Skocz do zawartości


Zdjęcie

Inwazja II

pbf

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6805 odpowiedzi w tym temacie

#1 Filipendoxx

Filipendoxx

    Władca Wilków, Ostatni z Nefilim.

  • Użytkownik+
  • 528 postów
  • Filipendoxx

Napisano 11 January 2014 - 13:59

ak, dobrze widzicie. Po dłuższej przerwie, pojawiła się druga część Inwazji!

 

Witaj strudzony wędrowcze.

Czym jest Inwazja? Wizją świata zniszczonego przez tajemniczy wirus, w którym grupa ocalałych ludzi próbuje odnaleźć się w nowej rzeczywistości podejmując nierówną walkę z krwiożerczymi zombie. Świat opanowała pandemiczna apokalipsa, z którą nie da się wygrać.

 

Gracze kierują poczynaniami jednych z nielicznych ludzi, którzy oparli się epidemii zamieniającej wszystkich w krwiożercze zombie. Aby przetrwać muszą stawić czoła żywym trupom oraz nie przebierającym w środkach ocalałym, którzy zrobią wszystko by przetrwać. Rozgrywka polega głównie na prowadzeniu dialogów między graczami, bohaterami niezależnymi, eksplorowaniu lokacji, zbieraniu przedmiotów, rozwiązywaniu zagadek i przede wszystkim przetrwaniu.

 

Gracze mają możliwość bezpośredniego ingerowania w fabułę nie tylko poprzez działania swoich postaci. Mają możliwość kreowania zdarzeń i scenerii tak jak prowadzący. Jedyne czego im nie wolno to uśmiercić innego gracza, a więc zamieścić opisu z którego wynika, że ktoś z waszych zginął. O tym decyduje opiekun sesji. Można jednak częściowo spowodować śmierć, na przykład nie udzielając pomocy lub zostawiając go.

 

Gra nie skupia się na zombie-apokalipsie. Będzie prowadzona z ciekawszej perspektywy, w której nacisk położony byłby nie na same żywe trupy, ale na graczy walczących o przetrwanie w pozbawionej perspektyw rzeczywistości.

 

Gdy postać zginie - odchodzi także gracz.

Dlatego rekrutacja jest ciągła i do gry wchodzą kolejni gracze. O tym który to będzie decyduje opiekun sesji. Istnieje możliwość, iż postać zginie, ale Mistrz Gry poprosi gracza, aby stworzył kolejną postać i wprowadził ją do gry. Jeżeli ktoś będzie chciał dołączyć w trakcie gry, powinien skontaktować się z jednym z MG. Zrobią wspólnie kartę postaci, historie i odpowiednią sytuacje do wprowadzenia nowego gracza w świat gry.

 

Nie dawajcie swoim postaciom wyrzutni rakiet i granatów. O ile ciekawsza sesja będzie jeśli będziecie mieli jedną sztukę broni palnej i magazynek amunicji. Resztę amunicji (bo to będzie największy problem) trzeba będzie znaleźć podczas gry. Wtedy zamiast walczyć, będziecie używali głowy, by przeżyć. Będziecie unikali walki za wszelką cenę.Docieniajcie także bronie tradycyjne – mogą wam uratować tyłek gdy amunicja się skończy.

 

Gracze mogą umrzeć na każdy sposób. Niedożywienie, choroby, utrata zmysłów, katastrofy. Trzeba dbać o jedzenie, leki, podstawową higienę, zdrowie psychiczne. Jest to gra w dużej mierze kooperacyjna, dlatego gracze powinny pomagać sobie nawzajem (np; nauka korzystania z broni palnej, pomoc medyczna, wspieranie się) Oczywiście wszelkie konflikty w grupie są jak najbardziej wskazane, w niektórych przypadkach jest możliwe odłączenie się od drużyny. Możliwe są także kontakty erotyczne między graczami. Można dowolnie przeklinać i w dowolnych ilościach jeżeli sytuacja jest odpowiednia.

 

Kilka słów o zarażonych:

W tej edycji występuje kilka rodzajów zombie:

 

Świeżaki - niedawno przemieniona grupa ludzi, pełna energii i dopiero z pierwszymi symptomami rozkładu. Poruszają się szybko i sprawnie, przy czym przypominają bardziej ludzi.

Sztywni - Szarzy, wychudzeni i w brudnych łachmanach, wędrują bardzo długo. Bardzo powolni.

Zbrojni - przemieniony odział wojskowy, gwardii narodowej, policyjny albo jakaś banda gangsterów. Potrafią korzystać z broni, są jednak bardzo niedokładni i powolni. Każdy uzbrojony, co drugi-trzeci w broń palną.

Znajomy - zmarli gracze, albo bliskie osoby dla graczy.

Wygłodzone - niedawno przemieniona, ale bardzo głodna horda trupów. Nie zważają na brak kończyn, czy kule...bardziej odporni niż zwykłe zombie.

Ukryte - zombie ukryte pod gruzem, zamknięta za drzwiami czy w inny sposób ukryta. Trudna do wypatrzenia.

Zmęczone - mocno rozłożone, nie atakują prawie w ogóle, nawet jak usłyszą strzały czy zobaczą graczy. Mogą być wszędzie, nawet w obozowisku graczy.

