Na mapie jest bałagan, budowle jakieś wyrafinowane nie są..... To jest chyba właśnie w tym najlepsze, przypomniały mi się poprzednie wersje MC, te pierwsze serwery, każdy buduje gdzie chce jak chce i co chce. Wszyscy zbierają się żeby zbudować Reichstag, budowla ukończona ale to tu jest za niska, mocno uproszczona itd. W tym był urok, ja właśnie tutaj też coś takiego widzę. Dzięki tej mapce pokazujesz jaką "ewolucję" przeszedła gra, jak wymagania poszły w górę (w 2012 zebrał byś pewnie dużo oklasków, więcej niż dziś). No i na koniec, podziw za upór. Obecnie buduję duży projekt i mimo że na Creativie i płaskiej mapie to i tak z dużymi przerwami. Chętnie będę tu wchodził w ramach "relaksu".
Mój świat MultiSS Wiele Obiektów (Update #12)
#61
Napisano 20 November 2015 - 19:24
#62
Napisano 21 November 2015 - 16:33
Moim zdaniem zbyt kwadratowo. No tak, budowa w survival to twój wybór. Ale survival nie hamuje nas, co do dodawania szczegółów. Lepiej poświecić więcej czasu nad jedną budowlą. A zapewne efekt, byłby zadawalający. Życzę powodzenia, w dalszej pracy.
#63
Napisano 01 December 2015 - 00:22
Jak mogę urozmaicić budowle, które są w skali 1:1? np w tym wypadku https://craftportal....6/#entry1016381 ?
Gdyby były pionowe półpłytki, albo inne kształty niektórych surowców (schody półpłytka śniegu/węgla/redstone/...) dałoby mi to większe pole manewru, bo przy założeniu mojej skali tj 1:1 dla mnie jest to dosyć problematyczne.
Chcę zachować podobny do tego, charakter mojego miasta
PS. mam nowe obiekty, niebawem wrzuce SS
Użytkownik 23wojtas edytował ten post 01 December 2015 - 00:28
#64
Napisano 02 December 2015 - 00:24
Wracam z porcją screenów.
Dla przypomnienia:
MÅ‚yny Rothera,
które już stają się magazynem, wrzuciłem mnóstwo skrzyń, każda oznaczona i uzupełniana jednym rodzajem przedmiotu
Kolejna kamienica, albo raczej kamienice, podgląd z budowy (po prawej) i po ukończeniu, oraz pozostałe, ukończone.
Ten budynek stoi przy innej ulicy:
A to budynek, który pełni rolę huty-wytapiacza rudy-wypalacza cegieł-wszystkiego co związane z (wy)paleniem. Chciałbym jakoś poprawić ten komin, nie bardzo wiem jak się za to zabrać, rozważam zbudowanie drugieo, równolegle do niego po drugiej stronie budynku. Jeśli macie jakieś sugiestie go dotyczące, proszę bardzo.
Co ciekawe, ten budynek posiada (chyba najbardziej skomplikowaną, z moich dotychczasowych, instalację) automatyczny mechanizm rozładunku wagoników.
Wagoniki pełne bruku wysyłam z oddalonej "kopalnie odkrywkowej", wagoniki wjezdzają na podjazd, zjeżdzają z niego zatrzymując się na leju do którego ze skrzynki z wagonika wpada bruk, następnie, bruk wpada do podajnika/dozownika podłączonego do pętli (zegara) który wrzuca bruk do skrzyni, która rozdziala ładunek do 2ch automatycznych pieców. Nastepnie wypalony kamień z obu pieców wpada do 2 dużych niezależnych skrzyń.
Wagonik po opróznieniu jest wypychany przez tłok na pusty tor. Tłok wraca na miejsce dopiero gdy lej opróżni się do 2/3 zawartości, wtedy proces zaczyna się od nowa, czekający wagonik wjeżdza na podjazd...
Pusty wagon wraca do kopalni.
Na koniec widok na powiekszajÄ…ce siÄ™ miasto.
Na mapie jest bałagan,
Chętnie będę tu wchodził w ramach "relaksu".
Wydaje Ci się, że jest bałagan. Buduję wg własnego wyobrażonego schematu, Całe miasto powoli powstaje w osi zamku, powstają odchodzące od głównej alei ulice i uliczki.
Aby zobrazować Ci o co mi chodzi obejrzyj przykłady:
W połączeniu z różnymi rodzajami kamienic
Tworzę swój mały, z pozoru chaotyczny świat.
Jak skończę mapę, wrzucę screen i zobaczysz, że to jednak ma jakiś swój układ.
Użytkownik 23wojtas edytował ten post 02 December 2015 - 00:50
#65
Napisano 03 December 2015 - 17:26
Oby tak dalej mi siÄ™ podoba
#66
Napisano 03 December 2015 - 17:39
Dodaj więcej szczegółów, w drodze do tego zamku, widać lewitujący kamienny most, powinien być bardziej dopracowany. Nie ma żadnego placu, co jest charakterystyczny dla miasta.
#67 Gość_pasiasta_zebra_*
Napisano 19 December 2015 - 00:38
Dużo budynków. Stylowy dom nie za ładny.
