Brace yourselves, serv. 1.8 is coming [ideologicznie o resecie]
#81
Napisano 04 November 2014 - 08:32
Poczytałem sobie co tam z tym sponge robią i jakaś tam nadzieja jest niemniej, trudno przekonać się że projekt wyjdie na czas nim wszyscy o Multiplayere MC zapomną.
Wracając do obecnego serwera, jest tyyyyle miejsc które nie zostały odkryte, jak zwiedzam mapę to odkrywam coraz to nowsze, dziwniejsze projekty.
Natomiast wrazz jednym użytkownikiem knujemy coś około serwerowego, nie wiemy jeszcze na ile to się sprawdzi ale pierwsze wyniki były obiecujące, i nawet mnie zaskoczyły.
#82
Napisano 04 November 2014 - 21:25
Ja, ja, ja, wybierz mnie!
Nie znam się, ale wypowiem (znów);
Trudno jest mi się nie zgodzić z niezwykle sensowną i dobrze przemyślanymi wypowiedziami, jakie zagościły w tym temacie od dnia wczorajszego, a jedynie mogę dorzucić kilka skleconych jakoś zdań.
Kwestią jasną, oczywistą i wielce wnoszącą jest, że w niedawnym czasie stały się dwa wielkie wydarzenia na rzecz jednej z proplastycznych dla rynku macedonia indie jaką jest Minecraft:
- została wykupiona przez giganta rynkowego, który zapewne widział w tym zysk, a okazuje się, że do stał stabilny produkt o swojej popularności, który trzeba rozbudowywać (pieniądze idą na minus, nie plus), a lata jego świetności to już echo przeszłości
- zakończenie doby ogólnodostępnych i łatwych w konfiguracji serwerów stworzonych pod gry multiplayer (na serio ludziom podoba się w granie to na singlu?), dzięki czemu mogliśmy się cieszyć satysfakcją z gry ze znajomymi.
Grey prawidłowo stwierdziła, że w Polsce serwery premium mają charakter niemal kameralny. Głównym wyznacznikiem tegoż czynnika jest jedno słowo - cena. Na Minecrafta stać przede wszystkim ludzi dorosłych, którzy zarabiają oraz dzieci, którym rodzice kupują "nieagresywną, prostą i sympatyczną gierkę". Również brak jakiejś formy walki z problemem piractwa z strony Mojang Microsoftu stanowi tu pretekst "dlaczego na 100 graczy minecrafta 40 ma własny skin?".
Owszem, wciąż jestem zwolennikiem nowej wersji oraz resetu. Dwa miesiące temu gdy powstawał ten temat było sobie rzucanie się do gardeł, że on powstaje teraz "bo [tuwpiszjakbędziesięnazywałnowysilnik/bukkit] nie powstał". Może i nie powstaje, może zgodnie z myślą Theo, pojawi się dla Kodeka naszego kochanego wsparcie programistyczne w postaci jego pra-pra-pra-pra potomka, który doczekał się minecrafta 1.9 pod okiem Microsoftu i wręczy mu płytę piracką opisaną jako "0bs1d14n 201.20" i wówczas znikąd nagle "suprajs, reset".
Póki co moja maszyna do podróży w czasie na tabletki i alkohol nie działa :c
Budowanie nowej mapy było raczej utopijną wizją "robimy dla następnych, by było coś fajnego do przeniesienia dla nich w przyszłość" - jak system kolei Theo, mój i Jakubowy "niubrum" czy wiele, wiele innych pomysłów. To, że taka mapa powstała dzięki naszemu zaangażowaniu wielu osób, które teraz gasną, bo po ludzku, powiedzmy wprost - nudzą się, wydorośleli, nie mają czasu, trzeba wyprowadzić psa, dziewczyna chce iść do kina, grają na innym serwerze "bo tam ludzie wchodzą, a tu tylko boty" - mogą wejść całkowitym przypadkiem i "zaraz, ja tego nie poznaje..." i zobaczyć na chacie "o, czeeść, tak dawno twojej brzydkiej mordy nie było tu widać".
I ruszyć z budową wspólną jakiejś wielkiej ambitnej produkcji, która na stałe może stać się częścią serwera. Cud, miód i bananówki. A że epoka minecrafta się skończyła? Epoka diablo 2 też, a jakoś lubię w to sobie pograć moim barbem na 59 lvl, by iść znów skopać du**ę Diablo mając nadzieję na coś zielonego.
Żyjcie, wasz Likore.
- Ice_trooper lubi to
Lass mich deine seele dem herrscher der finsternis opfern.
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemuw dniu jutrzejszym.
Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#83
Napisano 07 November 2014 - 00:22
Dużo tutaj pierdół wygadujecie, mało przydatnych informacji i ogólnie to nic ciekawego.
Serwer niech sobie stoi pustawy, nic na to nie poradzę, tak to już jest. Nie potrzebuję trzymać go pełnego cały czas, bo nigdy tak nie było i nie potrzeba żeby było, bo co mi to daje?
