Czyszczenie obszaru wyspy zbyt obciąża serwer, aby robić to za każdym razem jak ktoś ją resetuje. Kiedy ją resetujemy to tak naprawdę tworzy nam się nowa, a stara gdzieś tam ciągle jest. Musiałem tak to rozwiązać dla zachowania poprawnej pracy serwera.Może niech będzie potem możliwość nieskończonych resetów, ale już bez gry na punkty.
SkyBlock #2 - I jeszcze raz latające wysepki
#21
Napisano 03 January 2013 - 19:25
#22
Napisano 03 January 2013 - 20:19
W sumie z drugiej strony nie jest łatwo coś zepsuć - ja straciłem zdaje się 1 dirt (albo nic), a wszystko już zabezpieczyłem.
Btw. czy tworzenie mycelium przy użyciu grzybów działa na skyblocku?
#23
Napisano 03 January 2013 - 20:24
Tak, powinno.Aa, to dlatego. Kumam. Zapomniałem, że przecież tą wyspę można faktycznie bardzo rozbudować.
W sumie z drugiej strony nie jest łatwo coś zepsuć - ja straciłem zdaje się 1 dirt (albo nic), a wszystko już zabezpieczyłem.
Btw. czy tworzenie mycelium przy użyciu grzybów działa na skyblocku?
#24
Napisano 03 January 2013 - 20:43
Wiem, że to moja wina, bo nie przeczytałem tematu, ale czy można to jeszcze jakoś odkręcić? Bardzo zależy mi na grze, czekałem na tego SkyBlocka. Albo można byłoby zrobić tak, że w pierwszych dwóch dniach eventu można resetować wysepki bez ograniczeń. Kodeku, liczę na Ciebie
#25
Napisano 03 January 2013 - 22:39
Dobrze Maćku, masz dodatkowe dwie szanse.
#26
Napisano 03 January 2013 - 22:52
Dziękuję, na pewno nie zmarnuję tych szans
Co do sprzątania wysp, to można byłoby zrobić tak, że jedna wyspa (jeden obszar na mapie gdzie znajduje się wyspa) wydzielana jest na jednego gracza, a jak gracz ją restartuje to zamiast nowej wyspy stara powracałaby do stanu nowości (coś jak /set 0 oraz /paste w WE tylko, że automat).
@Down: Przepraszam, nie zauważyłem. Ech, to czytanie ze zrozumieniem...
#27
Napisano 03 January 2013 - 23:03
Już napisałem, sprzątanie wyspy zbyt obciąża serwer.
Kodeku, jesteś najdobrzejszym człowiekiem na tym okrutnym świecie
Dziękuję, na pewno nie zmarnuję tych szans
Co do sprzątania wysp, to można byłoby zrobić tak, że jedna wyspa (jeden obszar na mapie gdzie znajduje się wyspa) wydzielana jest na jednego gracza, a jak gracz ją restartuje to zamiast nowej wyspy stara powracałaby do stanu nowości (coś jak /set 0 oraz /paste w WE tylko, że automat).
#28
Napisano 04 January 2013 - 06:59
#29
Napisano 04 January 2013 - 11:22
Gdyż obecny zapis może wprowadzać w błędne przekonanie, że możemy trzy razy resetować wyspe i dalej grać,podczas gdy resetować i grać dalej można tylko dwa razy.
Po 3 resecie będąc przekonany, że zaczne od nowa moja reakcja
i niedowieżanie połączone z niepewnoscią [ a może to byl 4 reset ] późnie przerodziło się w
o kurde pierwszy ewent gdzie nie ma znaczenie ilość FPS czy umiejętnośc skakania a tu taka skucha ale spoko teraz jest normalna buźka
Edit; Usatysfakcjonowany zmieniam na 1
EDIT 2 DZIĘKUJĘ
#32
Napisano 04 January 2013 - 18:28
#33
Napisano 04 January 2013 - 21:19
Błąd z brakiem komendy na wyspach już poprawiony, błąd ze strzałą będzie wkrótce naprawiony
Dodałem pewne usprawnienie do skyblock, które przyspieszy i ułatwi nudny proces zbierania cobblestone. Musicie jednak sami dojść do tego jak to się robi
Odkryte
#35
Napisano 04 January 2013 - 21:44
#37
Napisano 04 January 2013 - 23:41
#39
Napisano 05 January 2013 - 15:13
Czy mógłbym prosić o dodatkowe szanse?
Nick w grze: kubarix
#40
Napisano 05 January 2013 - 19:15
Tak Maćku, można robić obie rzeczy.
Narina, nie wiem, to zależy od wielu rzeczy, nie ustaliłem tego oficjalnie.