Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zmiana miejsca spawnu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 Radvvan

Radvvan

    <text not found>

  • Użytkownik
  • 69 postów

Napisano 06 November 2010 - 13:39

Witam!
Gram w MC od niedawna i wkurza mnie to, że zawsze po śmierci spawnuję się dość daleko od mojego domu :x Da się jakoś zmienić miejsce spawnu po śmierci? Słyszałem, że za pomocą kompasu, jednak nie wiem dokładnie jak :/

Z góry dzięki za pomoc

craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 Nomyzik

Nomyzik

    Nowy

  • Użytkownik
  • 49 postów

Napisano 06 November 2010 - 13:42

Da się za pomocą mineedita. Idziesz w miejsce gdzie chcesz się spawnować, potem wyłączasz grę, włączasz mineedita otwierasz swój level i tam w którejś zakładce jest opcja "sent spawn to player position" lub coś tego pokroju.

#3 Radvvan

Radvvan

    <text not found>

  • Użytkownik
  • 69 postów

Napisano 06 November 2010 - 14:38

Pobrałem program, znalazłem linijkę, klikam, jednak za chiny nie chce sięzapsiać :x Klikam zarówno przycisk save jak i file > save , próbowałem nawet file > save as a potem podmienić plik a i tak po ponownym załadowaniu pliku miejsce spawnu jest takie same -.-'
A może zły plik przerabiam? level.dat ma to być?
Z góry dzięki za pomoc...

#4 castro12321

castro12321

    Viva la ja

  • Użytkownik
  • 322 postów

Napisano 06 November 2010 - 15:03

Najpierw wyłącz grę, potem zmień te pliki... -.-

#5 Radvvan

Radvvan

    <text not found>

  • Użytkownik
  • 69 postów

Napisano 06 November 2010 - 15:19

Myślisz, że jestem idiotą? Oczywiście, że wyłączam -.-

#6 castro12321

castro12321

    Viva la ja

  • Użytkownik
  • 322 postów

Napisano 06 November 2010 - 15:27

Wyłącz procesy javy, po czym sprawdź, czy ten plik jest tylko do odczytu. -.-

#7 Radvvan

Radvvan

    <text not found>

  • Użytkownik
  • 69 postów

Napisano 06 November 2010 - 19:31

Opcja "tylko do odczytu" jest wyłączona.
Jak mogę wyłączyć procesy javy? Tzn menager zadań > procesy i wyłączać? Jak poznać, że jest to proces javy?
Wybaczcie, ale ja w komputerach jestem dosć zielony...

#8 Mofixil

Mofixil

    Użyszkodnik

  • Użytkownik
  • 668 postów

Napisano 06 November 2010 - 19:38

Ctrl+Alt+Del
Menedżer zadań
java.exe (lub podobne, może javaw.exe) i duś Del a następnie potwierdź.

#9 Radvvan

Radvvan

    <text not found>

  • Użytkownik
  • 69 postów

Napisano 06 November 2010 - 21:20

Nie działa :/ sytuacja wygląda następująco:
Włączam mineedit, daję file > open > Browse to map... wybieram world1 > level.dat.
Teraz zakładka Environment > Set spawn to Player Pos po czym zapisuję, jednak po kilknięciu Reload liczby zmieniają się do stanu domyślnego :/ to samo, jeśli zapisuję plik odddzielnie, na pulpicie.

#10 homer0

homer0

    Notchie!

  • Użytkownik
  • 274 postów

Napisano 06 November 2010 - 21:24

weż wpisz w google translate co znaczy reload.

#11 Radvvan

Radvvan

    <text not found>

  • Użytkownik
  • 69 postów

Napisano 06 November 2010 - 22:13

Przeładować - rzeczywiście, strzeliłem gafę, bo pomyliłem to z refresh, ale w każdym razie to nie ma znaczenia: Gdy zapisuję plik ze zmienionymi parametrami, a potem znowu wczytuję ten sam plik, który powinien być zmieniony, parametry są domyślne. Coś, jak by się po prostu nie chciało zapisać.

