Skocz do zawartości


Zdjęcie
* * * * * 5 głosy

[Escape][autorska][1.5.x, 1.6.x i 1.7.x] - Escape by Ryptun v1.2


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
54 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Ankieta (22 użytkowników oddało głos)

Jak się podoba mapa?

  1. Najlepsza jaką widziałem (3 głosów [13.64%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 13.64%

  2. Jedna z lepszych (3 głosów [13.64%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 13.64%

  3. Fajna (5 głosów [22.73%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 22.73%

  4. Średnia (2 głosów [9.09%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 9.09%

  5. Słaba (1 głosów [4.55%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 4.55%

  6. Głosowano Jedna z gorszych (1 głosów [4.55%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 4.55%

  7. Głosowano Najgorsza jaką widziałem (5 głosów [22.73%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 22.73%

  8. Nie mam zdania (2 głosów [9.09%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 9.09%

Jak ocenisz poziom trudności mapy?

  1. Głosowano Bardzo łatwa (8 głosów [36.36%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 36.36%

  2. Łatwa (1 głosów [4.55%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 4.55%

  3. Średnia (8 głosów [36.36%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 36.36%

  4. Trudna (1 głosów [4.55%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 4.55%

  5. Bardzo trudna (1 głosów [4.55%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 4.55%

  6. Nie mam zdania (3 głosów [13.64%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 13.64%

Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#21 Ms Arholes

Ms Arholes

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 83 postów

Napisano 22 June 2013 - 19:50

Fajna mapka, ale jedyne co mi w tym wszystkim przeszkadza to ilość pochodni :C

Jest ich zdecydowanie za dużo

Moja ocena mapki to 8/10



craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#22 Ryptun

Ryptun

    ✈ █ █

  • Użytkownik+
  • 1590 postów

Napisano 01 July 2013 - 19:56

@ref

 

 

Osobiście sprawdziłem - mapa działa na wersji 1.6.1 :)



#23 Ryptun

Ryptun

    ✈ █ █

  • Użytkownik+
  • 1590 postów

Napisano 09 July 2013 - 14:44

@ref



#24 Ryptun

Ryptun

    ✈ █ █

  • Użytkownik+
  • 1590 postów

Napisano 21 July 2013 - 11:19

@ref



#25 Ryptun

Ryptun

    ✈ █ █

  • Użytkownik+
  • 1590 postów

Napisano 27 July 2013 - 16:32

@ref



#26 MiltenSilk

MiltenSilk

    Wyjadacz

  • Użytkownik+
  • 1018 postów
  • miltenkot

Napisano 01 August 2013 - 00:33

Fajny pomysłowy Escape, nadawał by się do kręcenia dobrych gameplay'ów, następny dobry pomysł na nudę!



#27 Ryptun

Ryptun

    ✈ █ █

  • Użytkownik+
  • 1590 postów

Napisano 02 August 2013 - 11:08

Fajny pomysłowy Escape, nadawał by się do kręcenia dobrych gameplay'ów, następny dobry pomysł na nudę!

Dobry gameplay to trzeba umiec zrobic... Nie wystarczy dobra mapa



#28 Jożko134

Jożko134

    Znawca

  • Użytkownik
  • 238 postów

Napisano 02 August 2013 - 11:37

Mapka bardzo fajna (trochę trudna) ale przyjemna :) . Widać że spędziłeś nad nią troche czasu



#29 Marcino111

Marcino111

    Nowy

  • Użytkownik
  • 22 postów

Napisano 02 August 2013 - 14:42

Przyjemnie się nawet gra na tej mapce nie za krótka nie za długa w sam raz 



#30 SłońceNarodu

SłońceNarodu

    Sonik Napój Pomarańczowy

  • Użytkownik+
  • 143 postów

Napisano 02 August 2013 - 18:47

Nawet fajny escape. :D

 

9,99/10


bd09e4e2c095dce648d64eeb70de9e47.jpg

 


#31 ryba2155

ryba2155

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 80 postów
  • ryba2155

Napisano 03 August 2013 - 16:47

Zasysam, zobaczymy, czy ci fajnie wyszła. 8,5/10

 

@edit



#32 Gość_bobekrobal_*

Gość_bobekrobal_*
  • Gość

Napisano 08 August 2013 - 00:50

Co tu duzo gadac: fajna. Moze jak wymienie procesor w lapku to zrobie gameplaya :)

