O dobry pomysł To by urozmaiciło może trochę walkę i dało nowe możliwości na serwerach (na przykład turnieje )
To także jedyna możliwość na sprawienie, że konie będą użyteczne w PvP
Napisano 14 May 2013 - 19:18
O dobry pomysł To by urozmaiciło może trochę walkę i dało nowe możliwości na serwerach (na przykład turnieje )
To także jedyna możliwość na sprawienie, że konie będą użyteczne w PvP
Napisano 14 May 2013 - 20:00
Znając życie konie się zmarnują. Będą oznaką szpanu, jak dobry set. Niestety raczej będzie za szkoda wystawić go do walki, bo będzie go szkoda.
Tak jak wilki, są głupie przez co nieużyteczne w walce. Skuteczny atak na jednego gracza z dobrym eq powoduje śmierć nawet 50% stada. Padają jak muchy, mało biją, dużo z nimi roboty. Lepiej ten czas poświecić na dobry łuk albo miecz.
Z końmi będzie pewnie tak samo, gdyby było ich dużo to owszem. Nie było by tego rozczarowania, ale poco walczyć na koniu którego szukało się bardzo długo?
Napisano 15 May 2013 - 16:14
Turnieje na serwach to by było coś zajebistego jeszcze jakby dodali lance do minecraft Turnieje btły by przebojem
Robiłem kiedyś mapę do obstawiania wyścigów konnych
Napisano 15 May 2013 - 16:55
Raczej po większych przemyśleniach nie będą takie przydatne na WF. Wystarczy teren wymagający zwinności i du*a.
Napisano 15 May 2013 - 17:11
Mi się ten pomysł bardzo podoba. Na pewno w pewien sposób urozmaici to grę.
Nie wiem czy jest już to dodane, ale fajnie by było gdyby ten blok siana służył jako pożywienie dla konia.
Napisano 16 May 2013 - 14:10
Jest to już dodane
Napisano 16 May 2013 - 15:53
Jakby dodawali konie to przydałyby się rasy koni, jedna jedzie szybciej druga wolniej, ale ma więcej życia itp. Żeby to miało jakieś urozmaicenie, a nie, ze koń służy tylko do jazdy
Jak się tylko pojawiły w migawce to już były rasy. Największe różnice to - koń, osioł, i bodajże źrebak ale nwm co to. Dodam, że na osła można wkładać skrzynię.
Napisano 16 May 2013 - 18:36
Jak się tylko pojawiły w migawce to już były rasy. Największe różnice to - koń, osioł, i bodajże źrebak ale nwm co to. Dodam, że na osła można wkładać skrzynię.
Źrebak to mały koń.
Napisano 17 May 2013 - 04:59
Chciałbym może zobaczyć jednak te usunięte z gry koła zębate..taka pionowa alternatywa redstone, przydałoby się coś takiego
Napisano 17 May 2013 - 12:58
Chciałbym może zobaczyć jednak te usunięte z gry koła zębate..taka pionowa alternatywa redstone, przydałoby się coś takiego
Wiesz ile, by to błędów powodowało?! Nawet teraz wielu mechanizmom coś odwala po zresetowaniu gry.
Napisano 17 May 2013 - 13:08
Wiesz ile, by to błędów powodowało?! Nawet teraz wielu mechanizmom coś odwala po zresetowaniu gry.
Przepraszam, o jakie niby mechanizmy ci chodzi? Konstruuję z użyciem redstone już ładny rok i jedyna rzecz jaka przestawała mi działać po wyłączeniu gry był zegar z repeaterów. Więc nie widzę nigdzie twojego 'wielu mechanizmom'. I nie rozumiem jakie niby błędy mogłoby to powodować, przypomnę, że to działałoby w zasadzie identycznie jak redstone, tylko zamiast czerwonej textury byłby model koła zębatego obracającego się w tą czy tamtą stronę.
Napisano 20 May 2013 - 12:31
Proszę oto przykład
Napisano 20 May 2013 - 14:48
Proszę oto przykład
Oh.. boże, nie! Textura nie wczytała się poprawnie! Chrystusie, to mi zepsuje calusią rozgrywkę, jak tak można. Przecież to kompletnie zabiera przyjemność z grania. A zdarza się tak często!
Napisano 20 May 2013 - 16:21
"Lecz cieniom zbrakło nagle sił, a cień się mrokom nie opiera!
I powymarły jeszcze raz, bo nigdy dość się nie umiera...
I nigdy dość, i nigdy tak, jak tego pragnie ów, co kona!...
I znikła treść — i zginął ślad — i powieść o nich już skończona!"
~ Bolesław Leśmian "Dziewczyna"
Napisano 20 May 2013 - 16:57
Jasne, że tak, ale bardziej niż konie podobają mi sie osły ze skrzyniami. A propo nowych zwierząt(koń,osioł,muł) przydałyby się nowe rodzaje jedzenia typu np. konina, bo mułniny i osiołniny chyba nie ma, chyba że pod inną nazwą a no i przy okazji baranina . Oj troche odbiegłem od tematu, ale co tam xD
Demokracja to ustrój, w którym możesz mówić, to co myślisz, nawet wtedy, kiedy nie myślisz.
- Edward Rutherford
Napisano 22 May 2013 - 22:06
BTW, z tym rzekomym niskim spawn rate'em koni nie jest aż tak źle. Szukałam ich na snapshocie przez dłuższy czas, ale jak znalazłam, to były to pojedyncze grupki w obrębie jednego biomu - mniej więcej wyszło koło trzydziestu lub więcej po pozbieraniu całej tej ekipy.
A tutaj zdjęcie tych, które jak dotąd złapałam:
"Lecz cieniom zbrakło nagle sił, a cień się mrokom nie opiera!
I powymarły jeszcze raz, bo nigdy dość się nie umiera...
I nigdy dość, i nigdy tak, jak tego pragnie ów, co kona!...
I znikła treść — i zginął ślad — i powieść o nich już skończona!"
~ Bolesław Leśmian "Dziewczyna"
Napisano 26 May 2013 - 10:26
Konie są bardzo fajnie tylko topornie się na nich walczy.
Napisano 26 May 2013 - 13:44
Walka walką... ja wpadłam na pomysł zastosowania koni na multi - wyścigi! Z bukmacherami, zakładami, co prawda rolę wystrzału sygnalizującego start musiałaby być chyba eksplozja TNT, ale czego się nie robi dla sportu... jakiś redstone'owy magik mógłby nawet wykombinować automatycznie otwierane bramki.
"Lecz cieniom zbrakło nagle sił, a cień się mrokom nie opiera!
I powymarły jeszcze raz, bo nigdy dość się nie umiera...
I nigdy dość, i nigdy tak, jak tego pragnie ów, co kona!...
I znikła treść — i zginął ślad — i powieść o nich już skończona!"
~ Bolesław Leśmian "Dziewczyna"
Napisano 26 May 2013 - 13:53
Lepsze od TNT byłyby fajerwerki.