[ADV][1.2.5]"Dawne nienawiści" - epicka przygoda od twórców "Cubeception" JUŻ DOSTĘPNA!
#41
Napisano 27 June 2012 - 09:33
#42
Napisano 27 June 2012 - 12:47
Dziękuje za link. Wszystko działa. Do zobaczenia.
Skoro spawn działa, to mam nadzieję, że z netherem też problemów nie będzie ;]
#43
Napisano 27 June 2012 - 12:50
#44
Napisano 27 June 2012 - 15:35
#45
Napisano 27 June 2012 - 16:18
Dziękuję, już wszystko działa, przynajmniej do sceny 8.
To bardzo dobrze, mam tylko nadzieję, że ta zawiła sieć netherowych korytarzy się nie popsuje... Jeśli portale będą wysyłały cię w dziwne miejsca to daj znać ;]
#46
Napisano 27 June 2012 - 16:32
#47
Napisano 27 June 2012 - 16:34
Uciążliwe są tylko te sceny fabularne w plikach txt ;/ Trochę mnie to denerwuje; na pewno dało by się zmieścić to na tabliczkach
Dałoby się i wciąż myślę nad takim rozwiązaniem, ale te tabliczki trochę psułyby klimat - plus w dalszej części mapy zależnie od pewnego wyboru niektóre "wypowiedzi" znikają co ciężko byłoby zrobić z użyciem większej ilości tablic.
#48
Napisano 27 June 2012 - 18:39
Fabuła jest bardzo wciągająca,ciekawa a nawet tajemnicza.
Spodobał mi się motyw z wyborem stron (osobiście wybrałem Maga oraz zakończenie 20A).
Jednak spodziewałem się walki z tym całym "Królem Demonów",cóż,troche się zawiodłem ale to nie znaczy że mapa nie jest do polecenia.
Tekstury oraz motyw z latającymi wyspami połączonymi obsydianowymi łańcuchami kojarzy mi się z inną,angielską mapą Adventure (Jak ona się nazywała...Knigdom?).
Jestem takim leniem że nie instalowałem tego moda na wybuchy Creeperów,ale na moje szczęście (głupi ma szczęście) nie zepsuły żadnego mechanizmu Redstone.
Walka nie było problemem,zbroi miałem mnóstwo ale miecze... Masakra z mieczami,rarytas nad rarytasami.
Grałem już w Wasze 2 poprzednie mapy (CUBEception (reload) oraz CUBEception 2) i musze przyznać,coraz lepiej Wam wychodzi.
2 część tej mapy jest raczej nie możliwa,ale sądze że dobrze Wam pójdzie z tworzeniem nowej mapy Adventure.
Cóż,mape polecam BARDZO. Genialna i błędy raczej się nie zdażały. (Przy Białym Królu tabliczka 7b nie została zniszczona przez Piston).
To tyle...
Pozdrawiam
-Kasper
#49
Napisano 27 June 2012 - 19:11
Ge-nial-ne
Fabuła jest bardzo wciągająca,ciekawa a nawet tajemnicza.
Spodobał mi się motyw z wyborem stron (osobiście wybrałem Maga oraz zakończenie 20A).
Jednak spodziewałem się walki z tym całym "Królem Demonów",cóż,troche się zawiodłem ale to nie znaczy że mapa nie jest do polecenia.
Tekstury oraz motyw z latającymi wyspami połączonymi obsydianowymi łańcuchami kojarzy mi się z inną,angielską mapą Adventure (Jak ona się nazywała...Knigdom?).
Jestem takim leniem że nie instalowałem tego moda na wybuchy Creeperów,ale na moje szczęście (głupi ma szczęście) nie zepsuły żadnego mechanizmu Redstone.
Walka nie było problemem,zbroi miałem mnóstwo ale miecze... Masakra z mieczami,rarytas nad rarytasami.
Grałem już w Wasze 2 poprzednie mapy (CUBEception (reload) oraz CUBEception 2) i musze przyznać,coraz lepiej Wam wychodzi.
2 część tej mapy jest raczej nie możliwa,ale sądze że dobrze Wam pójdzie z tworzeniem nowej mapy Adventure.
Cóż,mape polecam BARDZO. Genialna i błędy raczej się nie zdażały. (Przy Białym Królu tabliczka 7b nie została zniszczona przez Piston).
To tyle...
Pozdrawiam
-Kasper
Dzięki za granie i napisanie swojej opinii.
Walki z królem demonów nie było bo fabuła bardziej koncentrowała się na konflikcie miedzy ludźmi i tym, że to oni są największym zagrożeniem dla świata, ale podoba nam się pomysł walki z bossem i na pewno w przyszłości pokombinujemy w tym kierunku.
