Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nowy tryb gry.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
41 odpowiedzi w tym temacie

#1 Captain Nonsense

Captain Nonsense

    Zbanowany

  • Użytkownik
  • 524 postów

Napisano 07 July 2013 - 13:07

Minecraft zarówno w trybie singleplayer jak i multiplayer potrafi stać się z czasem grą monotonną. W multiplayerze to gracze mogą ustalać zasady, ale w trybie singleplayer jedyne opcje to przetrwanie (ew. HC), tryb kreatywny oraz przechodzenie ściągniętych mapek. Jakie tryby możnaby dodać do MC, zarówno w zabawie dla jednego, jak i dla wielu graczy?
t8o.png

craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 Vermello

Vermello

    Władczyni Słoików

  • Użytkownik+
  • 592 postów

Napisano 07 July 2013 - 13:11

Jakiś multi survival, losujesz jakiegoś gracza który wciska tą samą opcję i musicie się pozabijać np. 10 razy (jesteście od siebie oddaleni np. o 100 kratek i musicie się znaleźć). Czat zablokowany, dopiero po śmierci można gadać. Ogólnoświatowy ranking tejże opcji. ;_;


"Ja też nie mam tego z przodu i jakoś robię sobie"

~Sherds o robieniu sobie selfie.


#3 PoweredDragon

PoweredDragon

    All in one Bitches

  • Użytkownik+
  • 1206 postów
  • PoweredDragon

Napisano 07 July 2013 - 13:14

Mini Game, tryb do kustomizacji, Escape, do kustomizacji :)


Dołączona grafika

#4 TheSzokolat

TheSzokolat

    Znawca

  • Użytkownik
  • 260 postów

Napisano 07 July 2013 - 13:24

Capture the flag ;)



#5 Na pewno nie bout

Na pewno nie bout

    กʕ ͡·ᴥ ͡· ʔก

  • Użytkownik+
  • 1001 postów
  • OgrudnikShowuptv

Napisano 07 July 2013 - 13:27

Zombie fortress byłby fajny.

 

@TheSzokolat:

 

To by wymagało multiplayer...



#6 Captain Nonsense

Captain Nonsense

    Zbanowany

  • Użytkownik
  • 524 postów

Napisano 07 July 2013 - 13:34

Tryb multiplayer też z czasem wymaga nowych trybów :)
t8o.png

#7 Uziush

Uziush

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 476 postów
  • Uziush

Napisano 07 July 2013 - 15:32

W zasadzie to ja kupiłem premium, bo liczyłem, że Notch doda tryb Zombie Siege. Nie dodał, ale za to jest creative. Ale wracając do tematu to chciałbym po prostu więcej opcji do survival, typu osobne ustawianie trudnosci dla każdego z mobów, wpływu na rozprzestrzenianie ognia z poziomu gry przed utworzeniem mapy i droplist z wyborem generatora. Byłbym wtedy szczęśliwy.

uziush_1221958_sig.jpg


#8 MiltenSilk

MiltenSilk

    Wyjadacz

  • Użytkownik+
  • 1018 postów
  • miltenkot

Napisano 07 July 2013 - 20:19

Jakiś multi survival, losujesz jakiegoś gracza który wciska tą samą opcję i musicie się pozabijać np. 10 razy (jesteście od siebie oddaleni np. o 100 kratek i musicie się znaleźć). Czat zablokowany, dopiero po śmierci można gadać. Ogólnoświatowy ranking tejże opcji. ;_;

Taki typ gry można stworzyć na command blockach, więc dodawanie takiego trybu, było by bezsensu.



#9 TheSzokolat

TheSzokolat

    Znawca

  • Użytkownik
  • 260 postów

Napisano 08 July 2013 - 11:40

@TheSzokolat:

 

To by wymagało multiplayer...

 

Właśnie o to mi tutaj chodzi, bo ostatnio nudzę się na multiplayer.



