Ja zgłaszam potrzebę przyspieszenia ładowania węzłów. Wg obliczeń przy kilku węzłach wyszło mi, że muszę przy nim stać nawet 5,5h
jMagic 3 - Wszystko ma w sobie odrobinę magii...
#21
Napisano 20 December 2013 - 23:11
- Migo2468 lubi to
#22
Napisano 21 December 2013 - 22:30
Ja zgłaszam potrzebę sprawdzenia poprawności działania Magicznych Ogniw. Przedtem przed wydłużeniem czemu z 2 min do 5 min pojawiały sie one po staniu 4 minut przy węźle teraz stanie do godziny nie powoduje pokazania się ogniwa.
#23
Napisano 22 December 2013 - 00:58
Po dokładniejszym zbadaniu kod, okazuje się, że regeneracja posiada losowy faktor spowalniający czas regeneracji czym więcej jest aspektów. Gdybym nie tworzył magii tak długo, to pewnie spamiętałbym te wszystkie szczegóły W każdym razie zdecydowałem się zdjąć limiter i regeneracja węzła od zera nie ma prawa trwać dłużej niż 25 minut (niezależnie od ilości aspektów).
Magiczne Ogniwa tak jak się pojawiły, tak samo istnieją i nie były modyfikowane od wprowadzenia. Są jednak bardzo rzadkie i ciężkie do wypatrzenia. Dołączyłem fotkę prezentującą wygląd magicznego ogniwa w głównym poście. Najpewniej magiczne ogniwa będą jeszcze modyfikowane pod kątem funkcjonalności i może częstotliwości.
#24
Napisano 28 December 2013 - 12:40
Dodałem nowy punkt (pkt 4) do poradnika wyjaśniający czym jest świeżo dodany raptularz czarodzieja. Dodane zostało również 257 brakujących przedmiotów z aspektami materialnymi. Zmieniły się również aspekty materialne złotego miecza.
#25
Napisano 02 January 2014 - 20:53
Dla osób nieczytających changeloga:
Wprowadziłem do jMagic sześć nowych zaklęć oraz dodałem dwie nowe strony do raptularza czarodzieja. Aby je odkryć trzeba stworzyć ponownie księgę!
#26
Napisano 03 January 2014 - 00:18
W każdym razie zdecydowałem się zdjąć limiter i regeneracja węzła od zera nie ma prawa trwać dłużej niż 25 minut (niezależnie od ilości aspektów).
Działa, ale tylko dla ciemnych węzłów. Jasne węzły ładują się wolniej, do 115 minut (3x dłużej).
#27
Napisano 03 January 2014 - 00:41
Ciemne węzły, jasne węzły. Jaka jest różnica ?
#28
Napisano 03 January 2014 - 00:51
Jasne są bez głodu i spawnerów.
#29
Napisano 03 January 2014 - 01:11
Racja, węzły normalne i ciemne regenerują się w czasie 25 minut, jasne są owszem 3x wolniejsze.
#30
Napisano 03 January 2014 - 23:03
Czy istniałaby szansa na zrobienie magicznego sklepu z przedmiotami, które naturalnie nie występują/nie da się ich zebrać?
- Sponge
- Mob spawner
- Wszystkie odmiany stona z rybikiem w środku(chyba, że nie są użyte w magii)
- End Portal
- End Portal Frame
- Fire
- Lawa block
- Water block
Bądź dać możliwość zebrania bloków z rybikiem w środku przy pomocy silk touch?
Ewentualnie zrobić wyjątek i dla tych paru itemów dać możliwość ściagania aspektów po wpisaniu na tabliczce np [Sponge].
#31
Napisano 04 January 2014 - 01:31
Wszystkie bloki lub 90% ich jest możliwych do sprawdzenia na survivalu. Wystarczy pomyśleć poszukać i mieć troszkę cierpliwości, wszystko da się znaleźć.
#32
Napisano 04 January 2014 - 17:51
Ze względu na czar pozwalający na latanie wprowadziłem opcję identyfikacji graczy. Za pomocą komendy /jmagic mods można zobaczyć czy osoby w zasięgu 100 bloków używają jakichkolwiek magicznych modyfikacji.
