Nowy tryb gry.
#1
Napisano 07 July 2013 - 13:07
#2
Napisano 07 July 2013 - 13:11
Jakiś multi survival, losujesz jakiegoś gracza który wciska tą samą opcję i musicie się pozabijać np. 10 razy (jesteście od siebie oddaleni np. o 100 kratek i musicie się znaleźć). Czat zablokowany, dopiero po śmierci można gadać. Ogólnoświatowy ranking tejże opcji.
"Ja też nie mam tego z przodu i jakoś robię sobie"
~Sherds o robieniu sobie selfie.
#4
Napisano 07 July 2013 - 13:24
Capture the flag
#5
Napisano 07 July 2013 - 13:27
Zombie fortress byłby fajny.
@TheSzokolat:
To by wymagało multiplayer...
#6
Napisano 07 July 2013 - 13:34
#7
Napisano 07 July 2013 - 15:32
#8
Napisano 07 July 2013 - 20:19
Jakiś multi survival, losujesz jakiegoś gracza który wciska tą samą opcję i musicie się pozabijać np. 10 razy (jesteście od siebie oddaleni np. o 100 kratek i musicie się znaleźć). Czat zablokowany, dopiero po śmierci można gadać. Ogólnoświatowy ranking tejże opcji.
Taki typ gry można stworzyć na command blockach, więc dodawanie takiego trybu, było by bezsensu.
#9
Napisano 08 July 2013 - 11:40
@TheSzokolat:
To by wymagało multiplayer...
Właśnie o to mi tutaj chodzi, bo ostatnio nudzę się na multiplayer.
#10
Napisano 08 July 2013 - 11:55
Miałby różne "podtypy"
typ1:
Masz określoną liczbę minecraftowych dni aby zdobyć jak najwięcej określonych (wylosowanych przez grę) surowców, im więcej ich zdobędziesz tym lepszy masz wynik, np możesz rąbać drewno ale za to masz 1 punkt a za diament masz 50 pkt. Oczywiście wyniki publikowane były by na centralnym serwerze Mojang taki tryb rozgrywki tylko dla tych co kupili grę
typ2:
Masz zadania ilościowe czyli musisz osiągnąć określona wydajność produkcji określonych surowców per dzień.
Inny tryb to PixelScore, czyli mojang importuje do gry rózne najlepsze schematici i jak uruchamisz gre zaczynasz na płaskim terenie w trybie Creative, kto pierwszy zbuduje najbardziej wierną kopie tego schematica w najszybszym czasie wygrywa i dostaje najwyższy ranking. Było by to w tzw trybie hardcore czyli nie dało by się wrócić później, świat byłby ograniczony i on by sie przesyłał do mojangu celem weryfikacji. Oczywiście mozna by wybierac poziom trudności, od takich małych domków 16x16x16 po np wieże eiffla!
Co wy na to?
#11
Napisano 08 July 2013 - 11:58
#12
Napisano 08 July 2013 - 12:00
#13
Napisano 08 July 2013 - 18:31
Tryb Średniowieczny!
Czyli inne tekstury, smoki, dziewice i zamki xD
#15
Napisano 08 July 2013 - 18:48
Tryb Średniowieczny!
Czyli inne tekstury, smoki, dziewice i zamki xD
O dziewicach myślisz?
----
W singleplayer niema wiele możliwości co do trybów. Jedynie budowanie świata i wczuwanie się w niego. Wgrywanie modyfikacji, które urozmaicą nam rozgrywkę.
W multiplayer dodałbym Zoombie Mod, DiabloMod. (Tak tak wiem. Za dużo w Kanter Strika grałem xD).
Oraz Zombie Escape i wiele różnych Escape'ów. Areny gladiatorów. Po wygranych walkach zarabiałoby się kasę na lepszy ekwipunek.
Co jeszcze... Hmm....AnimeMod ! ^^ yy... Deathrun.
Pomysłów na tryby multi jest ogrom.
Magiczny Stanisław Fujitora
#16
Napisano 08 July 2013 - 19:29
Slyszalem ze notch chcial dodac tryb adventure ktory polega na generowaniu sie lochow i naszym zadaniem jest sie z nich wydostac.
#17
Napisano 08 July 2013 - 22:38
Jak wam się singleplayer nudzi, bo macie za mało trybów, to można wgrać modyfikacje.
#18
Napisano 09 July 2013 - 01:32
Ja bym tu dodała Hack and Slash, a nie żadne RP i inwazje.
Po prostu generuje się nieskończona (dopóki się nie dojdzie daleeeeeeeeeeeeko, aż do far lands, ale kto by dał radę?)forteca/zamek/loch/krypta/mroczne podziemie/zwykłe podziemie/twierdza - do wyboru do koloru, kto co lubi.
Poziomów byłoby nieskończoność, każdy level byłby podzielony na 6 pomieszczeń, 6 pomieszczenie = boss.
W każdym pomieszczeniu były by maksymalnie 4 ukryte skrzynie z różnymi itemami: zbroją/bronią/amunicją/miksturkami oraz było by 35 przeciwników do pokonania (bez creeperów bo by arenę rozwaliły). Co poziom tym trudniejsi przeciwnicy.
I taki tam system rozwijania zwiększający dmg, hp, szybkość ataku i ruchu, obronę (taka premia do armora (ten pasek z armorem) powiedzmy, że za 2 pkt umiejętności pół armora więcej).
Ale to nie było by takie po prostu wybijanie non stop, żeby przejść do następnego pomieszczenia trzeba by było uruchomić jakiś mechanizm, no i nie mogło by zabraknąć pułapek. Po śmierci gracza, gracz cofa się na początek poziomu (nie pomieszczenia).
Nieskończone by było dlatego, że to tryb gry, a nie mapka czy coś.
#19
Napisano 09 July 2013 - 08:01
Inwazja.
Od razu na starcie musisz szybko zbudować jakieś schronienie bo będą na ciebie napadać coraz silniejsze potwory.
Uprzedzam wasze komentarze. Wiem że jest taki mod invasion ale tam żeby na ciebie napadali musisz zbudować nexusa, cośtam jeszcze, włożyć kolorowane diamenty itp... i dopiero zacznie działać.
A tu rozpoczynasz grę, i musisz zbudować schronienie. Niezależnie gdzie jesteś będą się na ciebie kierować:
Np. na początku małe slimy, potem średnie slimy, duże slimy, zombie, zombie ze skórzaną zbroją i drewniakiem, zombie ze skórzaną zbroją i kamiennym, zombie z kolczugą i żelaznym, zombie w żelaznej zbroi i żelazny miecz, itp.
Potem na końcu fal byłby jakiś boss, albo super fala: Morze/ocean silverfishów.
Aha i zależnie od trybu gry (łatwy itp) zależałoby ilość potworów w fali.
Np. Na łatwym będzie na ciebie napadać 5 mobów każdej fali. Na normalnym 10 mobów ale będą one rozstawione. Na trudnym 20 mobów.
Albo ich liczba z każdą falą by się zwiększała.
Do tego dochodzi np. ostatnia fala czyli morze silverfishów
Łatwy = 100 silverfishów. Normalny = 200, Trudny= 500
#20
Napisano 09 July 2013 - 10:59
Masz dwa guziki, jednym biegasz i skaczesz a drugim machasz mieczem, zero innych możliwości. Jakby rozbudowano możliwości walki to moze ale ten jest tak uproszczony że śmiać mi sie chce jak umiejętność walki polega na częstotliwości podskakiwania i machania mieczem. Zero strategii.