#10 Theo

Theo

    Wyjadacz

  • Użytkownik+
  • 1131 postów
  • TheoMarque

Napisano 08 July 2013 - 11:55

Ja bym dodał tryb "econocraft"

Miałby różne "podtypy"
typ1:
Masz określoną liczbę minecraftowych dni aby zdobyć jak najwięcej określonych (wylosowanych przez grę) surowców, im więcej ich zdobędziesz tym lepszy masz wynik, np możesz rąbać drewno ale za to masz 1 punkt a za diament masz 50 pkt. Oczywiście wyniki publikowane były by na centralnym serwerze Mojang taki tryb rozgrywki tylko dla tych co kupili grę ;)
typ2:
Masz zadania ilościowe czyli musisz osiągnąć określona wydajność produkcji określonych surowców per dzień.

Inny tryb to PixelScore, czyli mojang importuje do gry rózne najlepsze schematici i jak uruchamisz gre zaczynasz na płaskim terenie w trybie Creative, kto pierwszy zbuduje najbardziej wierną kopie tego schematica w najszybszym czasie wygrywa i dostaje najwyższy ranking. Było by to w tzw trybie hardcore czyli nie dało by się wrócić później, świat byłby ograniczony i on by sie przesyłał do mojangu celem weryfikacji. Oczywiście mozna by wybierac poziom trudności, od takich małych domków 16x16x16 po np wieże eiffla!

Co wy na to?
exRYBP0.png

#11 Captain Nonsense

Captain Nonsense

    Zbanowany

  • Użytkownik
  • 524 postów

Napisano 08 July 2013 - 11:58

@Theo Nie sądzisz, że diament byłby wart ciut więcej, niż 50 drewna? :) Cięcie drewna jest naprawdę szybkie.
t8o.png

#12 Theo

Theo

    Wyjadacz

  • Użytkownik+
  • 1131 postów
  • TheoMarque

Napisano 08 July 2013 - 12:00

To tylko przykład, mozna by wykorzystać moją tablice wartości która kiedyś zrobiłem :)
exRYBP0.png

#13 Nekuta

Nekuta

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 87 postów
  • Nekucia

Napisano 08 July 2013 - 18:31

Tryb Średniowieczny!

Czyli inne tekstury, smoki, dziewice i zamki xD


98u0eo.jpg


#14 LaCreepa

LaCreepa

    Zastępca Herobrine na zmianie.

  • Użytkownik+
  • 323 postów
  • Różne :P

Napisano 08 July 2013 - 18:42

Inwazja.

Od razu na starcie musisz szybko zbudować jakieś schronienie bo będą na ciebie napadać coraz silniejsze potwory.


  • tjanusik lubi to

jRQdN.gif1A8sh.gif0taFB.gifrjEAF.gifMW51j.gifMMVhB.gifyHew9.gifaysff.gif
 


#15 Hetfield

Hetfield

    Nowy

  • Użytkownik
  • 60 postów
  • Fujitora

Napisano 08 July 2013 - 18:48

Tryb Średniowieczny!

Czyli inne tekstury, smoki, dziewice i zamki xD

O dziewicach myślisz? :D
----

 

W singleplayer niema wiele możliwości co do trybów. Jedynie budowanie świata i wczuwanie się w niego. Wgrywanie modyfikacji, które urozmaicą nam rozgrywkę. 

W multiplayer dodałbym Zoombie Mod, DiabloMod. (Tak tak wiem. Za dużo w Kanter Strika grałem xD).

Oraz Zombie Escape i wiele różnych Escape'ów. Areny gladiatorów. Po wygranych walkach zarabiałoby się kasę na lepszy ekwipunek. 

Co jeszcze... Hmm....AnimeMod ! ^^ yy... Deathrun. 

Pomysłów na tryby multi jest ogrom. 


                                                                                            140ce1x.jpg

Magiczny Stanisław Fujitora


#16 PanSzczotka

PanSzczotka

    Niczym Szlachta

  • Użytkownik+
  • 723 postów
  • Brushes_Shoppe

Napisano 08 July 2013 - 19:29

Slyszalem ze notch chcial dodac tryb adventure ktory polega na generowaniu sie lochow i naszym zadaniem jest sie z nich wydostac.


gallery_50204_53_61125.png


#17 rafradek

rafradek

    Znawca

  • Użytkownik
  • 246 postów

Napisano 08 July 2013 - 22:38

Jak wam się singleplayer nudzi, bo macie za mało trybów, to można wgrać modyfikacje.



