Skocz do zawartości


Zdjęcie

jOccult


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
82 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kodek

Kodek

    jCraft Head Admin

  • Weteran
  • 1387 postów
  • KodekPL

Napisano 23 December 2014 - 11:40

jOccult


System jOccult pozwala na tworzenie magicznych zaklęć i mikstur, których Minecraft domyślnie nie oferuje.

jOccult jest nieobowiązkowym dodatkiem i oferuje wyłącznie dodatkowe funkcje, co oznacza, że nie jest wymagany do wykonywania podstawowych czynności w grze.

System jOccult wykorzystuje interfejs jako stronę internetową opierającą się na HTML5. Przeglądarki niewspierające technologii HTML5 nie będą mogły wyświetlić strony. Ze względu na potencjalną intensywność pracy efektów w HTML5 na komputerze, dodany został tryb uproszczony dostępny pod skrótem SHIFT+W, który wyłącza efekty specjalne. Sugerowane przeglądarki dla eksplorera: Chrome i Internet Explorer.


Jak zacząć?
 

xORMUuO.jpg


Powodzenia!


"..wystarczyłoby gdyby aktywowanie jednego ołtarza i dzięki temu można byłoby stworzyć gwiezdne wrota prowadzące w na inną planetę" ~Yunius

Zachęcam do zgłaszania uwag, błędów i propozycji związanych z jOccult. Możecie napisać o nich w tym temacie lub prywatnie do mnie.



By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

Resource Pack podmienia wyłącznie jeden przedmiot, który jest używany w jOccult!

 

Często zadawane pytania:

 

Znane błędy:

  • Przenoszenie przedmiotów do lub z Postumentu Okultysty przy pomocy klawisza Shift nie przenosi w rzeczywistości przedmiotów.


craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 Maślak

Maślak

    Nie mam dziewczyny

  • Użytkownik+
  • 423 postów
  • Maślak ♪#0698
  • Maslak

Napisano 23 December 2014 - 11:49

Czy można za pomocą tych sztuczek otrzymać bloki drewna otoczone korą ze wszystkich stron? Pilnie ich potrzebuję do konkursu ;-;


  • Kodek lubi to

#3 Kodek

Kodek

    jCraft Head Admin

  • Weteran
  • 1387 postów
  • KodekPL

Napisano 23 December 2014 - 11:55

Czy można za pomocą tych sztuczek otrzymać bloki drewna otoczone korą ze wszystkich stron? Pilnie ich potrzebuję do konkursu ;-;

Tak teraz? Do konkursu? Nawet gdybym już dodał to start z jOccult zabiera trochę czasu i wątpię żebyś je zdobył, ale to fajny pomysł, zapiszę sobie :)


  • Maślak lubi to

#4 Toboe

Toboe

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 350 postów

Napisano 23 December 2014 - 11:57

it's showtime! Znaczy się jak wrócę z pracy. ^^



#5 Yunius

Yunius

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 522 postów
  • Yunius

Napisano 23 December 2014 - 12:28

Mogłeś chociaż poprawić literówkę, ehh. Nie było łatwo trzymać gębę na kłódkę.


Użytkownik Yunius edytował ten post 23 December 2014 - 12:31


#6 Theo

Theo

    Wyjadacz

  • Użytkownik+
  • 1131 postów
  • TheoMarque

Napisano 23 December 2014 - 12:46

No to teraz będą spore wahania na rynku pewnych towarów :)

Gracze, używajcie makówek! nie proście o każda podpowiedź tylko czytajcie. Kodek wyjątkowo się postarał by to było zrozumiałe! To nie jAlchemy!

Użytkownik Theo edytował ten post 23 December 2014 - 12:47

exRYBP0.png

#7 Maślak

Maślak

    Nie mam dziewczyny

  • Użytkownik+
  • 423 postów
  • Maślak ♪#0698
  • Maslak

Napisano 23 December 2014 - 12:48

Nasunął mi się na myśl jeszcze jeden pomysł.
Na serwerze gracze mają możliwość zdobycia wielu różnych głów. Może dodać zaklęcie (gdzieś na końcu, trudne do zdobycia), które zamienia znaleziony spawner w jakiś inny, konsumując przy zmianie ileś głów mobów, które mają się spawnować? Np. gdy znajdę spawner szkieletów, zmajstruję coś przy ołtarzu używając 5 głów endermanów i jakichśtam drogich przedmiotów, po czym użyję scraftowanego przedmiotu na spawnerze i zmieni się w spawner endermanów.
Sądzę, że byłaby to niezła alternatywa dla dużych farm zwierząt, które są zakazane.