Do regulaminu zostaje wprowadzona zasada nakazująca potwierdzenia czy gracz nie używa magii przed złożeniem na niego skargi.
Administracja może również potwierdzić, że osoba użyła magii latania sprawdzając logi serwera.
- tjanusik i Buszmen lubią to
#33
Napisano 04 January 2014 - 22:25
Gracze nie maja permisji jak na razie by uzywac tej komendy.
#34
Napisano 07 January 2014 - 00:13
Ze względu na błędy na liście aspektów materialnych, udostępniam wam zmiany jakie zostały poczynione abyście mogli nanieść poprawki na swoje listy.
NOWE: Węgiel drzewny
NOWE: Złote jabłko notcha
NOWE: Czerwony piasek
NOWE: Wszystkie pozostałe typy surowych ryb
NOWE: Wszystkie typy kwiatów na wysokość jednego bloku
NOWE: Wszystkie typy pieńków
NOWE: Liście ciemnego dębu
NOWE: Wszystkie kolory płaskiego szkła
ZMIENIONE: Złota łopata, złoty kilof, złota siekiera, złota motyka
ZMIENIONE: Cała skórzana zbroja
ZMIENIONE: Nożyce
ZMIENIONE: Zniszczona czarna płyta (Nazwa: 11)
#35
Napisano 11 January 2014 - 22:28
Jest problem z zaklęciem Water Drain:
#36
Napisano 13 January 2014 - 00:09
Wprowadziłem do magii system Momento pozwalający tworzyć bardziej podręczne zaklęcia. Więcej informacji o tym znajdziecie w uzupełnionym raptularzu.
Wraz z tym poprawiłem i zmieniłem kilka elementów od strony technicznej magii. Jedyną większą zmianą jest sposób wykrywania bloków podczas pobierania aspektów materialnych. Ta zmiana spowodowała wycofanie aspektów materialnych: wody, lawy i ognia.
Poza tym poprawione zostało kilka innych błędów, które zostały mi zgłoszone oraz dodałem dwa nowe czary.
Na aktualną chwilę nie planuję niczego zmieniać w magii. Jeśli zajdzie się taka potrzeba to będę robił poprawki. Od teraz postaram się skupić na nowych projektach.
- GreyHavens i Migo2468 lubią to
#37
Napisano 13 January 2014 - 15:53
Jedno pytanie:
Czy coś zostało zmienione w aspektach materialnych, odnośnie aspektów na konkretnych itemach?
Był tutaj przynajmniej jeden błąd który był zgłaszany, czy było ich więcej. Miło by było gdyby była lista itemów ze zmianą.
#38
Napisano 13 January 2014 - 16:26
Gdyby coś było zmienione to dodałbym listę, tak jak za każdym razem, kiedy coś zmieniłem.
#39 Gość_Michaukso_*
Napisano 24 January 2014 - 15:08
Można by prosić o wersję poradnika *Na chłopski rozum* ?
Wiele osób [w tym ja] nie wiedzą, o co w tym chodzi, bo poradnika nie rozumieją, przez co biedne Maślaki itp. muszą odpowiadać na pytania...
#40
Napisano 05 March 2014 - 10:25
- w sytuacji gdy na serwerze jest mniej niż 5 graczy prośba o przyspiesze3nie ładowania węzłów. Cały system opiera się o to by na serwerze był ruch, obecnie przekroczenie 12 osób w szczycie to rzadkość przez większą czę£sc czasu serwer jest pusty. Teraz by skompletować jeden zestaw do sprawdzenia trzeba "pleśnieć" przy węzłach ciemnych (bo jasne to w zasadzie o kant dirta potłuc w tej sytuacji) średnio 1,5 godziny. Kiedy zawiesiłem zabawę magią na 3-4 dni - w tym czasie postawiłem jakieś 20 000 bloków.
- jakis sposób zablokowania albo przewidywania kiedy nie wychodzi nowa wersja raptularza, może być w takim samym systemie jak czary
- przyznam się że doszedłem jak się robi momento (wystarczyło sie wczytać) - niestety z użyciem jeszcze gorzej (nie ma się w co wczytać)
- Mashuu.Midori lubi to