Te czasy kiedy Wojor próbował mnie nauczyć ;__; Skończyło się na tym, że po wielu trudach i przeciwnościach losu potrafię tylko stworzyć świat i rozdać pkt umiejętności.
Slaves to Armok II: Dwarf Fortress
#41
Napisano 14 April 2014 - 12:13
Słońce zachodzi, nadeszła pora żerowania. Stado Shamg wyruszyło na polowanie ~Tiberian.
Przejawia cechy typowego ucznia gimnazjum (albo i emo) ~Severiana
#42
Napisano 14 April 2014 - 13:14
O Jezu, ale trudne ;-; I ten zaciesz, gdy udało mi się wykopać tunel D:
EDIT: UDAŁO MI SIĘ ZBUDOWAĆ POKÓJ (czy coś w tym stylu ;__; )! YEAAAAAH!
EDIT: Zaczynam wątpić, czy to pokój ;-; Oświećcie mnie:
Pewnie okaże się, że zrobiłem kwadrat złożony z muru ;-;
O, Tibuś przyszedł to podpowie ;-;
No i nie podpowiedział D:
,,Better call Neo." ~Modi1
#43
Napisano 14 April 2014 - 15:00
To nie żaden pokój tylko póki co plan tego jak będą kopać górnicy. Proponuje kliknąć spacje aby krasnale zaczęły żyć.
༼ʕっ•ᴥ•ʔっ(_̅_̅_̅__̅_̅_̲̅F̲̲̅̅I̲̲̅̅S̲̲̅̅S̲̲̅̅U̲̲̅̅R̲̲̅̅E̲̲̅̅_̅_̅_̅_̅_̅_()
#44
Napisano 14 April 2014 - 15:28
To nie żaden pokój tylko póki co plan tego jak będą kopać górnicy. Proponuje kliknąć spacje aby krasnale zaczęły żyć.
Dobra, dzięki A one same pójdą? Czy jak ;-;
A, no i jeszcze jak mogę sprawdzić dane o jakimś bloku, bo chciałbym wiedzieć, gdzie są moje dorfy ;-;
,,Better call Neo." ~Modi1
#45
Napisano 14 April 2014 - 15:32
No same zaczną kopać jak będą miały wolną chwilę. :l
~ Esterad Thyssen, Wieża Jaskółki
#46
Napisano 14 April 2014 - 15:40
Wszystkie prawie według Dwarf Therapista mają wolną chwilę ;-; Tylko jeden ryby łowi D:
,,Better call Neo." ~Modi1
#47
Napisano 14 April 2014 - 15:46
Aby sprawdzić info o danym polu: klikasz 'k' i najeżdżasz na odpowiedni kafelek.
#48
Napisano 14 April 2014 - 16:16
Hehełki. (Czytaj: Smuteczki w wersji DF)
Kolejna forteca odeszła w niebyt przeszłości.
Krótka rozprawka o tym, żeby uważać gdzie się kogo przydziela.
(@Neo - a masz przyłączony nakaz kopania do miejsca z którego dwarfy mogłyby zacząć kopać?
A może nie masz górników ;-; Albo kilofów
Ja wiem że brzmi to głupio, ale często to najbardziej oczywiste rzeczy są powodem fail'ów)
"In a time before time somebody attacked somebody"
~ Ludzkie dziecko do ludzkiego dziecka.
#49
Napisano 14 April 2014 - 17:06
@NeoTag
Wiesz... Sprawa może być taka, że nie mają dojścia do tego miejsca :I
One nie kopią automatycznie, byleby dostać się do wyznaczonego terenu D:
Przy okazji kopania - na standardowym embarku masz dwa kilofy. Jeżeli chcesz przeznaczyć któregoś dorfa do kopania, przydziel mu to w Dwarf Therapist. (GOTTA DIG FAST)
@Ratman
Pytanie - czy twoje wojska mają standardowe uniformy z gry, czy może sam układałeś?
@Shamge
No zawsze możemy coś jeszcze spróbować poradzić ;__;
#50
Napisano 14 April 2014 - 17:18
Co jak co, ale w pierdółki to uwielbiam się bawić.
Każdemu pojedynczemu żołnierzowi ustalam jego własny eq
A czum?