#68
Napisano 28 December 2015 - 14:29
Kwadratowe, okropnie nierealistycznie kwadratowe, niedbałość o szczegóły to już max. Mam wrażenie jakby ktoś siedział wtedy koło ciebie i pokazywał ci gdzie masz postawić to i tamto. Jedynym plusem jest wielkość tego i... i nie wiem co dalej, chciałbym coś jeszcze dodać ale nie mam co. 3,5/10
"Remember, reality is an illusion, the universe is a hologram, buy gold, bye! "
Bill Cipher
#69
Napisano 10 January 2016 - 09:24
Powiem tyle. Budowle nie są najlepsze.. takie mocne 5/10.Ale doceniam to że chciało ci się tyle zbudować. Ps. Robisz to na Creative czy survival? Jak na Survi to szacunek że ci się chce.
#70
Napisano 16 January 2016 - 23:06
Napraw link do pobrania, gdyż nie działa. Poza tym, całkiem ciekawe prace
#71
Napisano 17 January 2016 - 00:49
Ladne prace i te budowle, za prace należy się + jak wyżej inni mówili troche dziwne budowle i nie staranne, ale moim okiem wygląda to na 100$.
#72
Napisano 17 January 2016 - 12:00
Bardzo fajne budowle dodaj jakies pod domki dzieki ktorym te domy zmienily by sie w miasto ^^
#73
Napisano 17 January 2016 - 17:08
Ps. Robisz to na Creative czy survival? Jak na Survi to szacunek że ci się chce.
Na survivalu.
Ladne prace i te budowle, za prace należy się + jak wyżej inni mówili troche dziwne budowle i nie staranne, ale moim okiem wygląda to na 100$.
Wiem, na milion dolców nie wygląda, jeszcze długo tak wyglądać nie będzie;/
Bardzo fajne budowle dodaj jakies pod domki dzieki ktorym te domy zmienily by sie w miasto ^^
Domki oczywiście są. Jest jedna wioska (w sumie 2, druga daleko, na południe od zamku) wygenerowana z mapa.
Znalazłem również podwodną świątynie.
Dobudowałem również 2 nowe budynki
W Bibliotece powstała bardzo efektowna mapa ścienna w rozmiarze 9x13 kratek.
Mapę daję z małym porównaniem sprzed i po aktualizacji;
Jeszcze jeden widok na zamek oraz rezydencjÄ™ z wielkim efektownym ogrodem z postu #25
Jeszcze dalej (na lewo od tej rezydencji) jest wspomniana wcześniej, druga wioska.
Napraw link do pobrania, gdyż nie działa. Poza tym, całkiem ciekawe prace
Link był w poscie 58
Leci najnowszy update. Z dziÅ› tj.17.01.2016r.
Użytkownik 23wojtas edytował ten post 03 April 2016 - 19:27
#74
Napisano 17 January 2016 - 19:34
Oby tak dalej pomysł jest bardzo ciekawy Czekam na jakieś nowości
#75
Napisano 24 January 2016 - 16:20
DziÅ› wpada nowa budowla.
Naoglądałem się XVII-XVIII wiecznych renesansowych i barokowych kamienic z mojego miasta i wzieło mnie żeby zbudować taki budynek.
To narazie wydmuszka, ale napewno dokończę wnętrze i wrzucę więcej screenów.
Użytkownik 23wojtas edytował ten post 24 January 2016 - 16:27
- GreenFeel lubi to
#76
Napisano 24 January 2016 - 20:17
#77
Napisano 27 January 2016 - 17:11
Dworzec nawet Å‚adny 7/10
#78
Napisano 13 March 2016 - 16:38
Bardzo ładny świat, szczególnie podoba mi się twój zamek i te kamienice w różnych kolorach - wygląda to jak prawdziwe miasto. Wszystko jest spójne i tworzy jedną całość, w moim świecie jest większy bałagan, ty masz ładnie uporządkowane Jedyne na minus to trochę niewyrównany teren, ale tak to świat jest mega
#79
Napisano 30 March 2016 - 22:32
Dziś przedstawiam kolejny obiekt w moim mieście.
Zawsze chciałem zbudować obiekt tego rodzaju, najpierw była nieudana próba z bazyliką, poźniej przedostatni budynek, a dziś teatr.
Wzorem i przykładem był dla mnie Teatr Słowackiego w Krakowie:
Budynek starałem się wyposażyć w to co powinien być wyposażony, tj krzesła, schody, balkony, tym razem nie chciałem tego zostawić.
Na scenie znajdujÄ… siÄ™ kurtyny.
Mam 1 problem. Jak oświetlić scenę nie usuwając desek i aby nie było widać oświetlenia?
Wymyśliłem, choć jeszcze nie zamotowałem, "oświetlenie" na zasadzie odsuwania (aby można było "włączać" i "wyłączać") za pomocą tłoków 4 punktów na dachu, aby przez otwory wpadało światło i oświetlało scenę.
Jeśli macie inne pomysły, to poproszę.
Oto co mi wyszło:
Czekam na Wasze opinie, pomysły i uwagi.
Użytkownik 23wojtas edytował ten post 30 March 2016 - 22:52
#80
Napisano 31 March 2016 - 14:27
Ten teatr , jedyna twoja budowla która mogła by mieć maksa .