warunków (takich jak czy główka dotyka ściany lub ciała), możemy przyjąć, że da to 4 sekundy na przekształcenie jednego piksela.
Tak więc było by to niesamowicie wolne, nawet korzystając z doskonałej architektury oraz mając wiele rdzeni.
Można też zrobić tyle rdzeni wielowątkowych ile jest pikseli (maksymalna ilość segmentów potrzebna aby wygrać), wtedy to będzie mogło być nawet 0,5 sekundy na przesunięcie, ale logistycznie było by to bardzo trudne do wybudowania.
To prawda. To jest niestety trudne.