Odpaliłem. Oczywiście wszystkie interfejsy zasłaniały prawie cały widok. Zresztą nadal ścinało jak rolnik zboże.
Wurm Online
#41
Napisano 10 October 2014 - 20:10
#42
Napisano 04 November 2014 - 21:52
Tęsknie za swoim domkiem, ale nie jestem już dawno w temacie. ;'(
#43
Napisano 04 November 2014 - 22:08
Po mnie wciąż nie popłynął... dalej siedzę na zapomnianym przez cywilizację Gold Coast...
#44
Napisano 04 November 2014 - 22:12
Krycha, szykuj dupcię, kiedyś po ciebie popłynę.
Jak tylko wiatr się zmieni.
"Bezczynność z powodu strachu, przed ryzykiem to nic innego, jak śmierć za życia."
#45
Napisano 22 November 2014 - 23:42
10 Grudnia to data, w której finalnie ma wypłynąć kolejna aktualizacja poszerzająca grę o mosty i znacząco rozbudowująca oblężenia miast. Dodane zostaną między innymi zaklęte wieżyczki, drewniane zasieki, ruchome tarcze dla łuczników, trebusze, balisty, czy nowe animacje, słowem - cud, miód.
A poza tym dzisiaj wpadłem na taki timelapse, który bardzo ładnie przedstawia terraforming i budowanie w Wurmie:
- Rhanjie lubi to
"Bezczynność z powodu strachu, przed ryzykiem to nic innego, jak śmierć za życia."
#46
Napisano 07 July 2015 - 15:16
Jako że założyciel tematu nie jest już z nami to zrefuję za niego.
Gra tu ktoś jeszcze? Niedawno wróciłem do gry w Polskim community na Deliverance. Jeśli ktoś chciałby zacząć swoją przygodę z Wurmem, albo już gra tylko nie ma ekipy to u nas zawsze znajdzie się miejsce.