#8 Theo

Theo

    Wyjadacz

  • Użytkownik+
  • 1131 postów
  • TheoMarque

Napisano 23 December 2014 - 14:00

Sądzę, że byłaby to niezła alternatywa dla dużych farm zwierząt, które są zakazane.


Częściowo. mob to mob, nie wazne skąd sie bierze. Biorąc po uwage ze moby pasywne nie despawnuja sie, strach pomyśleć gdyby ktoś odpalił spawner świń bez żadnego limitera.
exRYBP0.png

#9 Kodek

Kodek

    jCraft Head Admin

  • Weteran
  • 1387 postów
  • KodekPL

Napisano 23 December 2014 - 14:20

Taka sugestia dla tych co pomyśleli żeby poczytać posty w temacie: Uważajcie na swój postument ofiarny, polecam go zabezpieczyć żeby nikt nie popsuł bo stracicie zebrane elementy, a wtedy będzie płacz.



#10 Maślak

Maślak

    Nie mam dziewczyny

  • Użytkownik+
  • 423 postów
  • Maślak ♪#0698
  • Maslak

Napisano 23 December 2014 - 20:01

Mam dwie sprawy. Pierwsza, to tryb uproszczony. Nie zmienia on zbyt wiele, po prostu ikonki się nie animują. Z odpalonym w oknie MC na stronie mam 2 fps z tym trybem... Może warto byłoby stworzyć tryb faktycznie uproszczony, bez tego szałowego tła i przesuwania wszystkiego kursorem. Byłyby to po prostu zwykłe, brzydkie schematy. Byłbym bardzo wdzięczny ;__;
A jeśli chodzi o drugą sprawę, to mam problem. Wypełniałem kolejne "zadania", korzystając z porad Pierdziela. Wszyscy mieli mnie za idiotę, zarzucali mi, że nie umiem czytać, bo sam nie wiem tych rzeczy, np. jak dodać krew do ołtarza ofiarnego i że w ogóle coś takiego można zrobić. W końcu razem z Pitgramem doszliśmy do wniosku, że coś jest u mnie ze stroną nie tak. I faktycznie:
5qP7FuT.jpg
Pitgram twierdzi, że pod nagłówkiem powinien być jakiś tekst, wskazówki. Korzystam z Chrome, więc wszystko powinno być dobrze, ale nie jest :I Co mam zrobić? Explorera mam strasznie starego i nie mam zamiaru go używać. W ogóle wolę nie pobierać innej przeglądarki tylko do jednego celu :/

EDIT:
Co do spawnerów - można wyjąć z grupy możliwych do ustawienia mobów zwierzęta, albo sprawić, by te ze spawnerów znikały po np. 20 sekundach. Ogólnie pomysł spawnerów wydaje mi się fajny, można ciekawie wykorzystać głowy, zbudować fajną fabrykę płyt i wiele innych rzeczy, na które jeszcze nie wpadłem.


Użytkownik Maślak edytował ten post 23 December 2014 - 20:08

  • Yunius lubi to

#11 Yunius

Yunius

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 522 postów
  • Yunius

Napisano 23 December 2014 - 20:11

Co do uproszczonej wersji to jestem jak najbardziej na tak. Wcześniej było to zgłaszane Kodekowi i powiedział, że postara się z tym coś zrobić. W moim przypadku minecraft + przeglądarka z jOccult = przegranie lapka = automatyczny restart.