#18 Esmelie

Esmelie

    Linuxiarz

  • Użytkownik+
  • 235 postów

Napisano 09 July 2013 - 01:32

Ja bym tu dodała Hack and Slash, a nie żadne RP i inwazje.

Po prostu generuje się nieskończona (dopóki się nie dojdzie daleeeeeeeeeeeeko, aż do far lands, ale kto by dał radę?)forteca/zamek/loch/krypta/mroczne podziemie/zwykłe podziemie/twierdza - do wyboru do koloru, kto co lubi.

Poziomów byłoby nieskończoność, każdy level byłby podzielony na 6 pomieszczeń, 6 pomieszczenie = boss.

W każdym pomieszczeniu były by maksymalnie 4 ukryte skrzynie z różnymi itemami: zbroją/bronią/amunicją/miksturkami oraz  było by 35 przeciwników do pokonania (bez creeperów bo by arenę rozwaliły). Co poziom tym trudniejsi przeciwnicy.

I taki tam system rozwijania zwiększający dmg, hp, szybkość ataku i ruchu, obronę (taka premia do armora (ten pasek z armorem) powiedzmy, że za 2 pkt umiejętności pół armora więcej).

Ale to nie było by takie po prostu wybijanie non stop, żeby przejść do następnego pomieszczenia trzeba by było uruchomić jakiś mechanizm, no i nie mogło by zabraknąć pułapek. Po śmierci gracza, gracz cofa się na początek poziomu (nie pomieszczenia).

 

Nieskończone by było dlatego, że to tryb gry, a nie mapka czy coś.



#19 LaCreepa

LaCreepa

    Zastępca Herobrine na zmianie.

  • Użytkownik+
  • 323 postów
  • Różne :P

Napisano 09 July 2013 - 08:01

Inwazja.

Od razu na starcie musisz szybko zbudować jakieś schronienie bo będą na ciebie napadać coraz silniejsze potwory.

Uprzedzam wasze komentarze. Wiem że jest taki mod invasion ale tam żeby na ciebie napadali musisz zbudować nexusa, cośtam jeszcze, włożyć kolorowane diamenty itp... i dopiero zacznie działać.

A tu rozpoczynasz grę, i musisz zbudować schronienie. Niezależnie gdzie jesteś będą się na ciebie kierować:

Np. na początku małe slimy, potem średnie slimy, duże slimy, zombie, zombie ze skórzaną zbroją i drewniakiem, zombie ze skórzaną zbroją i kamiennym, zombie z kolczugą i żelaznym, zombie w żelaznej zbroi i żelazny miecz, itp.

Potem na końcu fal byłby jakiś boss, albo super fala: Morze/ocean silverfishów.

Aha i zależnie od trybu gry (łatwy itp) zależałoby ilość potworów w fali.

Np. Na łatwym będzie na ciebie napadać 5 mobów każdej fali. Na normalnym 10 mobów ale będą one rozstawione. Na trudnym 20 mobów.

Albo ich liczba z każdą falą by się zwiększała.

Do tego dochodzi np. ostatnia fala czyli morze silverfishów

Łatwy = 100 silverfishów.  Normalny = 200, Trudny= 500


jRQdN.gif1A8sh.gif0taFB.gifrjEAF.gifMW51j.gifMMVhB.gifyHew9.gifaysff.gif
 


#20 Theo

Theo

    Wyjadacz

  • Użytkownik+
  • 1131 postów
  • TheoMarque

Napisano 09 July 2013 - 10:59

Bicie mobów w Minecrafcie to jak granie na automacie z lat 70...
Masz dwa guziki, jednym biegasz i skaczesz a drugim machasz mieczem, zero innych możliwości. Jakby rozbudowano możliwości walki to moze ale ten jest tak uproszczony że śmiać mi sie chce jak umiejętność walki polega na częstotliwości podskakiwania i machania mieczem. Zero strategii.
exRYBP0.png