Zasadzka - zombie w których tkwią stare nawyki. Kryją się na swoich posterunkach, nadal naciskając spusty na widok potencjalnych ofiar. Mogą posiadać broń palną.

Drapieżni - pełzające w ciemności zombie. Bezszelestne, drapieżne i cholernie niebezpieczne.

Zasuszeni - zachowują się jak zmęczeni, z tą różnicą, że gdy zobaczą człowieka lub krew stają do walki. Bardzo silne i głodne.

Chemiczni - wojskowi z bronią chemiczną. Co drugi ma broń chemiczną z zasadą działania miotacza ognia.

Zwierzęta - zarażone zwierzęta. Silne, szybkie i jeszcze bardziej głodne. Najczęściej są to psy i koty.

Horda - od 21 do 45 trupów. Zazwyczaj są to sztywni, wygłodzone, ukryte lub zasadzka.

 

Uwagi

Sesja ta prowadzona jest przez Filipendoxx'a i Shamge.

Jest dość dobrze dopracowana - nowe mutacje trupów, nowe kategorie grup ocalałych, ciekawe i nietypowe lokacje, emocjonujące wydarzenia i katastrofy, pełne napięcia decyzje i wybory moralne, trudne sytuacje i wiele więcej. A przede wszystkim możecie liczyć na wysoką i profesjonalną aktywność MG.

 

Liczymy na konkretnych graczy, którzy będą umilać wspólną zabawę. Rekrutacja trwa do 14.01.2014, natomiast dzień później zaczynamy grę. Jeżeli macie jakieś pytania - piszcie w temacie.

 

Inwazja a pora dnia:

Od 8.00 do 12.00 - poranek. Bardzo jasno. Zaczynamy wtedy grę.

Od 12.00 do 15.00 – południe.

Od 15.00 do 19.00 – popołudnie. Zaczyna się wtedy ściemniać.

Od 19.00 do 22.00 – wieczór. Kończymy wtedy grę.

 

Trochę na temat aktualnej sytuacji w świecie gry i lokalizacji w której znajdują się gracze.

 

Kraj: Kanada

Miasto: Toronto

Rok: 2014

Epidemia zombie: 5 lat

Lokacja: obóz w wieżowcu

 

W Kanadzie panuje bardzo ciężka zima spowodowana zmianą klimatu. Duża część jedzenia w mieście jest zepsuta albo zamrożona. Ani śladu po zwierzętach, które nie wytrzymały w tych warunkach.

Początkowa lokacja to Toronto. Jest do duże miasto, jednak nie ma tu tak dużo zombie, w końcu zima robi swoje. Miasto nie stoi w ruinach, całkiem dobrze się ma. Możemy przyjąć, że zaczyna się kolejna epoka lodowcowa.

Gracze są częścią dwudziestoosobowej grupy, która obóz swój ma w dużym wieżowcu. Są dla siebie jak rodzina,

Brakuje żywności, leków, koców i ubrań. Jest cholernie zimno, nawet w obozie. Sprawę zaostrza fakt, że trzy osobowa grupa, wysłana trzy tygodnie temu w celu znalezienia żywności, dotąd nie wróciła. Gracze mogą robić co chcą - czytać książki, rozmawiać czy ćwiczyć. Przywódcą obozu jest Thomas Rec.

 

W wieżowcu znajdują się takie pomieszczenia jak:

  1. pokoje (każdy z graczy ma oddzielny pokój)
  2. jadalnia połączona z kuchnią (nie ma tam za wiele – w zamrażarce ostatnie porcję mięsa które przywódca zdobył kilkanaście dni temu)
  3. skład broni i amunicji
  4. składziki na inne rzeczy (baterie, latarki, koce, ubrania, narzędzia)
  5. toalety (wodę uzyskujecie ze śniegu)
  6. sale konferencyjna (omawiacie tam wszystko)
  7. biblioteka
  8. podziemny parking (jest tam dość dużo samochodów)
  9. sale gimnastyczna połączona z siłownią
  10. prowizoryczna strzelnica
  11. ciepła sala (wszelkiej maści kominki, ogniska i farelki. Można się dobrze ogrzać)
  12. sala relaksu (bilard, ping pong, tenis, odtwarzacze na baterie, instrumenty, gry planszowe)

 

Wzór Karty Postaci i jej omówienie.

 

Imię i nazwisko:

Płeć:

Wiek:

Narodowość:

Zawód:

Umiejętności: 

Wady:

Obrażenia:

Cechy charakteru:

Cel:

Podopieczny:

Wygląd:

Ekwipunek:

Historia:

 

Omówienie karty postaci:

Zawód - Zawód daje umiejętności np.; bokser - walka wręcz i dobra kondycja, lekarz - medycyna, policjant - obsługa broni i zdolności przywódcze, programista - zdolność logicznego myślenia i szybkie podejmowanie decyzji, kucharz - przygotowywanie posiłków praktycznie z wszystkiego itp.; Zawody powinny być w miarę oryginalne.

MAKSYMALNIE 2-3 WOJSKOWYCH!