#12 Kodek

Kodek

    jCraft Head Admin

  • Weteran
  • 1387 postów
  • KodekPL

Napisano 23 December 2014 - 20:42

Mam dwie sprawy. Pierwsza, to tryb uproszczony. Nie zmienia on zbyt wiele, po prostu ikonki się nie animują. Z odpalonym w oknie MC na stronie mam 2 fps z tym trybem... Może warto byłoby stworzyć tryb faktycznie uproszczony, bez tego szałowego tła i przesuwania wszystkiego kursorem. Byłyby to po prostu zwykłe, brzydkie schematy. Byłbym bardzo wdzięczny ;__;
A jeśli chodzi o drugą sprawę, to mam problem. Wypełniałem kolejne "zadania", korzystając z porad Pierdziela. Wszyscy mieli mnie za idiotę, zarzucali mi, że nie umiem czytać, bo sam nie wiem tych rzeczy, np. jak dodać krew do ołtarza ofiarnego i że w ogóle coś takiego można zrobić. W końcu razem z Pitgramem doszliśmy do wniosku, że coś jest u mnie ze stroną nie tak. I faktycznie:

Pitgram twierdzi, że pod nagłówkiem powinien być jakiś tekst, wskazówki. Korzystam z Chrome, więc wszystko powinno być dobrze, ale nie jest :I Co mam zrobić? Explorera mam strasznie starego i nie mam zamiaru go używać. W ogóle wolę nie pobierać innej przeglądarki tylko do jednego celu :/

Brak pobranego opisu to najpewniej pluginy lub zasyfiony/przestrzały profil Chrome. Starzy użytkownicy Chrome mogą mieć zasyfione profile, które blokują pewne elementy HTML5 lub/i obniżają wydajność eksplorera i innych aplikacji HTML5. Polecam stworzyć świeży profil Chrome i spróbować na nim. Pobranie aktualizacji IE to nie żaden problem, a radzi sobie z świetnie i raczej nie powinna mieć takich problemów jak aktualnie twój Chrome (chyba że używasz WinXP).

 

Niczego nie da się uprościć w eksplorerze, to jest niesamowicie prosta aplikacja w HTML5 i usunięcie jakichkolwiek elementów nie zrobi większej różnicy w pracy aplikacji. Możesz chociażby usunąć tło skrótem SHIFT+B i zobaczyć, że nie ma to większego znaczenia. Nie mam teraz pomysłu jak miałaby wyglądać alternatywa eksplorera i co bardziej wystarczająco czasu i chęci do zrobienia czegoś kompletnie nowego. Aktualny eksplorer jest w porządku, nie jestem w stanie zadowolić wszystkich.


  • Maślak lubi to

#13 Maślak

Maślak

    Nie mam dziewczyny

  • Użytkownik+
  • 423 postów
  • Maślak ♪#0698
  • Maslak

Napisano 23 December 2014 - 22:14

No cóż, używam WinXP ;-; Spróbuję utworzyć nowy profil, jeśli nie zadziała to będę o wszystko pytał kogoś, kto ma odblokowane.



#14 Yunius

Yunius

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 522 postów
  • Yunius

Napisano 23 December 2014 - 22:16

Kiedy ustawione są dwa ołtarze ofiarne w swoim sąsiedztwie, oraz oba są aktywowane. Wówczas nalicza punkty krwi osobie, której ołtarz jest bliżej, a nie tej która zabiła danego stwora.

Ołtarz ofiarny powinien dezaktywować się po wylogowaniu z gry, albo po wpisaniu komendy /dezaktywacja


Użytkownik Yunius edytował ten post 23 December 2014 - 22:30


#15 Pawełek

Pawełek

    Ekspert

  • Weteran
  • 1474 postów
  • Evolveye#7100
  • Evolveye

Napisano 23 December 2014 - 23:07

To może ja się wypowiem.

 

Moim skromnym zdaniem jest to najlepszy dodatek ever. Ciekawe podpowiedzi, ładnie przygotowane, dużo frajdy. Odkryliśmy zaledwie początek tak sądzę ale już mi się podoba - mi, a jestem przeciwnikiem takich bonusów. Zrozumie to niemal każdy.

Mimo błędów (nawet mnie 1 spotkał dość uszczypliwy) to i tak bajer nie ma mocnych.



