Moim zdaniem głupi plugin. W jednej gildi nie ma ani 1 osoby, a inni ją podbiją, bo bedzie wrogów 2 osoby.
[DL][Autorski] NovaGuilds - nowy plugin na gildie
#24
Napisano 10 September 2015 - 19:28
Biorę i testuje czekałem na takie coś jak sie spodoba i sobie poradzę to cos dofinansuje
Wrzuciłem plik .jar do folderu plugins i nic sie nie dzieje nie mam go na liście pluginów w grze?
Co robie nie tak
Użytkownik kozalec edytował ten post 10 September 2015 - 19:40
#25
Napisano 11 September 2015 - 07:26
Wielkie ukłony dla autora No i oczywiście polecam wszystkim ściągnąć i przetestować, bo warto!
#26
Napisano 12 September 2015 - 06:09
- Wyskakuje mi taki błąd w panelu hostingu
- Nie można przekazać zdarzenia PlayerQuitEvent do NovaGuilds v19. Czy plugin NovaGuilds v19 jest kompatybilny z wersją Spigot 1.7 - 1.8? Sprawdź to, i ewentualnie zaktualizuj plugin, możesz to zrobić pobierając z . Czasem może zdarzyć się tak, że autor pluginu NovaGuilds v19 nie wydał aktualizacji na wersję Spigot 1.7 - 1.8, dlatego zalecamy w takich przypadkach usunięcie pluginu NovaGuilds v19 do czasu wydania przez autora aktualizacji.
#27
Napisano 17 September 2015 - 22:59
Wybaczcie brak aktywności, ale nie zaglądam tutaj często, po prostu nie mam czasu. Dziękuję za komentarze.
@Kozalec
Taka informacja w żaden sposób mi nie pomaga. Musisz wysłać log z konsoli, najlepiej na githubie do zakładki Issues. Ewentualnie skontaktuj się ze mną za pośrednictwem gg (10779916) lub skype (evilinside99)
#28
Napisano 20 September 2015 - 09:15
Fajny pomysł z tą ekonomią i przejmowaniem terenu. Moja ocena to 7,5/10.
#29
Napisano 22 September 2015 - 17:54
Dzięki wielkie, zapraszam do korzystania z pluginu
Niektórzy narzekali na ekonomię, dlatego można opcjonalnie używać itemów zamiast kasy przy większości funkcji.
Szukam programistów chętnych do rozwijania projektu
Użytkownik CTRL edytował ten post 22 September 2015 - 17:55
#32
Napisano 18 October 2015 - 01:53
Da radę statystyki gildii i gracza dodać do tabu?
I prefiks przed nickiem?
#34
Napisano 26 October 2015 - 16:03
Jesteś polakiem. Wiem, że to lans robić coś w angolskim, ale czy nie mógłbyś im też utrudnić życia? Zawsze to polacy i inne narody spolszczają pluginy. A anglicy tylko je wgrywają i przerabiają małe drobnostki co zajmuje im minute.
Moja propozycja: Zrób serwer z komendami po polsku, a jeśli już tak celujesz na angielski to zrób w dwóch wydaniach, na cześć tego, że to polak wydał ten plugin. PS: Nazwę też zrób polską
Pozdrawiam!
#35
Napisano 26 October 2015 - 16:07
Jesteś polakiem. Wiem, że to lans robić coś w angolskim, ale czy nie mógłbyś im też utrudnić życia? Zawsze to polacy i inne narody spolszczają pluginy. A anglicy tylko je wgrywają i przerabiają małe drobnostki co zajmuje im minute.
Moja propozycja: Zrób serwer z komendami po polsku, a jeśli już tak celujesz na angielski to zrób w dwóch wydaniach, na cześć tego, że to polak wydał ten plugin. PS: Nazwę też zrób polską
Bardzo zabawne...
Angielski jest drugim (pierwszy jest chiński) najczęściej używanym językiem na świecie. Jest to praktycznie język międzynarodowy.
Z tego powodu większość pluginów (niezależnie od narodowości twórcy) tworzona jest w języku angielskim.
#36
Napisano 28 October 2015 - 00:35
Denerwuja mnie czlowieki ktore nie widzialy na oczy pluginu, weszly w temat, obejrzaly screena, i nie majac pojecia o tym ze polskie tlumaczenie jest dolaczone do oficjalnej wersji a polskie komendy sa w domyslnym configu wypisuja mi tutaj takie pierdoly.
@programmerpeter znowu przychodzi tlumaczyc dzieciom rozne rzeczy, daje okejke za checi! (y)
Sry za znaki diakrytyczne, angielska klawa na linuksie
#37
Napisano 28 October 2015 - 15:05
Mam pytanie, myślałeś o stworzeniu pluginu bardziej w stylu FunnyGuilds tj, bez kupowania terenu i innych możliwości które pomału wychodzą z użycia?
Nie mówię że to złe, plugin i sam system zajmowania terenu jest moim zdaniem świetny (jest nawet w biblotece craftserve) ale większość ''większych'' serwerów tego nie używa.
#38
Napisano 28 October 2015 - 22:12
Gdybym miał pisać coś na kształt FunnyGuilds to bym pisał FunnyGuilds, prawda? Dziki odwalił kupę dobrej roboty, nic tylko rozwijać. Jest kilka pluginów tego typu, mój różni się tym, że większy nacisk kładzie na ekonomię ($), a nie na itemy, chociaż z biegiem czasu wprowadziłem płatność itemami za większość rzeczy. Zajmowanie terenu też nie jest do końca potrzebne, bo gimby z nonpremium w ogóle tego nie ogarniają, więc region tworzy się automatycznie, a gracz jak już trochę ogarnie plugin będzie wiedział jak go powiększyć.
Ciekawi mnie ta biblioteka craftserve, nie jest synchronizowana z bukkit.org? Na czym polega?