 

Umiejętności - Gracz wpisuje odpowiednie umiejętności pozyskane dzięki zawodowi + gracz ma możliwość wybrania jednej dodatkowej umiejętności spośród:

  1. Atletyka - pływanie i wspinaczka
  2. Medycyna - leczenie
  3. Ładunki wybuchowe - umożliwia korzystanie z ładunków wybuchowych, granatów itp.
  4. Odwaga - utrzymuje postać w dobrej kondycji psychicznej. Poza tym przywódca drużyny musi posiadać tą umiejętność
  5. Pojazdy - dzięki temu możne korzystać zarówno z motorów jak i z autobusów, ciężarówek w ostateczności nawet z czołgu.

Podczas gry można również nabywać umiejętności, np.; dzięki szkoleniu przez inną osobę. Wszystkie pełnoletnie postacie posiadają umiejętność jazdy samochodem. Czyli umiejętności zdobyte przez zawód i jedna z pięciu podanych.

Wady - To świat zombie, nikt nie jest idealny. Trzeba wybrać wady postaci, które będą jej przeszkadzać podczas gry. Mogą to być wady zarówno fizyczne jak i psychiczne.

Obrażenia - rany jakie gracz odniósł w ciągu 5 lat epidemii.

Cel - ogólnie przyjęty cel postaci.

Podopieczny - czyli osoba z którą podróżuje dana postać. Może to być brat, siostra, dziecko, przyjaciel. (Nieobowiązkowe)

Ekwipunek - startowe przedmioty. Pamiętajcie, że większość graczy potrafi obsługiwać broń w stopniu podstawowym, więc nie przesadzać. Przyda się wszystko co da się zapakować do samochodu.

Historia - krótka historia przed czyli jak gracz znalazł się w początkowym miejscu. Ogólnie jak sobie radził po rozpętaniu epidemii, czy stracił rodzinę itp.;Jakie ma relacje z resztą grupy.

 

Lista graczy i NPC wraz z ich kartami.

 

NPC:

 

Gracze:

 

 

Streszczenie gry:


Šuŋgmánitu Tȟaŋka Ob'wačhi.

Obraz1.png
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 Gość_Severiana_*

Gość_Severiana_*
  • Gość

Napisano 11 January 2014 - 14:06

Imię i nazwisko: Florence Morphette

Płeć: Kobieta

Wiek: 23 lata

Narodowość: Francuska 

Zawód: psycholog, przez rok uczęszczała do szkoły pielęgniarskiej

Umiejętności: perswazja, podstawowe opatrywanie ran, potrafi prowadzić mediacje. Dodatkowo: pojazdy.

Wady: zaburzenia afektywne dwubiegunowe nawracające typu psychotycznego (zachorowała około 17 roku życia, na pierwszy rzut oka jest zdrowa, ale wciąż zdarzają jej się napady), zanik pamięci

Obrażenia: nie widzi na lewe oko, które zostało uszkodzone podczas walki (trenowała taekwondo)

Cechy charakteru: na pozór silna, potrafi załamać się pod wpływem chwili, impulsywna, asertywna, potrafi kłamać bez mrugnięcia okiem, jest lekką nimfomanką (najczęściej ujawnia się to tuż po atakach)

Cel: Przeżyć inwazję.

Podopieczny: ---

Wygląd: Niska, wychudzona, długie do pasa czarne włosy i szare oczy.

Ekwipunek: leki przeciwgorączkowe i przeciwbólowe, długi nóż (coś w typie myśliwskich), skradziony pistolet bez magazynka

Historia: Florence urodziła się we Francji, ale w wieku 5 lat przeniosła się z rodziną do Kanady. Chciała związać swą przyszłość z medycyną, ale ostatecznie porzuciła szkołę pielęgniarską na rzecz psychologii. Wiadomość o inwazji dotarła do niej wcześnie. Chciała uciec z miasta, ale tuż pod Toronto w samochód jej rodziców uderzył pijany kierowca. Oboje zginęli, a ona cudem przeżyła. Trafiła do miejscowego szpitala i przeszła szereg operacji. Niestety, wypadek spowodował uszkodzenie mózgu, co poskutkowało nawrotem choroby i częściowym zanikiem pamięci. Gdy tylko była w stanie opuścić szpital, musiała szukać schronienia. Na szczęście spotkała po drodze grupę ocalałych.



