nom ale fajnie by sie grało albo np tetrisa ale to jeszcze trudniejsze bo musiałoby sprawdzić czy dotyka sufitu, czy jest już cały rządek na dole a jednoczesnie też co teraz będzie leciało i oczywiście wszystkie ruchy klocka który spada, niby to są mało wymagające gry ale jednak zrobienie ich w minecraft to wyzwanie
Komputer na PS4!
#21
Napisano 22 January 2016 - 22:57
#22
Napisano 22 January 2016 - 23:02
Jak chcesz się bawić w pisanie systemu to polecam zrobić drugi równoległy procesor wielowątkowy który będzie sam przechowywał program w pamięci podręcznej, aby jedynie był obciążony systemem oraz wprowadzonymi danymi. Ja buduje też zawsze moduły tłumaczące kod podczas przepisywania do RAMu tak aby zajmowały mniej miejsca, oraz można było łatwo napisać program zastępując kod maszynowy językiem niskiego stopnia co już robi się bardziej przystępne niż pisanie ciągów 0 i 1 do pamięci. Można by też zrobić aby ten moduł kompilował program i zapisywał na dysku; szybciej by uruchamiał się program.
Ja piszę programy w 0 i 1 :-)
00010001 formatowanie rejestru c.
00010000 odczyt z rejestrów a i b, wpis do rejestru wejściowego adderów.
00001000 odczyt wyniku z adderów, wpis do rejestru c.
00001001 formatowanie rejestru wejściowego adderów.
00010011 formatowanie rejestru a lub b.
00010100 wpis do rejestru a lub b.
#23
Napisano 23 January 2016 - 00:15
Ja tak robiłem pierwsze 2 komputery (pierwszy nie robił prawie nic, a w drugim trzeba było wklepywać ręcznie XD), w trzecim już było za dużo komend więc dodałem translator assemblera z 16 lub 32 komendami po 4 znaki. Aktualnie mam moduł 64 komendy po 4 znaki do tego instant. Nie wyobrażam sobie pisania programów poprzez wpisywanie 0 i 1 na magistrali dysku, o wiele wygodniej wpisać np: read; reg1; save; rega; read; reg2; save; regb; if; a>b; jpif (jump if); "adres"; print; a; <; b; [*od pozycji "adres (tu prowadzi skok)* ]print; a; >; b; #komendy kończące algorytm#; (taki program pokazujący stosunek liczb wymyślony właśnie teraz) To o wiele prostsze niż wpisywanie setek zer i jedynek .
Użytkownik Vargun edytował ten post 23 January 2016 - 00:16
#24
Napisano 25 January 2016 - 20:51
To prawda. Mam dopiero 8 lat .
Mając 8 lat lubiłem redstone, ale na budowanie komputerów to jestes za młody. Aby go zbudować musisz znać system binarny, bramki logiczne, i podstawy działania procesora, pamięci itp. Jeśli myslales, że to jest proste to się bardzo pomyliles.
#25
Napisano 22 February 2016 - 16:31
No dalej!
Kod snu AJ! Mój kanał: https://www.youtube....y8UukP7OvEZW6IA
Pomogłem? Jeżeli tak prześlij mi diaxy!
#26
Napisano 22 February 2016 - 17:46
#28
Napisano 23 February 2016 - 17:54
#29
Napisano 23 February 2016 - 23:21
#31
Napisano 26 February 2016 - 00:36
Komputer łatwo zbudować dzięki poradnikom. Jeśli ten temat to nie jest troll, to znajdz sobie na yt poradniki i buduj. Z chęcią pozniej ocenie twoją prace.
Ośmiolatek niewiedzący jak zbudować banalny przycisk autodestrukcji nie zbuduje komputera, a ściągnięcie wszystkiego z youtuba to żadne osiągnięcie
#32
Napisano 26 February 2016 - 16:03
Dodatkowo na wersjach konsolowych nie ma komend, więc ma on trochę bardziej utrudnione zadanie.
#33
Napisano 26 February 2016 - 19:54
#34
Napisano 26 February 2016 - 22:15
#35
Napisano 27 February 2016 - 20:39
WordEdit bie działa na singlu pomylilo ci się z MCeditem.
Użytkownik dziobax edytował ten post 27 February 2016 - 20:41
#36
Napisano 27 February 2016 - 20:40
Nie wiesz? Nie pi***ol.
#37
Napisano 27 February 2016 - 20:42
World edit jest na serwery.
#38
Napisano 27 February 2016 - 21:03
Masz internet? Sprawdź.
Użytkownik gelo1238 edytował ten post 27 February 2016 - 21:04
#39
Napisano 27 February 2016 - 21:11
Przepraszam. Faktycznie jest mod worldedit, którego można używać na singlu.
#40
Napisano 27 February 2016 - 21:18
Propo worldedita na singleplayer to kiedyś (i chyba dalej) był dostępny w modyfikacji SinglePlayerCommands.