Fajna mapka, ale jedyne co mi w tym wszystkim przeszkadza to ilość pochodni :C
Jest ich zdecydowanie za dużo
Moja ocena mapki to 8/10
Napisano 22 June 2013 - 19:50
Fajna mapka, ale jedyne co mi w tym wszystkim przeszkadza to ilość pochodni :C
Jest ich zdecydowanie za dużo
Moja ocena mapki to 8/10
Napisano 01 July 2013 - 19:56
@ref
Osobiście sprawdziłem - mapa działa na wersji 1.6.1
Napisano 09 July 2013 - 14:44
@ref
Napisano 21 July 2013 - 11:19
@ref
Napisano 27 July 2013 - 16:32
@ref
Napisano 01 August 2013 - 00:33
Fajny pomysłowy Escape, nadawał by się do kręcenia dobrych gameplay'ów, następny dobry pomysł na nudę!
Napisano 02 August 2013 - 11:08
Fajny pomysłowy Escape, nadawał by się do kręcenia dobrych gameplay'ów, następny dobry pomysł na nudę!
Dobry gameplay to trzeba umiec zrobic... Nie wystarczy dobra mapa
Napisano 02 August 2013 - 11:37
Mapka bardzo fajna (trochę trudna) ale przyjemna . Widać że spędziłeś nad nią troche czasu
Napisano 02 August 2013 - 14:42
Przyjemnie się nawet gra na tej mapce nie za krótka nie za długa w sam raz
Napisano 03 August 2013 - 16:47
Zasysam, zobaczymy, czy ci fajnie wyszła. 8,5/10
@edit
Napisano 08 August 2013 - 00:50
Napisano 08 August 2013 - 07:49
Znowu od Ad.Fly czeba pobierać ja tego nie lubie eh..
Napisano 10 August 2013 - 10:52
Patrzcie! patryk4465 zrobil gameplay z tej mapki
Prosze nie traktowac tego jak poradnik, bo osoba nagrywajaca troche lami i popelnia bledy
Czesc 1:
Czesc 2:
Napisano 16 August 2013 - 17:56
@ref
Stworzyłem wersję poprawkową dla MC 1.6.2.
Zmiany:
- W poziomie w strzelaniu z łuku łatwiej otworzyć drzwi
- Dodano zakaz tworzenia dźwigni
- Urozmaicono ostatni pokój
- W poziomie 11, po poprawnym rozwiązaniu zagadki pojawia się dodatkowy dźwięk
- Bonus lepszy teraz jest
Napisano 17 August 2013 - 21:27
Mapka kolejna, jak widzę dobrze zrobiona. Jeżeli pozwolisz kolejny filmik na YT poleci . Karierę zaczynam dopiero ale od czegoś trzeba zacząć
Napisano 18 August 2013 - 09:53
Zrobiłem walkthrough tej mapy. Jeśli ktoś nie umie przejść, to może obejrzeć
Napisano 18 August 2013 - 10:19
Zaraz odpalam mc i przechodzę, potem zdam relacje
Ale wiedz, że za kilka kliknięć to nic na adf.ly nie zbijesz... czo to za czasy, że żadnego normalnego linku już nie można znaleźć
Napisano 21 August 2013 - 11:59
Przeszedłem mapkę, i moja opinia jest taka:
- Pierwsze pomieszczenia są łatwe, w sam raz na rozgrzewkę.
- Zadanie z dźwigniami bzdurne.
- Strzał z łuku może być, dosyć standardowe zadanie.
- poziom 7 z przeprowadzeniem kurczaka w odpowiednie miejsce, świetne zadanie, świetny oryginalny pomysł, generalnie najlepsze zadanie na mapie.
- I tutaj niestety kończy się moje chwalenie.
- Poziom 8 zwykła nawalanka z potworami, nic szczególnego.
- Poziom 9 czyli labirynt, totalna klapa, wszystko zależy od farta, lepiej by było, gdyby znajdowały się tam subtelne znaki wskazujące drogę spostrzegawczym.
- Poziom 10 czyli parkour, tutaj pozwolę sobie wspomnieć, że w przypadku mojej mapy miałeś mi za złe, że umieściłem w niej parkour. I ja również mam ci za złe twój parkour, tylko z bardziej racjonalnych powodów, bo twój parkour jest tak banalnie prosty, że nie da się z niego spaść, nawet jak by ludzik minecraftowy miał jedną z nóg złamaną i do tego efekt ślepoty to i tak się nie da spaść. W dodatku, wszystkie bloczki znajdują się dokładnie na tym samym poziomie.
- Poziom 11 niby miałeś jakiś pomysł, niby jest w tym jakiś potencjał, ale jakoś to tak średnio oceniam. Pod względem mechanizmu, to dosyć prosty, ale zajmujący trochę miejsca, mimo wszystko doceniam włożoną pracę.
- Wagonik dosyć oczywisty.
- Poziom 13 nawet ciekawy
- Poziom 14 nie podobał mi się, niby była mapa, ale co z tego, jak i tak zadanie słabe.
- Poziom 15 chamski, ale do przejścia.
I na koniec uwaga ogólna, jeśli na mapie można zginąć, to się robi checkpointy, w postaci najlepiej łóżek, powtórne ładowanie mapy to pomysł chybiony.