Skocz do zawartości


Zdjęcie

PolishTanks - Wciel się w dowódcę czołgu i siej zniszczenie!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
92 odpowiedzi w tym temacie

#41 Rhanjie

Rhanjie

    Wyjadacz

  • Weteran
  • 834 postów

Napisano 22 September 2013 - 18:46

@RRRycerz

1) Dałem plany w pierwszy poście, ale mogę je jeszcze raz napisać. To tak, mam zamiar dodać przeciwników, miotacz ognia do naszego działka, dynamiczne cienie i światła, obiekty, które można niszczyć, rykoszety, zniszczone moduły, pożary, realistyczne dźwięki, fajną ścieżkę muzyczną, dynamiczną walkę, wiadomości, misje, bonusy itp.

2) druga cyferka jest dodawana, gdy wyjdzie coś dużego, a trzecia, jak wyjdzie jakaś poprawka. ;)

3)To zależy ile będę mieć czasu, chęci i jak łatwo mi pójdzie dodawanie kolejnych rzeczy. ;)

I dzięki za pozytywną opinię, to mnie naprawdę motywuje.   :)



craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#42 RRRycerz

RRRycerz

    Fan Gothic'a

  • Użytkownik+
  • 984 postów

Napisano 22 September 2013 - 19:08

A czy w planach są również inne modele czołgów ? Dodaj najnowszy polski czołg,  PL-01 ;) 


Jakby ktoś chciał moje wypociny ;) :

https://www.youtube....r/BlackTavish98


#43 Rhanjie

Rhanjie

    Wyjadacz

  • Weteran
  • 834 postów

Napisano 22 September 2013 - 19:15

A czy w planach są również inne modele czołgów ? Dodaj najnowszy polski czołg,  PL-01   ;)

Oczywiście, w sklepie będzie można kupować nowe działka, dodatki, ale i też nowe czołgi, których planuję dodać sporo. ;)

A o tym najnowszym polskim czołgu. Muszę o nim poczytać i może dodam. :3



#44 Ryptun

Ryptun

    ✈ █ █

  • Użytkownik+
  • 1590 postów

Napisano 25 September 2013 - 15:36

Czy w grze będzie Biber?



#45 Rhanjie

Rhanjie

    Wyjadacz

  • Weteran
  • 834 postów

Napisano 27 September 2013 - 22:50

#Update:

  • Rozpoczęcie prac nad nowym, bardziej rozbudowanym edytorem:
  • Pociski teraz pojawiają się idealnie u wylotu lufy.
  • Testy nad dynamiczną zmianą mapy i czołgu.
  • Ciągłe poprawki, eliminowanie bugów.


#46 Wojtek

Wojtek

    Ekspert

  • Użytkownik
  • 1707 postów

Napisano 12 October 2013 - 16:46

A cóż się dzieje? Bo tak patrząc praca się "przymuliła". :(



#47 Rhanjie

Rhanjie

    Wyjadacz

  • Weteran
  • 834 postów

Napisano 12 October 2013 - 18:29

Prawie skończyłem edytor, teraz ogarniam się psychicznie do dalszych prac i szukam jakiegoś grafika. :I

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować



#48 Wojtek

Wojtek

    Ekspert

  • Użytkownik
  • 1707 postów

Napisano 12 October 2013 - 19:23

Będzie można rozwalać chatki z fajnymi efektami? Co to z brąz?



#49 Rhanjie

Rhanjie

    Wyjadacz

  • Weteran
  • 834 postów

Napisano 12 October 2013 - 20:08

Będzie można rozwalać, a o fajne efekty postaram się. Te brązowe cosie to skrzynki mojej roboty. :I



#50 Wojtek

Wojtek

    Ekspert

  • Użytkownik
  • 1707 postów

Napisano 12 October 2013 - 21:54

Spoko, skrzynki większe od czołgów. :)



#51 Ryptun

Ryptun

    ✈ █ █

  • Użytkownik+
  • 1590 postów

Napisano 14 October 2013 - 17:44

No ale będzie Biber, czy nie? Proszę odpowiedzieć, ponieważ to bardzo ważne pytanie



#52 Rhanjie

Rhanjie

    Wyjadacz

  • Weteran
  • 834 postów

Napisano 14 October 2013 - 18:01

Biebera nie będzie, ponieważ w czasach II Wojny Światowej on jeszcze nie żył.



#53 Ryptun

Ryptun

    ✈ █ █

  • Użytkownik+
  • 1590 postów

Napisano 18 October 2013 - 13:34

Nie Bieber, tylko Biber. Taki niemiecki most czołgowy

240px-Panzerschnellbruecke_Biber_auf_Bru

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować


  • Rhanjie lubi to

#54 Rhanjie

Rhanjie

    Wyjadacz

  • Weteran
  • 834 postów

Napisano 18 October 2013 - 14:50

Mostów czołgowych nie przewidziałem. ;__;



#55 Wojtek

Wojtek

    Ekspert

  • Użytkownik
  • 1707 postów

Napisano 18 October 2013 - 19:59

A z ciekawości, ile linijek kodu gra już liczy sobie?



#56 Rhanjie

Rhanjie

    Wyjadacz

  • Weteran
  • 834 postów

Napisano 18 October 2013 - 20:06

860 sama gra, 1600 z edytorem.

Ale gdybym wczytał więcej zasobów, albo wszystkie to by mogło by być z ~3000



#57 Ciach

Ciach

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 231 postów

Napisano 19 October 2013 - 10:50

860 sama gra, 1600 z edytorem.

Ale gdybym wczytał więcej zasobów, albo wszystkie to by mogło by być z ~3000

A co ma wczytywanie zasobów do ilości linijek kodu? ; _ ;



#58 tomangelo

tomangelo

    Ekspert

  • Weteran
  • 1795 postów
  • tomangelo

Napisano 20 October 2013 - 14:14

A co ma wczytywanie zasobów do ilości linijek kodu? ; _ ;

Wczytywanie zasobów wymaga kodu do wczytywania zasobów?


Dołączona grafika <- dołącz do projektu Colobot: Gold Edition.

#59 Ciach

Ciach

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 231 postów

Napisano 20 October 2013 - 14:44

Wczytywanie zasobów wymaga kodu do wczytywania zasobów?

Ale żeby kod po tym przytył o tyle?



#60 Rhanjie

Rhanjie

    Wyjadacz

  • Weteran
  • 834 postów

Napisano 20 October 2013 - 18:54

No jak bym miał >200 grafik, >100 dźwięków itp? ;]