Kiedy nadchodzi czas nowej wersji i ewentualnego resetu, zapraszam wszystkich aby mogli sobie pograć, tylko o to w tym chodzi. Nie potrzebuję niczego więcej, to działa, to sprawdza się odkąd pamiętam i nie widzę powodu, aby to zmienić.
Prędzej zobaczę jCraft na Bukkit 1.8, który będzie wydany "nielegalnie" w formie nowego Spigot, niż Sponge. Nie ma znaczenia co wyjdzie pierwsze i kiedy wyjdzie, jeśli będę mógł to przeniosę serwer na nową wersję i dam wszystkim znać, abyśmy mogli razem spędzić trochę czasu na serwerze.
A co do Microsoft i Mojang? Kogo to obchodzi? To zwykłe biznesy, które mają produkować więcej kasy i wierzcie mi, będzie z tego więcej dobrego niż złego.
- __lkjhgfdsa__ lubi to
#84
Napisano 07 November 2014 - 02:10
Serwer niech sobie stoi pustawy, nic na to nie poradzę, tak to już jest. Nie potrzebuję trzymać go pełnego cały czas, bo nigdy tak nie było i nie potrzeba żeby było, bo co mi to daje?
Trzymam za słowo.
Nie potrzebuję niczego więcej, to działa, to sprawdza się odkąd pamiętam
No... może. jAlchemy nie naprawione, z jMagic już nawet nie wspominam (nie działa chyba żadne Momento). jMarket tez nie odświeżony. Nie wierze że poprawienie tego zajmowało by tak dużo czasu.
Dlaczego o tym pisze? bo zaglądam sobie do tych systemów w wolnej chwili. I miło by było zeby chociaż działały tak żeby jednak można było cos odkrywać.
#85
Napisano 07 November 2014 - 09:46
No... może. jAlchemy nie naprawione, z jMagic już nawet nie wspominam (nie działa chyba żadne Momento). jMarket tez nie odświeżony. Nie wierze że poprawienie tego zajmowało by tak dużo czasu.
jAlchemy, jMagic, jMarket i wiele innych elementów, które teraz można zobaczyć na serwerze najpewniej znikną po przejściu na nową wersję. Nie podobają mi się one i zacząłem tworzyć nowe. Starsze rzeczy i ich błędy najpewniej pozostaną w takim stanie, aż do przejścia.
#86
Napisano 07 November 2014 - 11:46
Akurat jMagic jest najlepszym tworem jaki tu chyba jest. To twór:Nie podobają mi się one i zacząłem tworzyć nowe.
- kompletny - nie da sie wyjść poza jakieś ramy nie a postawionych furtek na dokończenie (jMarket),
- logiczny - jedne rzeczy wynikają z drugich jak schemat czy reguły rządzące książkami i aspektami,
- użyteczny - w przeciwieństwie do jAlchemy wiec warto poświęcić godzine aby osiągnąć naprawdę niezłe efekty np. teraz doszedłem do takiego etapu wprawy ze najdroższy w zestawie czar który odkryłem zbieram w 10 minut,
- trwały - nie ulega drastycznym zmianom, nawet nowa wersja w czerwcu byla w całości do ogarnięcia, trzeba bylo jedynie zrozumieć nowe zasady a nie cala mechanikę.
Pozostałe rzeczy to takie sobie, głownie prze marny wsad. Nie wypalił handel z NPCami, jMarket nie ma waloru regulacyjnego, a dodatki craftingowe czasami sie bugują.
To że te rzeczy znikną jest oczywiste jak słońce, nie mogą przechodzić elementy na temat których wiedza jest przechodnia.
P.S. Przy okazji dodaj możliwość palenia książkami z systemu jAlchemy bo nie mam co z tym zrobic a szkoda by takie paliwo sie marnowało.
#87
Napisano 29 November 2014 - 16:00
Spigot 1.8 wydany. nwm czy to jest wersja testowa czy nie ale jednak. Czekamy na 1.8 ;D
(tylko n00br00m dajcie (taki by Jakub i Arktos))
Czekamy niecierpliwie. (pewno jeszcze minimalnie tydzień ale co tam (może tak w piątek 19 o 20:00? Zaczyna się wolne więc będzie można no-life-ić)
Grey mnie wyprzedziła w ogólnych pf pff i chyba mój start odpada. Cóż będę miał braki na starcie.
Tylko wypadało by zrobić reklamę na głównej jakiś dzień/dwa przed startem.
Użytkownik Pawela08 edytował ten post 29 November 2014 - 16:12
- Lotos69 lubi to
#88
Napisano 30 November 2014 - 17:01
Jest jakaś przewidywana data startu? I czy focia się dziś odbędzie?
@down
Ten pan na dole bywa śmieszny ;-; rly mówię
On rly pisał ;O
I to orgazmiczne podejście do startu
Użytkownik Pawela08 edytował ten post 30 November 2014 - 17:30
#89
Napisano 30 November 2014 - 17:02
Jest jakaś przewidywana data startu? I czy focia się dziś odbędzie?
Tak za dwie minuty.
- Lotos69 i Maślak lubią to