Skocz do zawartości


Zdjęcie

[Video] Profesjonalne poradniki jak stworzyć własne mody! [Forge - najlepsze API!]


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dr. Ned

Dr. Ned

    I can fix that!

  • Użytkownik+
  • 764 postów

Napisano 16 April 2013 - 09:32

Siemacie!
Postanowiłem, że będę tu publikował każdy nowy odcinek z mojej serii.

Otóż jestem w pewnym sensie profesjonalistą w tej dziedzinie, więc postanowiłem jakiś czas temu zacząć serię poradników odnośnie modowania gry.

Kilka odcinków już jest - dowiedzieć się możecie jak zacząć, stworzyć bloki, oraz przedmioty!

Już niedługo planuję GUI (interfejsy), moby, i wszystko inne :)

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

Zapraszam!


ned2.jpg


craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 Dr. Ned

Dr. Ned

    I can fix that!

  • Użytkownik+
  • 764 postów

Napisano 27 April 2013 - 16:04

http://www.youtube.com/watch?v=bjk_YSADBeE

Nowy odcinek - 7 - już gotowy! Interfejsy ;>


ned2.jpg


#3 Gother

Gother

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 130 postów
  • ToSTeReKKK

Napisano 27 April 2013 - 19:59

Mam pytanie.Czy pokazujesz jak zrobić na 1.5.1?


3993fad02c74d030226c5fdad3728150.jpgJeśli pomogłem - Daj diaxa :>                                        

mca.png

 

mca.png

 

mca.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


#4 Minemaniak1

Minemaniak1

    Wyjadacz

  • Użytkownik
  • 735 postów
  • karol123987

Napisano 27 April 2013 - 21:34

Tak, zrobił przejście na 1.5 i na 1.5.1



#5 Dr. Ned

Dr. Ned

    I can fix that!

  • Użytkownik+
  • 764 postów

Napisano 08 May 2013 - 20:17

Kolejny odcinek gotowy!
Dzisiaj - zakładka w oknie Creative, czyli trochę miejsca dla własnych itemków i bloków :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=NLQQECQsd80


ned2.jpg


#6 Dr. Ned

Dr. Ned

    I can fix that!

  • Użytkownik+
  • 764 postów

Napisano 27 May 2013 - 21:02