Mapa inspirowana była zagraniczną mapą "Kingdom Of The Sky", jest to swego rodzaju "tribute" ;] Twórca (BlameTheController) został wymieniony w podziękowaniach.
Tabliczka obok Białego Króla nie zadziałała? Hmm, może to być wina odległości jaką musi pokonać sygnał.
Mieczy początkowo daliśmy mnóstwo, potem wyrzuciliśmy połowę i chyba przesadziliśmy... Tak samo z diamentowym sprzętem, zebranie całego zestawu graniczy z cudem. Może w updacie lepiej to zbalansujemy.
A co do drugiej części... mamy kilka pomysłów ale niczego nie obiecuję, dam tylko kilka screenów tego, nad czym ostatnio pracujemy ;]
#50
Napisano 27 June 2012 - 19:20
Żadnego elementu nie zdobyłem.
Nowy projekt wydaje się bardziej mroczny i tajemniczy niż wszystko inne co tworzyliście.
Oby wszystko co planujecie wyszło idealnie.
(Nie zastanawialiście żeby powiększyć "Gustavo Team" o kilka osób? Napewno byłoby więcej pomysłów i szybsze wykonanie,to tylko moja sugestia).
Pozdrawiam
-Kasper
#51
Napisano 27 June 2012 - 19:43
To był jakiś diamentowy zestaw?
Żadnego elementu nie zdobyłem.
Nowy projekt wydaje się bardziej mroczny i tajemniczy niż wszystko inne co tworzyliście.
Oby wszystko co planujecie wyszło idealnie.
(Nie zastanawialiście żeby powiększyć "Gustavo Team" o kilka osób? Napewno byłoby więcej pomysłów i szybsze wykonanie,to tylko moja sugestia).
Pozdrawiam
-Kasper
Diamentowe przedmioty są pochowane w najdziwniejszych miejscach i o ile pamiętam ukryliśmy tylko po jednym elemencie zbroi.
Te screeny to właśnie 2ga część mapy, a raczej testowanie kilku pomysłów. Niestety w lipcu będziemy zajęci innymi sprawami i nieprędko wydamy nową mapę (niestety, każdy projekt to przynajmniej setka godzin). W momencie pisania tego posta w tle mam odpalonego Minecrafta i właśnie z Geminosem budujemy kolejny fragment ;p
Co do powiększania zespołu... jak mówiłem, w najbliższym czasie będziemy musieli sobie zrobić przerwę od Minecrafta więc póki co nie ma takiej potrzeby. Poza tym wszyscy znamy się osobiście, mieszkamy pół godziny drogi od siebie, a w takim zespole pracuje się najlepiej ;] Zobaczymy w przyszłości.
#52
Napisano 28 June 2012 - 12:06
Leci +
#54
Napisano 28 June 2012 - 16:16
Świetna mapa. Zapewniła mi świetną rozrywkę i zabawę na kilka ładnych godzin
Leci +
Czekaj , zrobię drugie konto i dam ci kolejnego plusa. = D.
Boosko, zaje*ista mapa.
Na żadne większe błędy się nie natknęliście?
#55
Napisano 28 June 2012 - 17:10
Podkusiło mnie i przeszedłem mapke jeszcze jeden raz (Strona Kapłana zakończenie 20C).
Po tej stronie nie znalazłem żadnych błędów i problemów.
Teraz bardziej się rozglądałem i znalazłem Diamentowy Hełm oraz Miecz. (Aż wstyd że nie znalazłem hełmu za pierwszym podejściem,wcale nie był ukryty).
Ale skoro tak się rozglądałem i nie znalazłem wszystkich diamentowych rzeczy to faktycznie sprytnie je pochowaliście.
Ogólnie podczas rozglądania się znalazłem różne ciekawe miejsca (Latający domek w którym mieszkał "szalony" człowiek i miał ciasto w skrzynce).
Obie strony są dobrze stworzone fabularnie i miejscowo.
Mam nadzieję że następne Wasze mapki Adventure będą równie dobre.
Daje "+" i czekam na więcej .
Pozdrawiam
-Kasper
#56
Napisano 28 June 2012 - 21:11
Mam nadzieję że następne Wasze mapki Adventure będą równie dobre.
Daje "+" i czekam na więcej .
Pozdrawiam
-Kasper
Też mam taką nadzieję ;p
Na mapie poukrywaliśmy całkiem sporo "pobocznych" lokacji czy notatek, warto czasem porozglądać się dookoła. Diamentowy sprzęt to nagroda dla najbardziej dociekliwych.
#57
Napisano 01 July 2012 - 19:00
#58
Napisano 06 August 2012 - 21:25
Wersja 1.3 z ender chestami pojawi się w następnym tygodniu. Prace nad sequelem ruszyły ;]