"In a time before time somebody attacked somebody"
~ Ludzkie dziecko do ludzkiego dziecka.
#51
Napisano 14 April 2014 - 17:21
A bo pancerz przydzielany z domyślnego leather/metal uniformu nie jest w żaden sposób optymalny. Najczęściej kończy się to odcinaniem rąk. Bo zamiast koszuli kolczej założą na siebie napierśnik, spełniając prosty wymóg noszenia "żelaznego pancerza". Bo system uniformów jest skonstruowany w baaardzo luźny sposób. Prosty przykład
Na nogi każesz założyć but. Masz na myśli porządnie wykonany, stalowy wysoki but okrywający cały goleń. Aaale... To kryterium spełnia także skarpetka
#52
Napisano 14 April 2014 - 17:27
Ta, to akurat pamiętałem ze starych posiedzeń przed DF
Ostatnio też próbuję się bawić w adventure mode - pamiętam jak pierwsza próba zakończyła się utopieniem bohatera w przeciągu 20 sekund od wystartowania (Po 20 minutach tworzenia postaci ;-; )
"In a time before time somebody attacked somebody"
~ Ludzkie dziecko do ludzkiego dziecka.
#53
Napisano 14 April 2014 - 17:28
Boże, pierwsza "przygoda" w Adventure Mode.
Spróbuj zabić dzika
Dzik mnie pożera.
To jest straszna gra ;-;
- Zelowy i Shamge lubią to
#54
Napisano 15 April 2014 - 12:02
Znalazłem wczoraj krótki filmik animowany opowiadający poniekąd o Dwarf Fortress, który bardzo mi się spodobał.
Co sądzicie o tym i innych tego typu filmikach?
#55
Napisano 15 April 2014 - 14:45
Też piękne.
I są to świetne filmiki, mają swój klimat. Ale no... Zawsze może być lepiej ;-;
#56
Napisano 15 April 2014 - 15:23
Ja tam osobiście wolę historie obrazkowe, pokroju tego:
Albo tego:
"In a time before time somebody attacked somebody"
~ Ludzkie dziecko do ludzkiego dziecka.
#57
Napisano 15 April 2014 - 17:27
Ano, zgadzam się z Ratmanem. Polecam bardzo historie Oilfurnance oraz Bronzemurder, bardzo ciekawe, zaś sama mapa Oilfurnance pokazuje bardzo ciekawe pomysły na fortece.
A co do filmiku od Krystiana to zauważyłem, że ostatnia scena pochodzi żywcem z intra do Dwarf Fotress, lel ;-;
BTW. grał ktoś bez texturepacków i jest zdolny powiedzieć kiedy to intro jest? Przed samym odpaleniem gry, czy przed wczytaniem save'a?
"Bezczynność z powodu strachu, przed ryzykiem to nic innego, jak śmierć za życia."
#58
Napisano 15 April 2014 - 17:46
Ano, zgadzam się z Ratmanem. Polecam bardzo historie Oilfurnance oraz Bronzemurder, bardzo ciekawe, zaś sama mapa Oilfurnance pokazuje bardzo ciekawe pomysły na fortece.
A co do filmiku od Krystiana to zauważyłem, że ostatnia scena pochodzi żywcem z intra do Dwarf Fotress, lel ;-;
BTW. grał ktoś bez texturepacków i jest zdolny powiedzieć kiedy to intro jest? Przed samym odpaleniem gry, czy przed wczytaniem save'a?
Odpalenie gry po raz pierwszy. Potem nie włącza.
#59
Napisano 15 April 2014 - 17:55
ej, chopaki. Jak zagrać w tryb adventure. Mogę tylko kontynuować swoją przygodę z twierdzą. ;-;
#60
Napisano 15 April 2014 - 17:58
W LazyNewbPacku można włączyć intro aby uruchamiało się za każdym razem kiedy włączasz grę.
Btw. Ładnie temat rośnie jak na tak niszową grę.
༼ʕっ•ᴥ•ʔっ(_̅_̅_̅__̅_̅_̲̅F̲̲̅̅I̲̲̅̅S̲̲̅̅S̲̲̅̅U̲̲̅̅R̲̲̅̅E̲̲̅̅_̅_̅_̅_̅_̅_()