Soul sand nieopodal wejścia jest przydatny. Po prostu pomaga to uciec przed mobami, gdy w nocy wychodzimy z domu. A kuedyś miałem taki budynek kamienny, co miał bardzo "nietypowy" system antywłamaniowy. W wielu miejscach były płyty naciskowe, i dźwignia po zewnętrznej stronie drzwi wyjściowych. Gdy przełączysz dźwignię a coś na nią wejdzie, z sufitu wypłynie lawa. To był bardzo duży budynek, więc wielkość tych instalacji nie grała roli. Teraz z kolei polecam te, no... no te dozowniki . Pulser pod podłogą, w ścianach dozowniki ze strzałami i płyty naciskowe (Kamienne, drewniane aktywują strzały).
Systemy alarmowe/zabezpieczeń
Rozpoczęty przez
Jajnick
, 15 Jan 2011 15:37
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 15 January 2011 - 15:37
#2
Napisano 15 January 2011 - 15:43
to powiedz jak zrobić skuteczny pulser, bo moje się psują po kilku sekundach i musze czekać aż sie naprawią. z resztą mój machine-dispence-gun strzela ok 15 strzał w 2-3 sekundy, a każda zabiera po 2 hp. dwie takie maszynki i nawet him z którejś paczki modów padnie a jedna zabije wszystko inne.
#3
Napisano 15 January 2011 - 15:44
Za pomocą Googli. Nawet jak nie szukałem odpowiedzi to już znalazłem. Nie offtopić.
#4
Napisano 15 January 2011 - 15:56
warmen - 5-clock lub 4-clock zmodyfikowany. Ja mam zamiar takie coś zrobić w smp:
Płytka naciskowa połączona z bramką and.
Bramka and z płytą i dźwignią.
Wyjście bramki and do bramki not.
Wyjście bramki not do komórki pamięci.
Wyjście komórki pamięci do clocka [jak dźwignia i pressure plate on, to wtedy pulsuje clock ]
A clock do różnych dispenserów ze strzałami ukrytych za ścianą [muahaha]
i może irritating machine [MUAHAHA]
oraz blokówgrajków. [MWAWAHAHAHA]
Płyta naciskowa dobrze ukryta tak żeby nadepnął włamywacz
A dźwignia dobrze ukryta. żebym jak wszedł to włączył dźwignię i uruchomił tym samym system.
Może jeszcze podłączyłbym do pamięci komórki drugą dźwignię, która by resetowała
Płytka naciskowa połączona z bramką and.
Bramka and z płytą i dźwignią.
Wyjście bramki and do bramki not.
Wyjście bramki not do komórki pamięci.
Wyjście komórki pamięci do clocka [jak dźwignia i pressure plate on, to wtedy pulsuje clock ]
A clock do różnych dispenserów ze strzałami ukrytych za ścianą [muahaha]
i może irritating machine [MUAHAHA]
oraz blokówgrajków. [MWAWAHAHAHA]
Płyta naciskowa dobrze ukryta tak żeby nadepnął włamywacz
A dźwignia dobrze ukryta. żebym jak wszedł to włączył dźwignię i uruchomił tym samym system.
Może jeszcze podłączyłbym do pamięci komórki drugą dźwignię, która by resetowała
#5
Napisano 15 January 2011 - 12:12
Można też zrobić pulser z redstone na ścianach. Działało by to tak że jeżeli ktoś wszedł by na płytę naciskową albo nacisną nie to co trzeba, w całej bazie ,,mrygałyby" redstone torche.
#6
Napisano 15 January 2011 - 12:23
ale to nie skuteczne. najlepiej wysadzić całą mapke moim sposobem.
btw. hoduje kaktusy na murek.
btw. hoduje kaktusy na murek.
#7
Napisano 15 January 2011 - 11:29
mój niezawodny system, to sieć tnt przed chatą (na wszelki wypadek obsydianową), podłączonych do płyty naciskowej. stalowe drzwi nie są podłączone. włamywacz wylatuje w powietrze, a my idziemy z drugiej stony.
teraz, kiedy zrobiłem maszynowego dispencera, myśle o takim tunelu z nich. albo coś z moim maszynowym wymyśle.
teraz, kiedy zrobiłem maszynowego dispencera, myśle o takim tunelu z nich. albo coś z moim maszynowym wymyśle.
#8
Napisano 15 January 2011 - 11:18
Nie wiem czy dobry dział, jak coś to przenieście
Dobra, ostatnio wziąłem się za projekt ciekawszego domu(na razie plan na papierze) i w którymś momencie pomyślałem o systemie zabezpieczeń(gdy mnie nie ma w domu) i systemie alarmowym (gdy jestem w domu i "śpię")
No i tu pytanie do Was, jakie systemy Wy posiadacie/znacie. Oczywiście, nie chodzi mi o to, byście podawali całe schematy redstonowe, lecz o to, byście napisali na jakiej zasadzie to działa.
Dla przykładu, napiszę swój prosty system zabezpieczeń. By otworzyć drzwi, należy nacisnąć dwie dźwignie z czterech. Lecz gdy włamywacz naciśnie chociaż jedną błędną dźwignię, wysyłany jest sygnał do tnt leżących pod podwórkiem. Dalej już wiecie co się dzieję(BUM! ) oczywiście, cały domek wychodzi bez szwanku ;].
Pozdro
Dobra, ostatnio wziąłem się za projekt ciekawszego domu(na razie plan na papierze) i w którymś momencie pomyślałem o systemie zabezpieczeń(gdy mnie nie ma w domu) i systemie alarmowym (gdy jestem w domu i "śpię")
No i tu pytanie do Was, jakie systemy Wy posiadacie/znacie. Oczywiście, nie chodzi mi o to, byście podawali całe schematy redstonowe, lecz o to, byście napisali na jakiej zasadzie to działa.
Dla przykładu, napiszę swój prosty system zabezpieczeń. By otworzyć drzwi, należy nacisnąć dwie dźwignie z czterech. Lecz gdy włamywacz naciśnie chociaż jedną błędną dźwignię, wysyłany jest sygnał do tnt leżących pod podwórkiem. Dalej już wiecie co się dzieję(BUM! ) oczywiście, cały domek wychodzi bez szwanku ;].
Pozdro
#9
Napisano 23 January 2011 - 17:10
Ja po prostu buduje fosę dookoła domku
I mam pytanko... jak zrobić system, w którym po włączeniu będzie spływać lawa? (wielokrotnego użytku [nie chce mi się za każdym razem jednej drabinki marnować])?
I mam pytanko... jak zrobić system, w którym po włączeniu będzie spływać lawa? (wielokrotnego użytku [nie chce mi się za każdym razem jednej drabinki marnować])?