Witam!
Mam mały problem, a mianowicie trochę większy...
Robię skrypt na levelowanie górnictwa tzn. Jeżeli gracz nie ma wystarczającego poziomu nie wykopie złota czy diamentu.
Tutaj mój kodzik
variables: {lvl.gornictwa.%player%} = 1 stop on 16 break of stone: send "&e+1 level gornictwa! Gratulacje!" add 1 to %{lvl.gornictwa.%player%}% broadcast "&a%player% &2Awansowal na 1 poziom gornictwa! Gratulacje!" stop on 20 break of coal ore: send "&e+3 levele gornictwa! Gratulacje!" add 3 to %{lvl.gornictwa.%player%}% stop on 5 break of iron ore: send "&e+1 level gornictwa! Gratulacje!" add 1 to %{lvl.gornictwa.%player%}% if player have %{10.lvl.gornictwa.%player%}%: send "&aMasz 10 poziom gornictwa. Mozesz teraz kopac zloto." broadcast "&a%player% &2Awansowal na 10 poziom gornictwa! Gratulacje!" add 100 to player balance stop on 2 break of gold ore: send "&e+2 levele gornictwa! Gratulacje!" add 2 to %{lvl.gornictwa}% if player have %{10.lvl.gornictwa.%player%}%: drop gold ore if player don't have %{10.lvl.gornictwa.%player%}%: send "&cNie masz wystarczajacego poziomu gornictwa, aby wykopac zloto." cancel event stop on break of redstone ore: if player have %{8.lvl.gornictwa.%player%}%: drop redstone if player don't have %{8.lvl.gornictwa.%player%}%: send "&cNie masz wystarczajacego poziomu gornictwa, aby wykopac redstone." cancel event stop on break of diamond ore: if player have %{15.lvl.gornictwa.%player%}%: drop diamond if player don't have %{15.lvl.gornictwa.%player%}%: send "&cNie masz wystarczajacego poziomu gornictwa, aby wykopac diament." cancel event stop command /poziom: trigger: send "&2Twoj poziom gornictwa wynosi:&a %{lvl.gornictwa.%player%}%"
Nie przemęczajcie się tym zbytnio, oby to działało.
Bardzo proszę o pomoc.
Daje like!
Z góry dzięki!
Wykombinowałem cos takiego. Dałem zmienne w %, tylko ze nie wiem jak zrobic zeby wiadomosc nie pokazywala sie po kazdym wykopaniu surowca tylko w oznaczonej liczbie.
Jak wpisze /poziom to caly czas pokazuje sie Twoj poziom gornictwa wynosi: 0
Nawet jak wykopie.
Napiszcie mi jak zrobic zeby wiadomosc pojawiala sie dopiero po wykopaniu np 16 stone'a i zeby levele sie dodawaly do zmiennych.