#33 MisterLookTV

MisterLookTV

    Nowy

  • Użytkownik
  • 23 postów
  • MisterLook

Napisano 08 August 2013 - 07:49

 Znowu od Ad.Fly czeba pobierać ja tego nie lubie eh..:(



#34 Ryptun

Ryptun

    ✈ █ █

  • Użytkownik+
  • 1590 postów

Napisano 10 August 2013 - 10:52

Patrzcie! patryk4465 zrobil gameplay z tej mapki ;_;

 

 

Prosze nie traktowac tego jak poradnik, bo osoba nagrywajaca troche lami i popelnia bledy

 

Czesc 1:

 

 

Czesc 2:


  • patryk4465 lubi to

#35 Ryptun

Ryptun

    ✈ █ █

  • Użytkownik+
  • 1590 postów

Napisano 16 August 2013 - 17:56

@ref

 

Stworzyłem wersję poprawkową dla MC 1.6.2.

Zmiany:

- W poziomie w strzelaniu z łuku łatwiej otworzyć drzwi

- Dodano zakaz tworzenia dźwigni

- Urozmaicono ostatni pokój

- W poziomie 11, po poprawnym rozwiązaniu zagadki pojawia się dodatkowy dźwięk

- Bonus lepszy teraz jest



#36 selve

selve

    Nowy

  • Użytkownik
  • 20 postów
  • MattusPL

Napisano 17 August 2013 - 21:27

Mapka kolejna, jak widzę dobrze zrobiona. Jeżeli pozwolisz kolejny filmik na YT poleci :). Karierę zaczynam dopiero ale od czegoś trzeba zacząć :P



#37 Swetie13

Swetie13

    Czerwony Ultramarine

  • Użytkownik+
  • 141 postów
  • KotMarine

Napisano 17 August 2013 - 22:16

Bardzo fajna mapka. 9/10


CdUV1rl.png

#38 Ryptun

Ryptun

    ✈ █ █

  • Użytkownik+
  • 1590 postów

Napisano 18 August 2013 - 09:53

Zrobiłem walkthrough tej mapy. Jeśli ktoś nie umie przejść, to może obejrzeć
 



#39 Dr. Ned

Dr. Ned

    I can fix that!

  • Użytkownik+
  • 764 postów

Napisano 18 August 2013 - 10:19

Zaraz odpalam mc i przechodzę, potem zdam relacje :)

Ale wiedz, że za kilka kliknięć to nic na adf.ly nie zbijesz... czo to za czasy, że żadnego normalnego linku już nie można znaleźć ;_;


ned2.jpg


#40 jerry713

jerry713

    Nowy

  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Jerry713

Napisano 21 August 2013 - 11:59

Przeszedłem mapkę, i moja opinia jest taka:

- Pierwsze pomieszczenia są łatwe, w sam raz na rozgrzewkę.

- Zadanie z dźwigniami bzdurne.

- Strzał z łuku może być, dosyć standardowe zadanie.

- poziom 7 z przeprowadzeniem kurczaka w odpowiednie miejsce, świetne zadanie, świetny oryginalny pomysł, generalnie najlepsze zadanie na mapie.

- I tutaj niestety kończy się moje chwalenie.

- Poziom 8 zwykła nawalanka z potworami, nic szczególnego.

- Poziom 9 czyli labirynt, totalna klapa, wszystko zależy od farta, lepiej by było, gdyby znajdowały się tam subtelne znaki wskazujące drogę spostrzegawczym.

- Poziom 10 czyli parkour, tutaj pozwolę sobie wspomnieć, że w przypadku mojej mapy miałeś mi za złe, że umieściłem w niej parkour. I ja również mam ci za złe twój parkour, tylko z bardziej racjonalnych powodów, bo twój parkour jest tak banalnie prosty, że nie da się z niego spaść, nawet jak by ludzik minecraftowy miał jedną z nóg złamaną i do tego efekt ślepoty to i tak się nie da spaść. W dodatku, wszystkie bloczki znajdują się dokładnie na tym samym poziomie.

- Poziom 11 niby miałeś jakiś pomysł, niby jest w tym jakiś potencjał, ale jakoś to tak średnio oceniam. Pod względem mechanizmu, to dosyć prosty, ale zajmujący trochę miejsca, mimo wszystko doceniam włożoną pracę.

- Wagonik dosyć oczywisty.

- Poziom 13 nawet ciekawy

- Poziom 14 nie podobał mi się, niby była mapa, ale co z tego, jak i tak zadanie słabe.

- Poziom 15 chamski, ale do przejścia.

 

I na koniec uwaga ogólna, jeśli na mapie można zginąć, to się robi checkpointy, w postaci najlepiej łóżek, powtórne ładowanie mapy to pomysł chybiony.