Zmiana miejsca spawnu
#1
Napisano 06 November 2010 - 13:39
Gram w MC od niedawna i wkurza mnie to, że zawsze po śmierci spawnuję się dość daleko od mojego domu :x Da się jakoś zmienić miejsce spawnu po śmierci? Słyszałem, że za pomocą kompasu, jednak nie wiem dokładnie jak
Z góry dzięki za pomoc
#2
Napisano 06 November 2010 - 13:42
#3
Napisano 06 November 2010 - 14:38
A może zły plik przerabiam? level.dat ma to być?
Z góry dzięki za pomoc...
#4
Napisano 06 November 2010 - 15:03
#5
Napisano 06 November 2010 - 15:19
#6
Napisano 06 November 2010 - 15:27
#7
Napisano 06 November 2010 - 19:31
Jak mogę wyłączyć procesy javy? Tzn menager zadań > procesy i wyłączać? Jak poznać, że jest to proces javy?
Wybaczcie, ale ja w komputerach jestem dosć zielony...
#8
Napisano 06 November 2010 - 19:38
Menedżer zadań
java.exe (lub podobne, może javaw.exe) i duś Del a następnie potwierdź.
#9
Napisano 06 November 2010 - 21:20
Włączam mineedit, daję file > open > Browse to map... wybieram world1 > level.dat.
Teraz zakładka Environment > Set spawn to Player Pos po czym zapisuję, jednak po kilknięciu Reload liczby zmieniają się do stanu domyślnego to samo, jeśli zapisuję plik odddzielnie, na pulpicie.
#10
Napisano 06 November 2010 - 21:24
#11
Napisano 06 November 2010 - 22:13
#12
Napisano 06 November 2010 - 22:20
Dane :
-gra jest wlaczona
-wlaczony jest loleditor(jego chyba uzytwasz D:,ale niewazne jaki program)
Twoje dzialanie :
-zmieniasz spawn w loleditorze i zapisujesz
-w grze wylaczasz mape na ktorej byles guzikiem SAVE & exit
Rezultat :
-sa stare dane(patrz pogrubiony fragment)
Jeśli nie wykonałeś działąnia nr 2 w 'Twoje działanie',to to musi działać tak jak TY chcesz
#13
Napisano 06 November 2010 - 23:14
#14
Napisano 01 March 2011 - 20:06
#15
Napisano 02 March 2011 - 20:47
#16
Napisano 02 March 2011 - 21:47
1.Pobieracie jakiś normalny edytor, jakim jest MCedit ( )
2.Bierzecie pod uwagę, iż MCedit w chwili pisania tej yłstrukcji nie dostał updatu pod Betę 1.3_01 (przez co niektóre bloki są fioletowe i nie da się ich postawić).
3.Instalujecie go i odpalacie.
4.Klikacie "Open a level...", ze względu na nowy format światów MCedit nie widzi innych niż z nazwą "World<1-5>".
5.(Punkt dla ścisłości) Znajdujecie swój spawn point. Wygląda on tak:
Yup. Jest pod ziemią. Bug czy co, ale gracz i tak pojawi się na powierzchni.
6.Znajdujecie nowe miejsce na spawn i klikacie "Move spawn point" (Hotkey .
7.Najeżdżacie myszą w miejsce gdzie spawn point ma być i klikacie. Efekt:
8.Potem (jak widać na screenie) wciskacie Ctrl+S i możecie wyłączyć program.
Miło będzie gdy wyłączycie MC podczas edycji, gdyż wtedy to zadziała
A odkop zgłaszam.
@DOWN
Serio? Ja kliknąłem już "Check for updates" tyle razy, aż nic nie robił i jakoś wciąż wygląda na Betę 1.2...
#17
Napisano 03 March 2011 - 06:43
#18
Napisano 05 March 2011 - 19:02
A ten sposób od miecha znam...
Mógłby ktoś to zamknąć ?