Mi także się chwilowo gra zawiesza przy logo Chucklefish , ale jak poczekałem chwilę ( u niektórych dłuższą a u innych krótszą ) to zawieszenie znika i odpala się menu główne. Być może, u ciebie jest ten sam efekt.
Starbound
#21
Napisano 12 December 2013 - 15:12
#22
Napisano 12 December 2013 - 17:27
Czyli jednak cierpliwość.
Tak, poczekałem chwilkę, i się odpalił. Nie ogarniam gry, ale to nic.
Ja tu tylko sprzątam
Na co mi pad gdy mam WSAD
"era kucyków na CraftPortal minęła" - Danio, 11 grudnia 2011; 22:52 "David z Getta" ~ Vermello
"Aziz to Aziz" - Mawi "Wielka księga epickich cycatów" ~ Soneillon
"Adikso rano kobiety w dniu ich siekiery." - Ransey
#23
Napisano 04 January 2014 - 12:27
~ Esterad Thyssen, Wieża Jaskółki
#24
Napisano 04 January 2014 - 15:02
Swoją drogą, jeśli kogoś interesuje zwykła gra na multi z kumplami, to polecam serwer StarboundHQ (IP - serwer1.starboundhq.pl). Na razie gram ja, Xnut, Krystian, Wojorowski, Kejmer i KillShoot i jest fajnie - taki sobie serwer, gdzie gracze spoza własnych grup za często na siebie nie wpadają, więc można na spokojnie z kumplami pograć bez stawiania własnych serwerów, do tego zero lagów.
Ekhem, zero lagów?
#25
Napisano 04 January 2014 - 15:04
Swoją drogą, jeśli kogoś interesuje zwykła gra na multi z kumplami, to polecam serwer StarboundHQ (IP - serwer1.starboundhq.pl). Na razie gram ja, Xnut, Krystian, Wojorowski, Kejmer i KillShoot i jest fajnie - taki sobie serwer, gdzie gracze spoza własnych grup za często na siebie nie wpadają, więc można na spokojnie z kumplami pograć bez stawiania własnych serwerów, do tego zero lagów.
E no przesada gram tam od 2 tygodni albo dłużej i ma lagi oraz przerwy no ale lepsze to niż hamachi zawsze D:
#26
Napisano 04 January 2014 - 15:08
Da się grać na piracie w multi?
Šuŋgmánitu Tȟaŋka Ob'wačhi.
#27
Napisano 04 January 2014 - 16:42
Eh kupiłem Starbounda, a on nie działa (God damn it) ale posiedzimy, poczekamy w sumie to pierwsza faza dopiero.
A propo słabej optymalizacji: Generalnie: Deal With It, gra będzie poprawiana dopiero w drugiej fazie Bety. Na ten moment trzeba zacisnąć zęby i czekać ewentualnie wyłączyć Steam, który powoduje spadki FPS. Co do mocy komputerów - i tak i nie. Znane są przypadki gdzie gra chodzi płynnie na starym szmelcu, a i zdarzają się ludzie którzy mimo wypasionych komputerów mają wyraźne spadki FPS. Takie uroki wczesnej Bety.
#28
Napisano 04 January 2014 - 20:28
~ Esterad Thyssen, Wieża Jaskółki
#29
Napisano 06 January 2014 - 00:06
#30
Napisano 13 January 2014 - 21:22
Starbound zapowiada się naprawdę obiecująco. Osobiście miałem z nim kontakt, kupiłem na steamie za 13.99€ (myślę, że cena jest ciut przesadzona). Pobrałem, zainstalowałem i tak, teraz zostało tylko jedno - rozkoszować się grą, bo trailer naprawdę zachęcił mnie do tego, zresztą i tak na bieżąco śledziłem zmiany i nowości, więc spodziewałem się już co mogę tam znaleźć. Gdy nadszedł ten moment, w którym udało mi się uruchomić grę, miałem już za sobą 2 crashe, z czego przez jeden musiałem resetować komputer.