#3 Shamge

Shamge

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 167 postów

Napisano 11 January 2014 - 14:06

Imię i nazwisko: Fiona Stark
Płeć: Kobieta
Wiek: 24
Narodowość: Kanadyjka, angielskiego pochodzenia.
Zawód: Leśniczy.
Umiejętności: Dobre posługiwanie się bronią myśliwską (palną i tradycyjną), znajomość roślin, owoców i grzybów, rozpoznaje ślady zwierząt. Dodatkowa umiejętność to Pojazdy.
Wady: Nie straciła jeszcze osoby bliskiej podczas epidemii, więc bardzo źle zniesie utratę kogoś z drużyny. Nie jest w stanie zabić zombie z bliska (np; nożem).
Obrażenia: Wgłębienie na udzie - zadrapał ją trup więc musiała wyciąć to miejsce aby przeżyć. Lekko utyka na tą nogę.
Cechy charakteru: Spokojna, rozważna, potrafi szybko podejmować decyzje.
Cel: Przeżyć wraz z braćmi.
Podopieczny: Dwójką braci (Tiberian i Xnut) i dog niemiecki.
Wygląd: Wysoka, ruda ;__;
Ekwipunek: Dubeltówka, łuk sportowy, dwa noże myśliwskie, amunicja i strzały, ubranie myśliwskie (dobrze kamufluje się w lesie), skórzany plecak, duży jeep z przyczepą, zapalniczki, latarki, baterie, odtwarzacz mp3, gitara, kilka książek o sztuce przetrwania, zielnik, dwie apteczki, album z rodzinnymi zdjęciami, kilka konserw. Wszystko to ma w przyczepie, nie trzyma nic w pokoju, od kilku miesięcy jest gotowa w każdej chwili uciec z tego miejsca.
Historia: Żyła spokojnie w dużym domu, w jednym z lasów w Kanadzie, jako leśniczy, a wolnych chwilach zajmowała się myślistwem. Nie wychodziła praktycznie z lasu, jedzenie sama potrafiła zdobyć uprawiając rośliny czy polując. Pewnego dnia zniknął internet, potem prąd, woda. Nie mogła się z nikim skontaktować przez telefon. Wsiadła na swojego konia i ruszyła w stronę miasta. Tam pierwszy raz spotkała żywego trupa. To jej były nauczyciel historii.

Spanikowała.
Próbowała się skontaktować z rodziną - dwójką braci (jej rodzice zginęli w wypadku kilka lat temu), lecz żaden z nich nie odbierał telefonu. Mieszkali oni 50 kilometrów od miasta gdzie przebywała.
Wróciła do lasu, spakowała cały dobytek do przyczepy. Znalazła braci w prowizorycznym obozie w galerii handlowej, który jednak szybko upadł. Razem uciekli. Od tamtego momentu szwendali się po Kanadzie, szukają obozów czy innych ludzi którzy przetrwali. W końcu dotarli do Toronto - tam przygarnął ich Thomas Rec, przywódca obozu położonego w jednym z wieżowców.


Słońce zachodzi, nadeszła pora żerowania. Stado Shamg wyruszyło na polowanie ~Tiberian.

 

Przejawia cechy typowego ucznia gimnazjum (albo i emo) ~Severiana

 


#4 Xnut

Xnut

    Nowy

  • Użytkownik
  • 39 postów

Napisano 11 January 2014 - 14:08

Zaklepuje post na kartę.

tyż


"Celem wojny nie jest śmierć za ojczyznę, ale sprawienie, aby tamci sk******e umierali za swoją."

 

"Po prostu jedź tą drogą dopóki cię nie rozpieprzą."- instrukcje dla oddziału rozpoznania

 

"Moi żołnierze mogą zjeść swoje paski, ale moje czołgi potrzebują paliwa."

 

"Fortyfikacje są pomnikiem ludzkiej głupoty. Wszystko co zostało zbudowane przez człowieka może zostać przez niego zniszczone."

 

- George Patton...


#5 Rafax011

Rafax011

    Wyjadacz

  • Użytkownik
  • 836 postów

Napisano 11 January 2014 - 14:27

Imię i nazwisko: Rafael Smith
Płeć: Mężczyzna.
Wiek: 19
Narodowość: Angielska
Zawód: bokser
Umiejętności: walka wręcz, dobra kondycja, odwaga
Wady: lęk wysokości, boi się pająków i pajęczyny, nieśmiały
Obrażenia: poparzona lewa ręka
Cechy charakteru: odważny, mądry, nigdy nie opuszcza przyjaciół.
Cel: znaleźć sposób na uratowanie zarażonych
Podopieczny: ...
Wygląd: Wysoki, średnie czarne włosy, zielone oczy, ciepłe ubranie, wysportowany
Ekwipunek: dwa noże, plecak z butelką wody i jedzeniem, kilka książek (O sztuce przetrwania i nie tylko), mała apteczka
Historia: Rafael, mieszkający w Kanadzie, na początku epidemii nie wiedział co się dzieje. Na ulicach nie widział już ludzi, w telewizji były komunikaty aby zamknąć drzwi i nie wychodzić z domu. Jego rodzina zniknęła, nie miał żadnego kontaktu z nikim. Wkrótce na ulicach zobaczył pełno zombie i zrozumiał że musi uciekać. Dowiedział się że w Toronto, w jednym z wieżowców jest 20 osobowa grupa i od razu jak zobaczył że zombie zniknęły z ulicy wsiadł do samochodu i pojechał w stronę tegoż miasta, dokładniej wieżowca.

(Pisałem to 5 min, nie bijcie D: )

#6 Wojor

Wojor

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 475 postów

Napisano 11 January 2014 - 14:30

Imię i nazwisko: Travish Ward

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 39 

Narodowość: Kanadyjczyk

Zawód: Drwal

Umiejętności: Dość silny, potrafi rozpalić sobie ognisko i rąbać drewno, pojazdy

Wady: Ma skłonności do pijactwa, wielki jak brzoza, durny jak koza

Obrażenia: Paznokieć się złamał, lekko nadgryzione ucho przez mięsożerną muchę, lewa ręka nadal dochodzi po tym jak została zmiażdżona przez kłodę.

