RedStone: Kółko i Krzyżyk (Tic Tac Toe)
#1
Napisano 10 January 2011 - 14:14
#2
Napisano 10 January 2011 - 15:48
#3
Napisano 11 January 2011 - 13:21
#4
Napisano 10 January 2011 - 21:31
Jak dobrze główkuje każde pole na kółko/krzyżyk jest osobnym układem. Każdy przycisk odpala coś ala ifa, że JEŚLI gracz to 0 (czyt. 1) to postaw kółko, JEŚLI NIE to postaw krzyżyk, i gdzieś tam jest podłączony do każdego buttona bramka toogle do zmiany gracza, tak? Btw. Tego schematu co zamieściłeś zbytnio nie czaję, może jakiś blokowy byś wstawił?
Dokładnie, chodzi ci o algorytm blokowy? proszę bardzo:
#5
Napisano 11 January 2011 - 15:47
#6
Napisano 11 January 2011 - 16:23
10/10
#7
Napisano 10 January 2011 - 15:17
Komórka pamięci (memory cell) zgaduje. Jest wyświetlone - komórka pamięci "on". W przeciwnym wypadku "off". Zgadłem?
blisko. wymyśliłem taką komórkę która ma 3 stany: kółko, krzyżyk i nic. ma 3 wejścia: kółko, krzyżyk i reset. za pomocą dwóch AND zabezpieczyłem przed nadpisem.
edit: przedstawiłem tą komórkę pamięci za pomocą programu logicly:
#8
Napisano 20 January 2011 - 21:17
#9
Napisano 07 January 2011 - 18:47
w przypadku niedozwolonego ruchu nie zmienia się znak w danym polu ale mija kolejka.
zrobiłem filmik ale nie mogę go zuploadować z "nieznanych" błędów.
parę screenów:
Download:
bawcie się dobrze
ps. jutro spróbuje wrzucić filmik jeszcze raz.
EDIT: to wszystkich kolejnych ludzi: TAK używałem cheatów, MCEdit i MineEdit. tu bardziej jest ważny układ niż wydobywanie.
#10
Napisano 07 January 2011 - 18:53
jak sie naucze to i ja coś zrobie!
a pomysł ciekawy, już zabieram się za testy.
#11
Napisano 07 January 2011 - 18:59
#12
Napisano 07 January 2011 - 20:50
albo nie cheatował, albo chociaż to ukrył.
a ty...zalepiłeś nas solidem, wszędzie widać cheaty (ja jako warmen pokonałem solidy i zwiedziłem twój świat)
ale działa lepiej niż jego projekt, który był jednak fajniejszy. 96/100
#13
Napisano 07 January 2011 - 22:30
#14
Napisano 07 January 2011 - 22:13
edit: Curchacka? nie pamiętam żeby Curchack coś w redstone zrobił.
#15
Napisano 07 January 2011 - 22:22
9/10 - Nie dokończone, więc nie ma 10.
Będziesz to kontynuować, czy skończone, szkoda kończyć tak szybko projekt, a zrobienie wygranych pól nie jest takie trudne, drugie też, a uprzyjemniłaby się rozgrywka.
Ja ostatnio w swoich pracach też używam cheatów. Dla wielu to noobskie, ale jak wolą grać bez cheatów, niech grają bez. Minecraft dzieli się na zabawę w survival i część kreatywną. Ja wolę skupić się na tym drugim, a nie kopać kopalnie przez 3/4 czasu trwania projektu, tyle ode mnie.
@Down: Po części racja, nowym może się szybko nudzić, ale i tak by cheatowali, a to jest niezależne od nas, po prostu mi to nie przeszkadza.
#16
Napisano 09 January 2011 - 08:28
#17
Napisano 09 January 2011 - 19:11
Ja redstonem ni umiem prostych światełek na dom zrobić a tu mi z kółko Vs. Krzyżyk wyskakujecie.
@warmen
Co z tego że świat na "czitach". Jeśli się robi taki projekt to nie ważne czy uczciwie czy nie. I nie przechwalaj się
@EDIT
Przechwaliłeś się w tym zdaniu:
ja jako warmen pokonałem solidy i zwiedziłem twój świat
#18
Napisano 09 January 2011 - 19:26
#19
Napisano 09 January 2011 - 21:18
Ściągnąłem i byłem pod wrażeniem bebechów tego systemu
O ile taki wyświetlacz nie jest dla mnie problemem, to już wyświetlanie danych rzeczy już jest ;/
Jeśli taki fun maker zechciałby coś tam napisać na PW... ^^
(interesuje mnie reset ekranu i jak zrobiłeś to, że liczby nie znikaja po naciśnieciu przycisku )
Mój rekord w redstonie to migający napis (dynie + craftbook + clock)
Przy okazji chciałbym się przywitać na forum
#20
Napisano 09 January 2011 - 21:20