#16 Kodek

Kodek

    jCraft Head Admin

  • Weteran
  • 1387 postów
  • KodekPL

Napisano 24 December 2014 - 00:22

No cóż, używam WinXP ;-; Spróbuję utworzyć nowy profil, jeśli nie zadziała to będę o wszystko pytał kogoś, kto ma odblokowane.

Chciałbym aby istniał prostszy eksplorer, ale sam nie wiem jaki mógłby być.

 

 

Kiedy ustawione są dwa ołtarze ofiarne w swoim sąsiedztwie, oraz oba są aktywowane. Wówczas nalicza punkty krwi osobie, której ołtarz jest bliżej, a nie tej która zabiła danego stwora.

Ołtarz ofiarny powinien dezaktywować się po wylogowaniu z gry, albo po wpisaniu komendy /dezaktywacja

Tak, wybierany zawsze jest najbliższy ołtarz, aby można było razem nabijać :D Dodawanie elementów nie bierze pod uwagę właściciela, wyciąganie elementów bierze.

To akurat nie taki zły pomysł, postumenty mogłyby się dezaktywować po wylogowaniu.

 

 

Mimo błędów (nawet mnie 1 spotkał dość uszczypliwy) to i tak bajer nie ma mocnych.

Znaleziony błąd może być problematyczny do załatania, oby nie spotkał innych D:



#17 Theo

Theo

    Wyjadacz

  • Użytkownik+
  • 1131 postów
  • TheoMarque

Napisano 24 December 2014 - 02:24

Dodatek fajny jednak zacząłem odczuwać jego zbyt duża prostotę. jMagic może było trudniejsze ale sporo bardziej zajmujące.

I jeszcze tu napisze jakby ktoś nie wiedział - starajcie sie nie spoilerowac innym graczom z czym jOccult się je i co jest w środku. Największa frajda to odkrywanie, jeśli będziecie pisac o tym co potrzeba na co to taka osoba straci zapał do samodzielnego odkrywania.
exRYBP0.png

#18 Pitgram

Pitgram

    Bywalec

  • Użytkownik+
  • 117 postów
  • Pitgram

Napisano 24 December 2014 - 05:38

Kodeku na 100% błędem jest to, że nie działa ołtarz alchemiczny czy jak mu tam. Sprawdziłem wszystkie możliwe opcje i żadna nie działa. Bodajże MrSeven też pisał na chacie że mu nie działa!


b9dfbb424f12f0c9e745146045f7c2cb.jpg


#19 Toboe

Toboe

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 350 postów

Napisano 24 December 2014 - 10:19

Chciałbym aby istniał prostszy eksplorer, ale sam nie wiem jaki mógłby być.

Hmm... zwyczajny obrazek z mapami linkowymi? po liczbach w zapytaniu get (czemu nie są szyfrowane z solą?) php dodawałby linki-mapy i obrazki odblokowanych czarów

Wielkość strony można pozostawić, tylko do przesuwania nie byłoby grab, a suwaki jak przy zwyczajnych stronach. To umożliwiłoby także skalowanie całości w przegladarce.

Zero animacji, brak liczenia fps, bo strona wysyłana do przeglądarki byłaby w pełni statyczna.

Schemat generowania takiej strony:

Dodaj tło 2000x2000px (z obrazkami nieodblokowanych zaklęć wpisanymi w tło) przegladarka trzymałaby to w cache, więc bez problemów powinno być z wagą grafiki,

i dalej powtarzanie bloków:

jeśli zaklecie0.odblokowany() {

dodaj element map area z trudnym do odgadnięcia linkiem do opisu danego zaklęcia

dodaj obrazek odblokowanego zaklecia w odpowiednie miejsce

}

Strony z opisami danego zaklęcia miałyby dodatkowo przycisk powrotu (do referera).


  • Pitgram lubi to

#20 Kodek

Kodek

    jCraft Head Admin

  • Weteran
  • 1387 postów
  • KodekPL

Napisano 24 December 2014 - 12:03

Kodeku na 100% błędem jest to, że nie działa ołtarz alchemiczny czy jak mu tam. Sprawdziłem wszystkie możliwe opcje i żadna nie działa. Bodajże MrSeven też pisał na chacie że mu nie działa!

Wszystko działa w porządku, za szybko się poddajecie :D