Witam,
Twoze farme potworow. i tu moje pytanie jak obliczyć wyskokość z jakiej np zabije się pakąk/szkielet/zombie itp.
z gory dziękuje za odp
Napisano 26 December 2014 - 14:54
Witam,
Twoze farme potworow. i tu moje pytanie jak obliczyć wyskokość z jakiej np zabije się pakąk/szkielet/zombie itp.
z gory dziękuje za odp
Napisano 26 December 2014 - 15:03
Tak więc zrobiłem testy:
- skacząc z 3 kratek straciłem 0 serc
- skacząc z 4 kratek straciłem 0.5 serca
- skacząc z 5 kratek straciłem 1 serce
- skacząc z 6 kratek straciłem 1.5 serca
Tak więc, każda kolejna kratka to 0.5 serca, zombie mają 10 serc, więc jeśli chcesz żeby zginęły, to H=23 kratki, a jeśli mają przeżyć to H=22,21
A, i jakby co to ,,H'' oznacza wysokość
Napisano 26 December 2014 - 15:08
W Survival Test , Indev , Infdev , Alpha i Beta, oraz w przyszłych wersjach gry, otrzymujemy obrażenia od upadku z wysokości. Z dużej wysokości, może to się zakończyć śmiercią. Szkody od upadku, można obliczyć za pomocą tego wzoru:
UP = (liczba bloków - 3) / 2
Napisano 26 December 2014 - 20:14
-Creeper ginie z wysokości 24 kratek
-Szkielet ginie z wysokości 24 kratek
-Zombie ginie z wysokości 24 kratek
-Enderman ginie z wysokości 42 kratek
-Wiedźma ginie z wysokości 40 kratek
-Pigman ginie z wysokości 24 kratek
Grinder najlepiej zrób na wysokości 50 kratek
Jeśli chcesz więcej napisz na prywatniej wiadomości.
Mam nadzieje że pomgłem
http://diaxpicker.pl.../profil/MaSkEr2
http://diaxpicker.pl.../profil/MaSkEr2
http://diaxpicker.pl.../profil/MaSkEr2
http://diaxpicker.pl.../profil/MaSkEr2