Cechy charakteru: Durny, ale w miarę uprzejmy dla znajomych.

Cel: Przeżyć, nażryć się naleśników z syropem klonowym

Podopieczny: Siekiera

Wygląd: Średniej wysokości człowiek o posturze starego niedźwiedzia, jak to powiadają: Wielki jak brzoza durny jak koza. Jedynym miejscem gdzie nie ma włosów jest jego głowa. Ma krótką czarną bródkę, krzaczaste brwi i bobra na klacie owłosioną klatkę piersiową. Ma na sobie czerwoną flanelową koszulę, jeansowe spodnie, czerwono białą czapkę z daszkiem i logiem bobra.

Ekwipunek: Siekiera, kanister benzyny, czerwona flanelowa koszula, jeansowe spodnie, czerwono biała czapka z daszkiem i logiem bobra, bokserki, skarpety, buty.

Historia: Gdy wybuchła epidemia Travish wraz z jego dziesięcioosobową grupą byli w połowie drogi do środka Kanadyjskiej głuszy, gdzie mieli pracować na wycince. Trafiło im się obozowisko nieopodal małej wioski Zbuczyn. Niestety, brak komunikacji zmusił ich by przez długi czas siedzieli w owej głuszy, wraz z mieszkańcami Zbuczynu, w którym na szczęście przez długi czas nie było żadnych przyjezdnych, przez co epidemia nawet tam nie dotarła. Zbuczyn leżał głęboko w lesie, daleko od najbliższej drogi krajowej czy dużego miasta, choć najbliższe było im Toronto. Po pięćdziesięciu czterech miesiącach, gdy głód zaczął bardzo konkretnie zaglądać mieszkańcom w oczy Travish wraz Conanem wyruszyli do Toronto, lecz widok zupełnie ich zszokować. Dopiero wtedy dowiedzieli się, dlaczego ekspedycje ruszające po jedzenie nie wracały. 


xW3eEqn.png

 

"Bezczynność z powodu strachu, przed ryzykiem to nic innego, jak śmierć za życia."


 


#7 Dominatort

Dominatort

    Torteł Tortuch Dominatortsky

  • Użytkownik+
  • 211 postów
  • dominatorTT

Napisano 11 January 2014 - 14:38

Imię i nazwisko: Conan "Barbarzyńca" Macleod
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 32 lata
Narodowość: Szkocja, od dziesięciu ledwie lat mieszkający w Kanadzie
Zawód: Drwal
Umiejętności:
- Rąbanie drewna
- Muskularność
- Odwaga
Wady:
- Brak higieny osobistej
- Czasem dająca o sobie znać koprolalia
Obrażenia:
- Przecięty w pół mały palec prawej stopy
- Kilka szram na twarzy
Cechy charakteru:
- Silny
- Porywczy
- Nie najmądrzejszy
Cel:
- Zabić jak najwięcej zombiaków
- Przeżyć
Podopieczny:
- brak
Wygląd:
- Długa ruda broda
- Krótkie włosy
- Podkręcony na końcach wąs
- Wysoki, barczysty i muskularny
- Metr sześćdziesiąt osiem
Ekwipunek:
- Siekiera
- Butelka z wodą
- Mała rolka bandaży
- Beret w czerwono-zieloną kratę
- Czarny t-shirt
- Bojówki (spodnie)
- Glany
Historia:
Część 1:


Część 2:


"- Czy wiesz, moja najukochańsza żono, że dostrzegłem jeszcze jedną mądrość pośród mądrości proroka Lebiody? Taką, która da mi jeszcze jedną korzyść z obdarowania Redanii psotnymi kotami? Koty, moja Zuleyko, wrócą do domu. Koty zawsze wracają do domu. No, a gdy moje koty wrócą, gdy przyniosą żołd, zdobycz, bogactwa... To ja te koty opodatkuję!"
~ Esterad Thyssen, Wieża Jaskółki

