Generator:Stary czy nowy?
#21
Napisano 14 April 2012 - 14:42
#22
Napisano 20 April 2012 - 21:12
#23
Napisano 21 April 2012 - 01:08
http://www.youtube.c...L?feature=guide - zapraszam na mój kana? na YT! Nagrywam Minecrafta i inne gierki
#24
Napisano 21 April 2012 - 08:32
PS. Jeżeli tak marudzicie na te nierealne biomy (z czym mogę się zgodzić), ale jeżeli tak to czemu narzekacie na dużą ilość gliny?? Przecież na Ziemi też masz dużo gliny (tak byś mieszkał w drewnianym domku)...
#25
Napisano 21 April 2012 - 09:57
Nie mo?e ten, kto nie chce.
#26
Napisano 22 April 2012 - 10:56
Więcej biomów?
Biomy kiedyś: Las deszczowy, Las, Las sezonowy, Bagna, Sawanna, Shrubland (Nie umiem tego przetłumaczyć), Pustynia, Tajga, Tundra, Łąka - 10 biomów
Biomy teraz: Las, Pustynia, Łąka, Moczary, Dżungla, Tundra, Tajga, Wysokie góry, Biom grzybowy - 9 biomów
#27 Gość_Madamram_*
Napisano 22 April 2012 - 15:00
#28
Napisano 23 April 2012 - 04:46
Z czego większość starych biomów była niemal identyczna i bez moda/programu nawet byś nie wiedział, na którym z nich dokładnie jesteś...Biomy kiedyś: Las deszczowy, Las, Las sezonowy, Bagna, Sawanna, Shrubland (Nie umiem tego przetłumaczyć), Pustynia, Tajga, Tundra, Łąka - 10 biomów
Biomy teraz: Las, Pustynia, Łąka, Moczary, Dżungla, Tundra, Tajga, Wysokie góry, Biom grzybowy - 9 biomów
@up:
Strasznie wyrwane z kontekstu.
#29
Napisano 23 April 2012 - 13:18
Właściwie to prawda. Dużą wadą starych biomów była ich wielkość. Gdyby były większe na pewno sprawiały by leprze wrażenie.
#30
Napisano 23 April 2012 - 14:35
#31
Napisano 27 April 2012 - 17:54
wioska może i jest ale gdzie masz znieksztalcony teren.
A tak po za tym to przed 1.8,
#33
Napisano 14 May 2012 - 22:40
#34
Napisano 16 May 2012 - 08:37
#35
Napisano 20 May 2012 - 17:32
#36
Napisano 20 May 2012 - 17:48
#37
Napisano 22 May 2012 - 12:57
#38
Napisano 27 May 2012 - 12:10
już 5 raz po 10 minutach gry,to dostaje rage'a i wyłączam MC.Te góry pustynne bardzo mi sie podobały i chciałem zbudowac kolo nich piramidy na styl Cheopsa,a juz nie moge.
Na deser rozmieścili nam biomy(strefy klimatyczne)bez wiekszego sensu.Ludzie,"pustynia"na 150 kratek i już tajga?Normalny człowiek nie mógłby przeżyc w takich
warunkach.Na dodatek bugi,bugi i jeszcze raz bugi generatora.Wioska pod woda,w której nawet squida(kałamarnicy)nie widziałem .Określona ilośc zwierząt na chunk(pole majace iluśtam setek tysiecy{chyba} "metrów"kwadratowych).to jakaś porażka.Mogliby zabrac sie za naprawe błedów na multi(przez tryb "single-server"
mam bugi z multika na singielku,np.owca cala czarna,ośmiornica pływa w powietrzu,pająki białe)a nie dodawanie jakichś pierdół jak światynie na pustyni.To tyle.
#39
Napisano 28 May 2012 - 18:33
Podsumowując, wolę stary generator. Ładne pagórki, jeziora, zawsze urozmaicony teren.
#40
Napisano 17 June 2012 - 12:46