Po stworzeniu pierwszej postaci przystąpiłem do gry i naprawdę całość po prostu wyszła poza moje oczekiwania, wszystko wygląda niesamowicie i szczerze nie zawiodłem się na tej produkcji. Najbardziej zdumiewa mnie funkcja naszego statku i to, że mamy możliwość podróżowania z planety na planetę, ale najbardziej w tych podróżach na moje uznanie zasługuje sama animacja lotu statkiem w przestrzeni kosmicznej i lądowanie. Cieszy mnie również fakt, że planety są różnorodne, zawsze możemy spotkać coś ciekawego i planety są dopasowane do poziomów w grze. System walki nie jest jakoś super rozbudowany: chodzimy i ciachamy przeciwników ostrzem otrzymując w nagrodę pixele, które pełnią coś w rodzaju funkcji waluty w grze, ale nie tylko, ponieważ służą również do stworzenia broni, zbroi i wielu innych rzeczy. Gra wciągnęła mnie naprawdę w długie godziny zmagania się, budowania, kopania, wiercenia, podróżowania przez co nie było czasu na nudę. Zaciągnąłem się również w rozgrywkę z kolegą i powiem Wam, że Multiplayer również mnie nie zawiódł i twórcy bardzo sprytnie wszystko w nim opracowali.
Teraz przedstawię Wam jedną z wad tej gry, czyli bugi, błędy, lagi - tego jest masa. Jednak jak już wiemy, Starbound dopiero się rozwija i wiedziałem od początku na co się gotuję. Na początku wymieniłem Wam pierwszy błąd, którym było wyfruwanie crashów przy uruchomieniu gry, drugim błędem, który udało mi się znaleźć jest dość banalny błąd - po stworzeniu łuku w grze nie potrzebujemy strzał, nasz łuk sam się uzupełnia i wystarczy tylko go naciągnąć. Po dołączeniu do gry przy dobrym sprzęcie możemy dostrzec niemałe spadki FPS'ów. Bywało, że spadały mi do 5, a potem wzrastały do 60 (a komputer mam nieprzeciętny), więc myślę, że obecnie słaby sprzęt przy tej grze się po prostu rozleci. Kolejnym błędem, po którym zrzedła mi mina i totalnie zwaliło mnie z nóg jest to, że po kilku dniach przerwy wracając do gry, moja postać po prostu zniknęła i nie mogę jej w żaden sposób odzyskać.
Jednak musimy pamiętać o tym, że gra jest na bieżąco tworzona i dość często otrzymujemy ciekawie nazwane aktualizacje, więc polecam również rozważyć zakup tej gry.
- Dominatort lubi to
#31
Napisano 14 January 2014 - 09:11
~ Esterad Thyssen, Wieża Jaskółki
#32
Napisano 14 January 2014 - 15:07
Jak się nazywały te update'y? Wiesz może, czy będzie więcej takich aktualizacji? Mamy możliwość gry, dlatego nie chciałbym w moim ponownym spotkaniu ze Starboundem miast mojej postaci, ujrzeć okienko "CREATE CHARACTER"
#33
Napisano 14 January 2014 - 15:34
Tamten co resetował statki to był bodajże.. albo indignant albo angry koala, a ten co kasował to nie wiem...
A właśnie a propo patcha dzisiaj na głównej stronie starbounda napisali o nowym zbliżającym się patchu... ( Dosłownie jak na wyczucie... )
Przez co powiem wam, że zapowiada się ten patch ciekawie zwłaszcza przez zapowiedzianą ilość poprawionych bugów.
#34
Napisano 15 January 2014 - 07:20
@Yis, czyżby twórcy wrócili z wakacji?
~ Esterad Thyssen, Wieża Jaskółki
#35
Napisano 26 January 2014 - 14:40
W końcu wyszedł update Starbounda! Nazywa się : Furious Koala!
Cóż może i usunęło wszystkie postacie, ale można zacząć chociaż na nowo i teraz już raczej koniec z usuwaniami : )
#36
Napisano 26 January 2014 - 14:45
Dzisiaj, po wejściu na Steama zauważyłem, że dostaliśmy nową aktualizację. Oczywiście przy moim szczęściu aktualizacja nie mogła przebiec pomyślnie za pierwszym razem i zatrzymała się na 100%, przez co postanowiłem zrestartować Steama. Update nazywa się Furious Koala i po liście zmian można zauważyć, że dominują na niej głównie naprawy usterek. I dobrze, mam nadzieję, że Starbound wreszcie stanie się stabilniejszą grą.
@UP
O te 5 minut
#37
Napisano 30 July 2014 - 20:45
Malutki odkop, ale co tam, gra chyba dalej aktualna.
Jakby ktoś się interesował jakimiś addonami, to maciem:
~ Polecam.
(Wiem, żyd reklama.
But żyd happens))
(Dla tych, co jeszcze nie zajarzyli - meine production)
Użytkownik RaTmAnPL edytował ten post 30 July 2014 - 20:49
"In a time before time somebody attacked somebody"
~ Ludzkie dziecko do ludzkiego dziecka.