Zmiany na serwerze. Oraz tajemnicze zniknięcia przedmiotów.
#41
Napisano 08 August 2012 - 22:15
Czuje się jak przy przejściu z handlu komunistycznego na demokratyczny.
A tak miedzy nami to system jest dobze dopracowany ale trudniejszy dla tych którzy byli bossami w dziedzinie której teraz nie ma.
Tapniete z tableta
http://craftsite.pl/...-o-sokolim-oku/ Ciekawa i wciągająca powieść. Zapraszam do czytania!
#42
Napisano 08 August 2012 - 22:22
Widzę, że żadna zmiana na jcrafcie nie może odbyć się bez fali protestów i głosów na nie...
To nie wina zmian tylko nas samych jako ludzi, przeciez jest tak w rzeczywistosci, ze jeden jest za Tuskiem a drugi nie, dla innego cos jest czarne mimo ze takie jest a dla innych to czerwony czy nawet sraczkowaty. Nic tu nie ma komunizm tylko to demokracja, ze jeden jest na tak drugi na nie. Nie widze w tym nic nadzwyczajnego, bo z tego co napisales wnioskuje ze odczuwasz ta dyskusje jako masowy strajk czy obalenie jakiegos systemu.
#43
Napisano 08 August 2012 - 22:45
A protesty oczywiście że wywołują ludzie a nie zmiany... Ale zmiany do nich prowokują
http://craftsite.pl/...-o-sokolim-oku/ Ciekawa i wciągająca powieść. Zapraszam do czytania!
#44
Napisano 08 August 2012 - 22:46
Widzę że nie zrozumiałeś mojego postu. Przecież że to demokracja i są głosy na nie i takie typu "gdzie jest adminshop?!" A mówiąc o komuniźmie chciałem przywołać historyczne wydarzenie nadające obraz tej sytuacji
Dziekuje za sprostowanie, teraz rozumiem Ciebie =) Przepraszam za wynikajace z tego problemy :C
#45
Napisano 08 August 2012 - 22:55
Dobra koniec offtopienia a system jako taki wydaje się być dobry ale jak będzie na dłuższą metę czas pokaże
http://craftsite.pl/...-o-sokolim-oku/ Ciekawa i wciągająca powieść. Zapraszam do czytania!
#46
Napisano 08 August 2012 - 23:31
#47
Napisano 09 August 2012 - 11:30
Najczęściej ty jesteś na serwerze i dziwie się, że nie zauważyłaś moich częstych ogłoszeń o sprzedaży rud graczom bo sam także uważam, iż szkoda marnować cokolwiek na sprzedaży w AS ale z drugiej strony AS był taką deską ratunku bo niewielu graczy chciało kupować rudy nawet za kwoty niższe o 50% od ceny adminshopu. Teraz gdy poniosę jakieś straty mam małe szanse w sensownym czasie je odrobić. Wczoraj straciłem kilof z slik touch wart 1000J (plus koszt 3 diamentów) i jak myślisz kiedy to sobie odbiję? Ile czasu zajmie mi zarobienie na nowy kilof i ile czasu on się będzie zwracał żeby tylko wyjść na zero? W ten sposób z mojego konta będzie tylko ubywało, a nie przybywało Joilarów.Może w tym że wpisujesz /spawn ,idziesz do AdminShopu , sprzedajesz to za stałą cenne ,dostajesz kasę a ruda znika ? Inny gracz mógłby tą rude wykorzystać , tylko trzeba go znaleźć i mu ją sprzedać .
#48
Napisano 09 August 2012 - 19:08
#49
Napisano 19 August 2012 - 23:03
"Kasa jest potrzebna każdemu." Nope.jpg
Aktualnie gram bez pieniędzy, taki mały projekcik. Zrobiłem breedera wieśniaków, wykonałem sieć handlu, i teraz mogę dostać nawet do 14 szmaragów sprzedając diaxowy kilof, potem 8 szmaragdów zamienić z powrotem na 3 diaxy, zrobić kilof, sprzedać..
Poza tym nawet nie wiem czemu pieniądze odgrywają taką dużą rolę na serwerze, bo przecież, jak mówi Kodek "Bo to survival".
Oczywiście każdy nowy gracz może budować i zbierać przedmioty jak każdy inny. Szanse na przetrwanie zwiększyło też dodanie mapy surowcowej.