Nazwa: Craftable Animals
Autor: Naruto1310
Link do tematu modyfikacji:
Zdjęcia z gry na prezentowanej modyfikacji:
Wideo prezentujące modyfikację:
Opis modyfikacji:
Modyfikacji dodaje do gry crafting mobów, które możemy później zrespić.
Napisano 11 September 2013 - 15:05
Nazwa: Craftable Animals
Autor: Naruto1310
Link do tematu modyfikacji:
Zdjęcia z gry na prezentowanej modyfikacji:
Wideo prezentujące modyfikację:
Opis modyfikacji:
Modyfikacji dodaje do gry crafting mobów, które możemy później zrespić.
Napisano 11 September 2013 - 15:08
No, pięknie, niedługo będzie można zcraftować spawner, co? Z tak na serio to modyfikacja przydatna, aczkolwiek jest to nierealistyczne i zbytnio ułatwiające grę.
Napisano 11 September 2013 - 15:11
Bezsensowna modyfikacja, która jest nierealna. A crafting zbyt łatwy.
Napisano 11 September 2013 - 18:20
Nie ma jak mówić o nierealoności w grze w której rudy żelaza topi się na idealne sztabki w zwykłym piecu a potem bez użycia jakichkolwiek narzędzi robi się z nich kilof.
Zastanawia mnie tylko dlaczego nie tworzy się od razu jajek potworów... Po co dodawać nowe przedmioty, które mają identyczną funkcje jak obecne w grze?
Napisano 21 October 2013 - 19:05
Trochę ten mod trochę... nierealistyczny!
Wiem, że w przypadku Minecraft'a to nie powinno mieć znaczenia, ale jednak każdy taki mod obiera coś grze!
Napisano 03 November 2013 - 09:34
Pomijając kwestię ogromnego ułatwienia rozgrywki trzeba wspomnieć o ważniejszej kwestii;
Po co dodawać nowe przedmioty, które mają identyczną funkcje jak obecne w grze?
Mod wydaje mi się nieciekawy, raczej na nim nie zagram.
Napisano 17 November 2013 - 21:39
Od kiedy majngrawd jest realistyczny? Modyfikacja dobra, chociaż ten crafting na serio jest za łatwy.
Napisano 17 November 2014 - 05:08
Realizm to kwestia względna. Powiedzmy, że w wielu rzeczach trzyma się jednak realizmu.
Napisano 11 December 2014 - 15:49
no aplikacja wydaje się fajna ale wedlug mnie i innych się nie przydaję bo kto chciałby scraftowac enderdragona
Napisano 07 April 2015 - 15:59
Crafting za łatwy, oprócz tych przedmiotów które w nim obecnie przydałby się jakiś nowy item, np. esencja życia czy coś. A żeby scraftować to coś to mogłoby to wymagać np. jabłka ( bo mało ich leci z liści i gracz nie mógłby scraftować tak od niechcenia całego miasta NPC) żeby aż koxy to nie, ale chociaż coś rzadkiego.
A w dodatku nie wiem, po co tworzyć crafting bałwana i withera na stole, skoro można to zrobić na powierzchni świata? W dodatku do moda powinno się dodać nowe moby z 1.8 i kurzego jeźdźca.
Napisano 09 June 2015 - 12:51
Mi by się przydała żeby na świecie gdy chcę coś zespawnować to nie przełączać /gamemode tylko żeby sobie zcraftować i żeby nie musieć wpisywać /give adrianCK mob_spawner i nie szukać wiosek na świecie domyślnym tylko znaleść 1 wioskę lub zrobić farme pszenicy i zcraftować osadnika.
Użytkownik adrianCK edytował ten post 16 June 2015 - 17:34
Napisano 09 June 2015 - 13:07
fajna modyfikacja aczkolwiek zbyt ułatwia grę.
Mod dla dzieci które się uczą grać.
Napisano 14 July 2015 - 23:43
Ja raczej nie będę grać na tej modyfikacji, jednakże po co od razu krytykować?
Modyfikacja może stać się ciekawa, gdy zostanie dodane kilka nowych bloków, coś w rodzaju laboratorium. W jednym bloku będzie się tworzyć coś innego, w drugim będzie się to wszystko składać itp.
Niech tylko zmieni się crafting, np. zostanie dodane mięso do wszystkich mobów, więcej ich naturalnego dropu itp. aby całe okno craftingu zostało zapełnione. Niech tworzy się części mobów, ale już istnieje taka modyfikacja ( nie podam jej nazwy bo nie pamiętam )
No, pięknie, niedługo będzie można zcraftować spawner, co? Z tak na serio to modyfikacja przydatna, aczkolwiek jest to nierealistyczne i zbytnio ułatwiające grę.
zauważ, że w modyfikacji można zcraftować spawner, a do tego w minecart'cie xD
Napisano 27 April 2016 - 20:46