#12 homer0

homer0

    Notchie!

  • Użytkownik
  • 274 postów

Napisano 06 November 2010 - 22:20

napewno zapisujesz :?,a moze robisz tak :
Dane :
-gra jest wlaczona
-wlaczony jest loleditor(jego chyba uzytwasz D:,ale niewazne jaki program)
Twoje dzialanie :
-zmieniasz spawn w loleditorze i zapisujesz
-w grze wylaczasz mape na ktorej byles guzikiem SAVE & exit
Rezultat :
-sa stare dane(patrz pogrubiony fragment)

Jeśli nie wykonałeś działąnia nr 2 w 'Twoje działanie',to to musi działać tak jak TY chcesz :D

#13 Radvvan

Radvvan

    <text not found>

  • Użytkownik
  • 69 postów

Napisano 06 November 2010 - 23:14

Nie, podczas zmieniania parametrów gra jest wyłączona...

#14 Artem

Artem

    Nowy

  • Użytkownik
  • 13 postów

Napisano 01 March 2011 - 20:06

Kompas pokazuje miejsce respawnu. Tak przynajmniej słyszałem, nie wiem czy to prawda. Ja mam taki fart, że domek mam akurat koło spawnu i jest okej :D

#15 leftus

leftus

    Nowy

  • Użytkownik
  • 76 postów

Napisano 02 March 2011 - 20:47

Nie można miećfartu co do spawnu i odległości do domku... Wybudujesz dom koło spawnu, będzie koło spawnu, wybudujesz dalej, będzie dalej. Na przyszłość polecam budować domy przy spawnie, a jeśli nie to czekaj do patcha który zrobi że łóżko będzie zmieniać spawn.

#16 Jajnick

Jajnick

    Pr0 kolorek nicku

  • Użytkownik
  • 483 postów

Napisano 02 March 2011 - 21:47

Ja partoczkam dzieci, co Wy tu robicie?! Nie dość że mamy tu odkop sprzed kilku miechów, to jeszcze nie potraficie rozwiązać tak błahego problemu. Yłstrukcje:
1.Pobieracie jakiś normalny edytor, jakim jest MCedit (

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

)
2.Bierzecie pod uwagę, iż MCedit w chwili pisania tej yłstrukcji nie dostał updatu pod Betę 1.3_01 (przez co niektóre bloki są fioletowe i nie da się ich postawić).
3.Instalujecie go i odpalacie.
4.Klikacie "Open a level...", ze względu na nowy format światów MCedit nie widzi innych niż z nazwą "World<1-5>".
5.(Punkt dla ścisłości) Znajdujecie swój spawn point. Wygląda on tak:

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować


Yup. Jest pod ziemią. Bug czy co, ale gracz i tak pojawi się na powierzchni.
6.Znajdujecie nowe miejsce na spawn i klikacie "Move spawn point" (Hotkey 8).

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować


7.Najeżdżacie myszą w miejsce gdzie spawn point ma być i klikacie. Efekt:

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować


8.Potem (jak widać na screenie) wciskacie Ctrl+S i możecie wyłączyć program.
Miło będzie gdy wyłączycie MC podczas edycji, gdyż wtedy to zadziała :|
A odkop zgłaszam.

@DOWN
Serio? Ja kliknąłem już "Check for updates" tyle razy, aż nic nie robił i jakoś wciąż wygląda na Betę 1.2...

#17 castro12321

castro12321

    Viva la ja

  • Użytkownik
  • 322 postów

Napisano 03 March 2011 - 06:43

McEdit ma update pod betę, tylko nie wiem dlaczego ciągle nie przygotowali płotków i signów...

#18 Radvvan

Radvvan

    <text not found>

  • Użytkownik
  • 69 postów

Napisano 05 March 2011 - 19:02

o.o wtedy miałem jeszcze pirata o.o
A ten sposób od miecha znam...
Mógłby ktoś to zamknąć ? :)