#8 KillShoot

KillShoot

    Potępiony

  • Użytkownik+
  • 206 postów

Napisano 11 January 2014 - 14:43

Imię i nazwisko: Conor Cardfall
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 27
Narodowość: Brytyjczyk
Zawód: Pracował w wielu zawodach, ale tylko po 4-5 miesięcy. Były to prace dorywcze
Umiejętności: Naprawa sprzętu różnorakiego, parkour nauczony przez brata, strzelanie z broni, podstawowe leczenie
Wady: próbuje uratować wszystkich, ponieważ ,,każde życie ludzkie jest ważne", przez co czasem może zepsuć misję
Obrażenia: Rana postrzałowa na prawym ramieniu, szrama przechodząca przez nos, przez prawy polik, do końca twarzy
Cechy charakteru: odważny, pomocny, zręczny, wrodzona grzeczność wyniesiona z domu
Cel: Przeżyć, uratować wszystkich ludzi
Podopieczny: ---
Wygląd: sięgające do karku ciemnoblond włosy z grzywką na prawy bok, umięśniony, szrama na twarzy, lekka kozia bródka
Ekwipunek: Ciemny płaszcz, czarna bandana, jeansy, plecak, a w środku : parę leków, rolka bandaży, 2 butelki wody 0,75 l, trochę jedzenia, wysokie czarne buty, rękawiczki bez palców
Historia : Conor to brat Raymond'a. Ray nauczył brata wielu rzeczy, m.in. parkour'u. Conor wdał się w brata. Byli strasznie podobni, pod względem wyglądu i charakteru. Obaj byli pomocni. Gdy ich wybuchła epidemia, ich losy się rozdzieliły. Raymond postanowił szukać ocalałych, a Conor... dbał tylko o siebie. Zmieniło się to, gdy połączył do małej grupki. Tam panował brutalny człowiek. Conor wraz z innymi członkami grupy obalił brutala. Walka była ciężka. Dostał kulę w ramię, i cios nożem w twarz, ale przeżył. Przetrwańcy chcieli żeby to Conor został ich przywódcą, lecz on tajemniczo zmył się z ich ,,miejscówki". Wędrował parę dni, aż wreszcie dołączył do aktualnej grupy. Stara się utrzymywać ze wszystkimi ocalałymi dobre stosunki
[Nie miałem pomysłu na kartę...]



#9 Shamge

Shamge

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 167 postów

Napisano 11 January 2014 - 14:49

@Raf zmień nazwisko ;=;

@Wojo dopisz cechy


Słońce zachodzi, nadeszła pora żerowania. Stado Shamg wyruszyło na polowanie ~Tiberian.

 

Przejawia cechy typowego ucznia gimnazjum (albo i emo) ~Severiana

 


#10 Rafax011

Rafax011

    Wyjadacz

  • Użytkownik
  • 836 postów

Napisano 11 January 2014 - 15:02

@Raf zmień nazwisko ;=;

Whyyyyy? ;_;

#11 Filipendoxx

Filipendoxx

    Władca Wilków, Ostatni z Nefilim.

  • Użytkownik+
  • 528 postów
  • Filipendoxx

Napisano 11 January 2014 - 15:33

(Też nie wiem :P)

 

@Wojor - weź sobie nie rób jaj....

@Rafax - Wysportowany to nie jest cecha charakteru ;-; A książki i apteczkę daj do ekwipunku, nie do wyglądu.


Šuŋgmánitu Tȟaŋka Ob'wačhi.

Obraz1.png
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



#12 Xnut

Xnut

    Nowy

  • Użytkownik
  • 39 postów

Napisano 11 January 2014 - 15:34

Imię i nazwisko: Samuel Shane Stark (S.S.S. .____.)

Płeć: Trans.... Mężczyzna

Wiek: 31

Narodowość: Indiańska, dokładniej plemię Czipewejów.

Zawód: Strażnik Graniczny

Umiejętności:

Z życia:

- Znajomość technik surwiwalowych,  jest bardzo bystry i inteligentny, potrafi grać na harmonijce, świetnie szkicuje i gotuje, jest bardzo odważny.

Z zawodu:

-Posługiwanie się bronią białą, szkolenie bojowe w tym posługiwanie się bronią palną.

Wady: Strach przed ptasimi kupami, stracił żonę przez co jest zimny i do tworzenia nowych związków podchodzi z dystansem.

Obrażenia: Amputowane 2 palce u lewej nogi.

Cechy charakteru: Odpowiedzialny, Rozważny, czujny, ambitny, nieufny, zimny i ma nerwy ze stali.

Cel:  Przeżyć, odnaleźć słój syropu klonowego, uratować pozostałości swojej rodziny.

Podopieczny: Brat i siostra (Tib i Szejmdź)

Wygląd: Czerwono skóry przystojny mężczyzna o indiańskich rysach twarzy. Ma długie brązowe włosy i szare oczy. Ma 182cm wzrostu i jest nieprzesadnie umięśniony.

Ekwipunek: Maczeta, buty desanty, peleryna z niedźwiedziej skóry, ciepłe dresy, zielona kurtka, niebieskie bokserki, wełniane skarpety, plecak typu kostka, czerwone koszulka, biała rozpinana bluza z kapturem, czapka uszatka, karabinek P90 z ostatnim magazynkiem, system hydracyjny, zielona arafatka, harmonijka, szkicownik z dużym zestawem ołówków, radio satelitarne, scyzoryk szwajcarski i zegarek.

Historia: Urodził się w mniejszości indiańskiej plemienia Czipejewów. Jego matka chciała, żeby stał się kimś wielkim, więc oddała go swojemu dobremu znajomemu, który prowadził miejscowy bar. Nowa rodzina wychowała go bardzo dobrze, choć o swoim pochodzeniu dowiedział się dopiero w wieku 10 lat. Od dziecka interesował się surwiwalem. Był w szkole lubiany i dobrze się uczył. Od zawsze był uzależniony od syropu klonowego, co często było źródłem wielu problemów. Po skończeniu szkoły postanowił zaciągnąć się do straży granicznej, gdzie odbył szkolenie militarne. Bardzo przeżył śmierć swoich przybieranych rodziców i starał się zachować jak najlepsze stosunki z przybieranym bratem i siostrą, którą się w dzieciństwie opiekował. Udało mu się nawet kilka razy wybrać na obozy surwiwalowe, ale najwięcej o surwiwalu dowiedział się oglądając szkołę przetrwania ( ;___; ). Kiedy wybuchła epidemia, czym prędzej zabrał broń i z żoną ruszył w stronę większego miasta. Znalazł schronienie w galerii handlowej, w której spędził 2 lata epidemii. W między czasie stracił żonę, która zamarzła na śmierć i dwa palce. Odnalazł tam swojego brata, a następnie znalazła ich siostra. Krótko po tym galeria upadła, a rodzeństwo postanowiło podróżować po Kanadzie w celu znalezienia schronienia. Tak oto znaleźli się w Toronto, gdzie zwerbował ich Thomas Rec.


