dlatego są złe, że on chodzi na paznokciach u nóg, a głowę bardzo trudno obrócić o 90* bez lekkiego obrotu ciała
Moje arty C4D
#41
Napisano 09 February 2014 - 17:57
#42 Gość_GBH301_*
Napisano 09 February 2014 - 18:07
dlatego są złe, że on chodzi na paznokciach u nóg, a głowę bardzo trudno obrócić o 90* bez lekkiego obrotu ciała
Ja jestem w stanie obrócić 94* !
I powiem szczerze że łatwo mi wychodzi... czy mam rozumieć ze jestem inny?
#43
Napisano 09 February 2014 - 18:35
Też potrafię jednak obrócić się jest łatwiej
#44
Napisano 09 February 2014 - 21:03
A więc, arty są spoko, nie znam możliwości Cinemy4D ale na ślepo ocenię 7,5/10
Lecz tobie i użytkownikowi, który dodał ten post
mam wrażenie że sugerowałeś się moją pracą
Radzę nauczyć się zmieniać lewe kończyny...
bo są jakby... odbite?
cóż nie skin powinien mieć np. pomiędzy nogami "oś symetrii" a te wasze mają powtórzoną sekwencję
ale jest okay, jest okay ,'.)
- gromol79, Wollek, Torbacz i 1 inna osoba lubią to
intonitati Eterewefe!!
#45
Napisano 10 February 2014 - 16:59
To tak jak mówiłem, że woda lepiej mi nie wyjdzie (no może jest ciut lepsza/gorsza)
Dopiero teraz przeczytałem :
dlatego są złe, że on chodzi na paznokciach u nóg, a głowę bardzo trudno obrócić o 90* bez lekkiego obrotu ciała
Więc nogi są nadal tak samo. Lecz usunąłem postać w tle (pingwin) na wodę dałem efekt (falowanie czy jakoś tak) Na hero zrobiłem takie inne roztawienie nóg, inny miecz + tekstua nieba
Porównajcie te dwa i powiedzcie które lepsze.
#46 Gość_GBH301_*
Napisano 10 February 2014 - 17:48
To tak jak mówiłem, że woda lepiej mi nie wyjdzie (no może jest ciut lepsza/gorsza)
Dopiero teraz przeczytałem :
Więc nogi są nadal tak samo. Lecz usunąłem postać w tle (pingwin) na wodę dałem efekt (falowanie czy jakoś tak) Na hero zrobiłem takie inne roztawienie nóg, inny miecz + tekstua nieba
Porównajcie te dwa i powiedzcie które lepsze.
Z wodą minimalnie lepiej, ale daj fale ciut krótsze i minimalnie wyższe, oraz zmniejsz szum wypukłości na texturze (którą jak zgaduję masz ode mnie)
#47
Napisano 15 February 2014 - 23:42
Siema, arty dosyc spoko Jednak co do nieba moge Ci tylko jedno powiedziec. Jesli chcesz aby niebo wygladalo lepiej mozesz zrobic je fizyczne wylaczyc slonce, wlaczyc chmury i ustawic 1 warstwe i ustawic je na Cell Sa to spikselowane chmury ktore daja troche efekt z minecraft'a I mam do was takze pytanie poniewaz kiedy zaimportuje mape z minecraft'a do Mineways i z niego do C4 r15, textura jest okropna nie wyrazna, zamazana, jednak kiedy je dodaje pojedynczo (by WeedLion) tekstura jest o wiele lepsza ^^ Jest moze jakis sposob czy cos zeby to poprawic jak na tych artach. Pozdrawiam!
#48 Gość_Murshtin_*
Napisano 15 February 2014 - 23:54
[...] mam do was takze pytanie poniewaz kiedy zaimportuje mape z minecraft'a do Mineways i z niego do C4 r15, textura jest okropna nie wyrazna, zamazana, jednak kiedy je dodaje pojedynczo (by WeedLion) tekstura jest o wiele lepsza ^^ Jest moze jakis sposob czy cos zeby to poprowic jak na tych artach. Pozdrawiam!
To samo z kanałem alpha.
- Pi3GUS3K lubi to
#49
Napisano 17 February 2014 - 11:47
To tak jak mówiłem, że woda lepiej mi nie wyjdzie (no może jest ciut lepsza/gorsza)
Dopiero teraz przeczytałem :
Więc nogi są nadal tak samo. Lecz usunąłem postać w tle (pingwin) na wodę dałem efekt (falowanie czy jakoś tak) Na hero zrobiłem takie inne roztawienie nóg, inny miecz + tekstua nieba
Porównajcie te dwa i powiedzcie które lepsze.
[spoiler]słabą teksturę nieba wybrałeś i zresztą ona się powtarza na 3/4
#50
Napisano 20 February 2014 - 08:15
Spróbuj pododawać cienie, albo zrobić ss-a z włączonymi shaderami powinieneś uzyskać lepszy efekt
Ogółem prace są takie sobie, niektóre lepsze a niektóre gorsze
_________________________________________________
Graphic Desinger
#51
Napisano 20 February 2014 - 14:35
Spróbuj pododawać cienie, albo zrobić ss-a z włączonymi shaderami powinieneś uzyskać lepszy efekt
Ogółem prace są takie sobie, niektóre lepsze a niektóre gorsze
Zauważ, że tam są cienie...
#52
Napisano 20 February 2014 - 18:48
Zauważ, że tam są cienie...
Wiem, zauważyłem. Aczkolwiek pierwsze prace tak owych cieniów nie posiadają. A to był komentarz dot. głównie 1 prac
_________________________________________________
Graphic Desinger
#53
Napisano 20 February 2014 - 20:33
Wiem, zauważyłem. Aczkolwiek pierwsze prace tak owych cieniów nie posiadają. A to był komentarz dot. głównie 1 prac
Pozwól, że Cię poprawię. We wszystkich pracach są cienie, tylko w tych następnych jest globalna iluminacja, która trochę te cienie zmienia. A, i "takowych"*
[*]
#54
Napisano 21 February 2014 - 07:38
Wiec cien jest napewno
#56
Napisano 09 March 2014 - 07:28
#57 Gość_GBH301_*
Napisano 10 March 2014 - 23:27
Ja coś sądzę ze mu sie cinemka znudziła.
#58
Napisano 11 March 2014 - 15:02
#59
Napisano 11 March 2014 - 18:25
Jeśli wróci to mam do niego jedną uwagę. Niech umieszcza wszystkie swoje prace na pierwszej stronie.