
Dynamic Shooter - gra tworzona przeze mnie
Rozpoczęty przez
Ryptun
, 16 mar 2012 20:22
169 odpowiedzi w tym temacie
#23
Napisano 06 maj 2012 - 18:38
czy byłbyś w stanie nas poinformować, o twoim stanie pracy nad grą?(oczywiście nie liczę, że poświęcasz na nią 22 godziny na dobę)
Mianowałem ostatnio siebie komandorem offtopu, kompletnie bez powodu, a w dodatku to żaden zaszczyt, raczej lekka obelga i tak jestem komandorem offtopu, temat free hugs na zawsze w moim sercu.
#33
Napisano 29 maj 2012 - 18:12
Proponuje dodać licznik punktów. Dodatkowe celowanie to świetna sprawa. brakuje niestety dźwięków. Czy w blenderze jest możliwość dodawania ich? a oto moje propozycje broni(każda będzie miała inny wygląd, mam nadzieje) otóż: strzelba- wystrzeliwuje kilka pocisków na raz, duże obrażenia, mały zasięg. średnie przeładowanie
snajperka - wystrzeliwuje po jednym pocisku, podwójna luneta. wielkie obrażenia, bardzo daleki zasięg, Bardzo powolne ładowanie.
dodatkowo może jakieś animacje typu przeładowanie, ragdolle, itd.
dodaj też jakiś celownik bo trudno wycelować, zwiększ szybkość pocisków. zrób kilka map może i dodaj momenty gdy mamy spokój.
snajperka - wystrzeliwuje po jednym pocisku, podwójna luneta. wielkie obrażenia, bardzo daleki zasięg, Bardzo powolne ładowanie.
dodatkowo może jakieś animacje typu przeładowanie, ragdolle, itd.
dodaj też jakiś celownik bo trudno wycelować, zwiększ szybkość pocisków. zrób kilka map może i dodaj momenty gdy mamy spokój.
Mianowałem ostatnio siebie komandorem offtopu, kompletnie bez powodu, a w dodatku to żaden zaszczyt, raczej lekka obelga i tak jestem komandorem offtopu, temat free hugs na zawsze w moim sercu.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych