Skocz do zawartości


Zdjęcie

Minecraft 1.9 - Zbyt trudny system walki?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
50 odpowiedzi w tym temacie

#21 Gość_xgh69_*

Gość_xgh69_*
  • Gość

Napisano 22 December 2015 - 08:41

@up: Widocznie nie umiesz grać w tą grę ;) I tak, tym trudniej tym lepiej bo dostarcza rozrywki na więcej czasu. Zawsze masz serwery EasyHC, spotkasz tam ludzi o podobnym poziomie :P



craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#22 Qplu111

Qplu111

    Może sajgonkę?

  • Użytkownik+
  • 235 postów

Napisano 22 December 2015 - 16:57

@up
EasyHC to szajs i nie uważam że walka jest najważniejsza w MC po prostu nie lubię tego systemu bo szkielety są zbyt op i endusie też
<p>Lepszy dobry русский chomik dżungarski niż jakieś Suabe raki

#23 MaloSilny

MaloSilny

    Nowy

  • Użytkownik
  • 51 postów

Napisano 28 December 2015 - 18:35

@up

Co ty mi piszesz ja tam nie mam problemu z iron zbroją i tarczą przeciwko Szkieletom i Edziom.



#24 adamandrzej02

adamandrzej02

    Wyjadacz

  • Użytkownik+
  • 703 postów

Napisano 30 December 2015 - 13:46

Teraz przynajmniej będzie mniej dzieci co mają w myszce makro. Szkoda tylko, że Bukkita/Spigota na 1.9 nie będzie.
Pozdrawiam, Andrzej02


#25 Grewest

Grewest

    Znawca

  • Użytkownik
  • 233 postów

Napisano 30 December 2015 - 13:55

Dlaczego bukkita/spigota nie będzie na  1.9 ?



#26 adamandrzej02

adamandrzej02

    Wyjadacz

  • Użytkownik+
  • 703 postów

Napisano 30 December 2015 - 14:04

Bo mojang kupił bukkita i już nie będzie dalej rozwijany. Polecam ci poczytać w internecie. Z tego, co wiem będzie nowy silnik: Sponge.
Pozdrawiam, Andrzej02


#27 PanCake

PanCake

    Mistrz

  • Zbanowany
  • 1980 postów
  • PanCake#1071

Napisano 30 December 2015 - 14:06

Według mnie zmiany idą w dobrym kierunku, dotychczasowy system walki opierał się na dwóch przyciskach myszy, stacków złotych jabłek i wyzywania się na czacie.


  • Zelowy i adamandrzej02 lubią to

2AyfJ3g.png


#28 Grewest

Grewest

    Znawca

  • Użytkownik
  • 233 postów

Napisano 30 December 2015 - 14:12

AdamAndzrej2 Dzięki za odp.

A co do systemu walki szkoda że nie wprowadzą systemu walki podobnego jak mount and blade. Bo to co ma być w 1.9 przypomina mi walkę w skyrimie.


  • adamandrzej02 lubi to

#29 adamandrzej02

adamandrzej02

    Wyjadacz

  • Użytkownik+
  • 703 postów

Napisano 30 December 2015 - 17:32

Zawsze można system walki zmodyfikować za pomocą pluginu/modu. Zobaczymy ;)

Pozdrawiam, Andrzej02



#30 tomangelo

tomangelo

    Ekspert

  • Weteran
  • 1795 postów
  • tomangelo

Napisano 30 December 2015 - 17:43

Bukkita to przypadkiem już kiedyś nie wykupili? Coś kojarzę że Dinnerbone był właśnie w zespole Bukkita i przeszedł do Mojangu po kupnie tego serwera, ale jeśli mam nieaktualne informacje to może ktoś mnie oświeci?


Dołączona grafika <- dołącz do projektu Colobot: Gold Edition.

#31 adamandrzej02

adamandrzej02

    Wyjadacz

  • Użytkownik+
  • 703 postów

Napisano 30 December 2015 - 18:12

Wykupili w 2013 tylko Mojang nic nie mówił.



#32 Antyk Wariat

Antyk Wariat

    Nowy

  • Użytkownik
  • 5 postów

Napisano 07 January 2016 - 22:51

Mi się te zmiany bardzo podobają. Wreszcie walka nie będzie ograniczała się do tępego klepania w myszkę na zasadzie "byle szybciej", lecz na strategicznym myśleniu i przewidywaniu ruchów przeciwnika.