"Celem wojny nie jest śmierć za ojczyznę, ale sprawienie, aby tamci sk******e umierali za swoją."

 

"Po prostu jedź tą drogą dopóki cię nie rozpieprzą."- instrukcje dla oddziału rozpoznania

 

"Moi żołnierze mogą zjeść swoje paski, ale moje czołgi potrzebują paliwa."

 

"Fortyfikacje są pomnikiem ludzkiej głupoty. Wszystko co zostało zbudowane przez człowieka może zostać przez niego zniszczone."

 

- George Patton...


#13 Rafax011

Rafax011

    Wyjadacz

  • Użytkownik
  • 836 postów

Napisano 11 January 2014 - 15:37

(Też nie wiem :P)

@Rafax - Wysportowany to nie jest cecha charakteru ;-; A książki i apteczkę daj do ekwipunku, nie do wyglądu.

A, przepraszam.
Źle kliknąłem i nie zauważyłem D:

#14 Filipendoxx

Filipendoxx

    Władca Wilków, Ostatni z Nefilim.

  • Użytkownik+
  • 528 postów
  • Filipendoxx

Napisano 11 January 2014 - 15:40

Teraz lepiej, nie mam zastrzeżeń.

Xnut - to samo, co Wojor.


Šuŋgmánitu Tȟaŋka Ob'wačhi.

Obraz1.png
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



#15 Shamge

Shamge

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 167 postów

Napisano 11 January 2014 - 15:51

@Raf bo ja i moje rodzeństwo mamy na nazwisko Stark i trochę taka lipa, że ty też ;x

@Wojo dopisz jeszcze jedną umiejętność z pięciu podanych.

@Xnut dopisze jeszcze jedną umiejętność z pięciu podanych.

Słońce zachodzi, nadeszła pora żerowania. Stado Shamg wyruszyło na polowanie ~Tiberian.

 

Przejawia cechy typowego ucznia gimnazjum (albo i emo) ~Severiana

 


#16 Rafax011

Rafax011

    Wyjadacz

  • Użytkownik
  • 836 postów

Napisano 11 January 2014 - 15:55

@Raf bo ja i moje rodzeństwo mamy na nazwisko Stark i trochę taka lipa, że ty też ;x

Spróbuję coś wymyślić.

#17 Xnut

Xnut

    Nowy

  • Użytkownik
  • 39 postów

Napisano 11 January 2014 - 15:59

Teraz lepiej, nie mam zastrzeżeń.

Xnut - to samo, co Wojor.

lepiej?


"Celem wojny nie jest śmierć za ojczyznę, ale sprawienie, aby tamci sk******e umierali za swoją."

 

"Po prostu jedź tą drogą dopóki cię nie rozpieprzą."- instrukcje dla oddziału rozpoznania

 

"Moi żołnierze mogą zjeść swoje paski, ale moje czołgi potrzebują paliwa."

 

"Fortyfikacje są pomnikiem ludzkiej głupoty. Wszystko co zostało zbudowane przez człowieka może zostać przez niego zniszczone."

 

- George Patton...


#18 Filipendoxx

Filipendoxx

    Władca Wilków, Ostatni z Nefilim.

  • Użytkownik+
  • 528 postów
  • Filipendoxx

Napisano 11 January 2014 - 16:01

Meh, niech stracę. Wszyscy przyjęci.


Šuŋgmánitu Tȟaŋka Ob'wačhi.

Obraz1.png
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



#19 Tiberian

Tiberian

    Krasnolud - Władca Run

  • Weteran
  • 1529 postów

Napisano 11 January 2014 - 16:36

Imię i nazwisko: Dathar Stark

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 36

Narodowość: Kanadyjczyk

Zawód: Mechanik

Umiejętności: Posługiwanie się narzędziami, pomysłowy majsterkowicz, mistrz prowizorki, potrafi tworzyć proste mechanizmy. Umiejętność dodatkowa - materiały wybuchowe.

Wady: Od małego uwielbiał płomienie, eksplozje i im podobne. Ta miłość rozwinęła się w zatrważającym stopniu podczas infekcji, kiedy to spokojnie mógł anihilować zombie swoimi samoróbkami pokroju miotacza ognia czy min.

Obrażenia: Szeroka blizna po poparzeniu drugiego stopnia na połowie twarzy i ramieniu zakryta częściowo przez brodę i długie włosy. Brak palca serdecznego na lewej ręce.

