kalkulator w ktorym wybierasz czy chcesz mnożyć czy dzielić itp.
Jaki mechanizm zbudować?
#21
Napisano 14 May 2013 - 14:06
#22
Napisano 15 May 2013 - 19:59
// Fifi: W tym wypadku było pytanie o to, więc link jest jak najbardziej na miejscu (tym bardziej, że to serwer zupełnie innej osoby i nie masz w tym interesu, a nie reflink).
Ze swojej strony też polecam, swego czasu był tam prawie gotowy czterordzeniowy komputer na czystym redstone.
- Fifi lubi to
#23
Napisano 15 May 2013 - 21:16
Ja proponuje jak najmniejszą wersję maszynki losującej. Wiele osób nie wie jak to zrobić. (przynajmniej ja )
- Fifi lubi to
#24
Napisano 18 May 2013 - 20:49
#25
Napisano 24 May 2013 - 15:30
zbuduj stoper, piosenkę na noteblockach lub grę w tetrisa
Albo pomysły zobacz u Roxa
On dużo mechanizmów pokuczazuje np. drzwi na kl
#26
Napisano 24 May 2013 - 18:14
Może zbuduj mapke z użyciem dużo redstone np. redstone base
#27
Napisano 24 May 2013 - 18:15
// Fifi: Nie pisz postów jeden pod drugim. Daruję Ci, bo to Twój pierwszy post, ale przeczytaj sobie lepiej regulamin forum i działu.
#28
Napisano 24 May 2013 - 18:20
wykrywacz ruchu na określony teren
Jest tylko na jedną kratkę taki, a mi to nie wystarcza
Ale jest dobry na tajne pomieszczenia
#29
Napisano 24 May 2013 - 18:48
Jak zrobisz jednorękiego bandyty, to będziesz mistrzem
Nie chodzi o złodzieja...
#30
Napisano 25 May 2013 - 12:13
Automatyczna przepalarka surowców jest to prosty sposób i polecam do
#33
Napisano 25 May 2013 - 20:48
Polecam zrobić arenędo walk z potworami jest 1 pomieszczenie dla gracza zeby sie przyszykowal najadl itd. a 3 pomieszzcenia + korytarze laczace je sa do respienia sie potworkow
całość wygląda jak stadion narodowy przynajmniej u kolegi na serwerze i dorobic do tego otwierany dach ofczywyscie na arenie sa metalowe drzwi otwierane na dzwignie z sali komentatorskiej
#34
Napisano 25 May 2013 - 22:39
Spróbuj stworzyć interaktywny wyświetlacz. Kilka przycisków sterujących obrazem, spory ekran. To byłoby ciekawe.
Ewentualnie jakieś kompletnie zautomatyzowane kompleksy (na przykład automatyczna farma ziemniaków połączona z przepalarnią).
#35
Napisano 26 May 2013 - 06:56
Zbuduj maszynę, która udaje, że transformuje graczy w zwierzęta i tak to wygląda z punktu widzenia obserwatora.
#36
Napisano 01 June 2013 - 09:22
Bardzo potrzebuje mechanizmu polegającego na zwiększaniu mocy sygnału o 1 po wciśnięciu guzika a jednocześnie zmniejszaniu mocy sygnału o 1 po wciśnięciu drugiego guzika. Najlepiej gdyby był bardzo kompaktowy gdyż nie mam za dużo wolnej przestrzeni, a potrzebuję zwiększać/zmniejszać sygnał w zakresie 0-30. Miło by było gdyby to była konstrukcja pionowa, ale jeśli nie, to sam sobie ją przystosuję.
#37
Napisano 01 June 2013 - 11:13
Bardzo potrzebuje mechanizmu polegającego na zwiększaniu mocy sygnału o 1 po wciśnięciu guzika a jednocześnie zmniejszaniu mocy sygnału o 1 po wciśnięciu drugiego guzika. Najlepiej gdyby był bardzo kompaktowy gdyż nie mam za dużo wolnej przestrzeni, a potrzebuję zwiększać/zmniejszać sygnał w zakresie 0-30. Miło by było gdyby to była konstrukcja pionowa, ale jeśli nie, to sam sobie ją przystosuję.
Nie jestem pewien, co robisz konkretnie, ale wydaje mi się, że da się to prościej zrobić z dodawaniem objectives commandblockami, to chyba najbardziej komaktowy system.. jakbyś mi na pw napisał co robisz, mógłbym może zaprojektować konkretne rozwiązanie