Na dużą pochwałę zasługuje również wprowadzenie różnych typów strzał, co zwiększa znaczenie łuku, z którego pomocą będzie o wiele łatwiej pokonać oponenta.

#33 Qplu111

Qplu111

    Może sajgonkę?

  • Użytkownik+
  • 235 postów

Napisano 09 January 2016 - 20:10

Sam system jest fajny ale czekasz 5 sekund żeby zadać normalny cios mógłby być krótszy jak w LotR mod
<p>Lepszy dobry русский chomik dżungarski niż jakieś Suabe raki

#34 MaloSilny

MaloSilny

    Nowy

  • Użytkownik
  • 51 postów

Napisano 11 January 2016 - 08:04

Sam system jest fajny ale czekasz 5 sekund żeby zadać normalny cios mógłby być krótszy jak w LotR mod

Jakie 5s na mieczu czekasz 1.6s i mi się podoba ten update czekam na jego wejście bo coś mi się często snap buguje.



#35 LordRossiol

LordRossiol

    betodron

  • Weteran
  • 1984 postów
  • LordRossiol

Napisano 16 January 2016 - 13:15

Trzeba popatrzeć na to z innej strony ;)

Sama idea grania w grupie kolegów, budowania bazy i toczenia wojny z przeciw innym grupom jest świetna, aczkolwiek doświadczenie nauczyło mnie że gracze często używają makr, tripleclicków etc. 

Przeciwko temu wychodzi wersja 1,9, poza tym walka będzie 10x ciekawsza, głównie za sprawą tarcz.


  • BartheZz lubi to

KurmTAx.jpg


#36 Aro567

Aro567

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 320 postów
  • Aro567a

Napisano 24 January 2016 - 09:33

1.9 to jedna z najlepszych wersji MC. Tylko ja się obawiam serwerów, które mogą to wszystko zepsuć... Usunięcie receptury złotego jabłka jest bardzo dobrą zmianą, ale na serwerach PVP na pewno dodadzą za pomocą pluginów zbyt częste (moim zdaniem) wypadanie złotego jabłka lub recepturę. Mogą też ingerować w system walki przez co mogą zepsuć grę na 1.9.

573_sygnaturaaro567.jpg


#37 tomangelo

tomangelo

    Ekspert

  • Weteran
  • 1795 postów
  • tomangelo

Napisano 06 February 2016 - 20:16

To będzie już problem konkretnych serwerów.


Dołączona grafika <- dołącz do projektu Colobot: Gold Edition.

#38 Snowrip

Snowrip

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 597 postów

Napisano 06 February 2016 - 20:27

1.9 to jedna z najlepszych wersji MC. Tylko ja się obawiam serwerów, które mogą to wszystko zepsuć... Usunięcie receptury złotego jabłka jest bardzo dobrą zmianą, ale na serwerach PVP na pewno dodadzą za pomocą pluginów zbyt częste (moim zdaniem) wypadanie złotego jabłka lub recepturę. Mogą też ingerować w system walki przez co mogą zepsuć grę na 1.9.

To niech sobie psują. I tak pewnie powstaną serwery pvp na których zostaną wykorzystane nowości.



#39 Serpico

Serpico

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 169 postów
  • Szabelan

Napisano 03 March 2016 - 17:28

Ciekawiej jest zgadzam się lecz popieram autora tematu.

Zrobiłem test podobny do tego na filmiku. I stwierdzam tak. Szkieletów czy też endermanów bez diamentowego setu nie da się zabić. Poza tym wprowadzili nowe strzały. I teraz jest tak że łuk będzie główną bronią. Wiec większość zacznie chorować kurczaki na strzały a pierwsze co ulepszać się będzie to łuk. Dzięki czemu tak naprawdę gra stała się łatwiejsza. Problem tylko z ebdermanami... To moje zdanie.


Każdy korzystał z miecza, dobrze że coś się zmieni i w grze będzie można mieć różne *style walki*.
Do qplu- hahah

Użytkownik Serpico edytował ten post 03 March 2016 - 17:31


#40 Snowrip

Snowrip

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 597 postów

Napisano 03 March 2016 - 17:32

Ten system walki jest ekstra :P