Skocz do zawartości


Zdjęcie

Hei


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Devensky

Devensky

    Nowy

  • Użytkownik
  • 0 postów
  • Devensky

Napisano 05 October 2015 - 19:38

Eloszky

 

Mam na imię Mateusz, lecz wolę jak mówią na mnie Mati.

Mam rocznikowo 14 lat.

Jestem lekkim pesymistą

 

Na 9 urodziny otrzymałem moją pierwszą deskorolkę. Skatepark miałem pod domem więc codziennie chodziłem uczyć się jeździć na desce bez żadnej pomocy, zupełnie SAM. Do tąd jestem skaterem i skate to jedna z moich nie licznych hobby.

 

Na komputerze gram od kiedy miałem nie wiem... 5 lat? I nawet już wtedy miałem dostęp do internetu, komputera, i tak dalej.

Więc jestem już trochę obeznany w te tematy lecz nigdy nie zaszkodzi mała rada dotycząca właśnie, komputera.

 

Grafiką zajmuję się od jakiś kilku miesięcy albo od roku. Nie jestem jakiś super ale gdyby ktoś potrzebował grafiki to pamiętać trzeba, że (Prawie) zawsze mogę pomóc.

 

Jestem typem samotnika gdyż wiele osób nie za bardzo lubi mój charakter. No i niestety przyznam, że to racja, od zawsze miałem trudny charakter i trudno jest się ze mną dogadać co potwierdzam z racji iż nie mam przyjaciół...

 

Mój ulubiony kolor to czarny, muzyka jaką słucham jest rap, rock, i dubstep.

 

Poznałem CraftPortal po prostu łażąc po interniecie.

 

No to jeszcze raz cześć i mam nadzieję, że miły będzie dla mnie spędzony z wami czas.


Użytkownik Devensky edytował ten post 05 October 2015 - 19:56

  • Ersan lubi to

tumblr_mqnkblKIks1spgkc8o1_500.gif


craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 ST

ST

    Ocalały Kot

  • Użytkownik+
  • 870 postów

Napisano 05 October 2015 - 19:45

Cześć Mati, nigdy nie jeździłem, ani nie interesowałem się deską, ale chciałem zapytać czy taka deska SAM (:P) jest dobra, bo mam kumpla, który chciałby zostać skatem i nie wie jaką wybrać na początek. Słuchasz HU?



#3 DeltaT