Cechy charakteru: W pierwszym kontakcie często bywa oschły, aczkolwiek po bliższym poznaniu ukazuje swoją prawdziwą naturę - skrzywdzonego przez życie brodacza, który chce odzyskać spokojne życie z żoną i dziećmi. Pałający empatią, chętny do pomocy, aczkolwiek nie raz na swojej dobroci się przejechał przez co zatracił dawniejszy altruizm.

Cel: Przeżyć, pomóc ocalałym w odbudowie i dożyć spokojnej starości.

Podopieczny: Xnut & Shamge (Brat i siostra)

Wygląd: Długowłosy i długobrody brunet, z niebieskimi oczami. Niewysoki, aczkolwiek trochę szeroki.

Ekwipunek: Mała skrzynka z narzędziami (Klucz francuski, lewarek, śrubokręt płaski i krzyżak, kombinerki, młotek), torba sportowa przerobiona na plecak, palnik gazowy, 2x kanister z benzyną, waciak mechanika, podkoszulka, spodnie robocze.

Historia: Dathar wiódł spokojny żywot mechanika, pomagając ludziom z wszelakimi problemami z samochodem. W domu trudnił się hobbystycznie produkcją bomb, do czasu wypadku z jedną z nich. Dom spłonął w wyniku eksplozji jednej z nich, pozbawiając go także lewego oka i zostawiając blizny na całej długości ramienia. Od tamtego czasu zajmował się mniej niebezpiecznymi projektami, nie porzucając swojego hobby kompletnie. Ubezpieczenie pozwoliło mu odbudować swój dom. Od tamtego wypadku ustatkował się, znalazł sobie żonę, z którą miał nadzieję dożyć spokojnej starości.

Niestety nie dane mu było spełnić tego marzenia. Wybuch epidemii rozdzielił ich. Będąc na zlocie mechaników w Toronto dowiedział się o wybuchu epidemii. Jak się okazało, kwarantanna nałożona na to miasto nie zezwoliła mu opuścić miasta, nie pozwalając wrócić do żony. Nie wie jak swój żywot zakończyła jego żona. Miał jednak nadzieję, że jeżeli zmarła, śmierć przyszła szybko i bezboleśnie. Thomas Rec - obiecujący przywódca obozu w wieżowcu przygarnął go pod swoje skrzydła. Mechanicy byli zawsze mile widziani.

A przede wszystkim możecie liczyć na wysoką i profesjonalną aktywność MG.


;__;


Próżno szukać mądrości na drzewach, bowiem rośnie ona na brodach.

#20 Grycio

Grycio

    Beczka śmiechu!

  • Użytkownik+
  • 341 postów

Napisano 11 January 2014 - 16:46

Imię i nazwisko: Raul Tejada (nazwisko czytamy Tehada. Btw. jeśli ktoś odgadnie z czego to jest ma moje uznanie i kilka diamentów na koncie)

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 42

Narodowość: Meksykańska 

Zawód: Były pilot wojskowy, obecnie mechanik.

Umiejętności: Potrafi naprawić prawie wszystko, dobrze posługuje się pistoletami, potrafi również latać helikopterami i awionetkami.

Wady: Uzależniony od tequila i od cygar. Nie potrafi pływać.

Obrażenia: W wieku 20 lat, jego dom spłonął a on sam został poparzony. Poparzenia doznał na prawej ręce i prawej części twarzy.

Cechy charakteru: Uparty. Opiekuńczy. Złośliwy. Odważny.

Cel: Przetrwać, odszukać syna i uciec.

Podopieczny: ------

Wygląd: Poparzenia na prawej ręce i na prawej części twarzy. Cała ręka jest wytatuowana. Na sobie ma niebieski strój mechanika z napisem "Mecánico mexicano" na plecach. Pod nim jest brudna biała koszula. 192 wzrostu, przydługa siwa broda, siwe włosy na głowie.

Ekwipunek: Pistolet Colt 1911 z dwoma magazynkami, klucz do kół, butelka tequili do połowy pełna i trzy cygara, grawerowana zapalniczka, torba z narzędziami.

Historia: Raul, gdy zaczęła się ta katastrofa, siedział w domu, razem z żoną i ich synem. Meksykanin mieszkający w Kanadzie. Prawda, że dziwne? 

Kiedy dowiedzieli się o tym co się dzieje, postanowili uciekać. Wsiedli do samochodu. Jechali na południe, aż trafili do Toronto. Niestety ich samochód wysiadł. Raul niestety nie miał przy sobie odpowiednich rzeczy, by naprawić pojazd.

Zostali zmuszeni do tułaczki po opuszczonym i zniszczonym mieście.  Kilka razy uciekali przed hordami zombie. Jednak, gdy pewnego dnia obudzili się, żona Raula zasnęła na zawsze. Zamarzła na śmierć. Raul i jego syn, opłakując zmarłą, ruszyli dalej. Zostali jednak napadnięci, a syn mężczyzny został porwany. Meksykanin od tamtej pory tułał się po Toronto szukając schronienia, aż w końcu je znalazł. 


"Prawdziwy Krasnolud powinien w życiu zbudować fortecę, ściąć dąb i regularnie chędożyć"~ Sheldon Skaags

 

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: pbf