Skocz do zawartości


Zdjęcie

Generator:Stary czy nowy?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
60 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Generatory (2 użytkowników oddało głos)

Który lepszy generator?

  1. Sprzed 1.8 (89 głosów [65.93%])

    Procent z głosów: 65.93%

  2. Po 1.8 (46 głosów [34.07%])

    Procent z głosów: 34.07%

Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#21 dragonitex

dragonitex

    Legenda

  • Użytkownik+
  • 2980 postów

Napisano 14 April 2012 - 14:42

Stary...tamten byl..jakiś taki.....lepszy :D

craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#22 TarzanNoweKonto

TarzanNoweKonto

    Znawca

  • Zbanowany
  • 343 postów

Napisano 20 April 2012 - 21:12

Ten z Alphy (przed 1.2) i ten 1.5 były The Best!

#23 Taboretto

Taboretto

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 92 postów
  • Taboretto

Napisano 21 April 2012 - 01:08

Do tych ludzi co tak wychwalają tamten generator fakt zgodzę się z kolorem trawy ale jest on tylko na dwóch biomach - górskim i tajdze. Na bagnach specjalnie dali taki kolor bo w prawdziwym świecie ziemia na bagnach też jest ciemniejsza tak samo z wodą która miała pewnie imitować mętną bagienną wodę ;p Jednak absurdem bagien są lilie. Gdy płynę łódką przez bagna to drewniana łódka rozwala się o zwyczajną roślinkę czyli lilię xD Powinni to naprawić.Co do pięknych miejsc z Alfy. Że niby w nowym generatorze ich nie ma? Wystarczy poszukać a na pewno każdy znajdzie coś co go zadowoli.

sgolj7.jpg

http://www.youtube.c...L?feature=guide - zapraszam na mój kana? na YT! Nagrywam Minecrafta i inne gierki :D


#24 smyntek

smyntek

    Uczony

  • Użytkownik
  • 429 postów

Napisano 21 April 2012 - 08:32

Nowy Bagna są dobre bo szczególną rzeczą dla nich jest Glina której jest dosyć dużo, każdy biom ma jakieś poszczególne znaczenie.

PS. Jeżeli tak marudzicie na te nierealne biomy (z czym mogę się zgodzić), ale jeżeli tak to czemu narzekacie na dużą ilość gliny?? Przecież na Ziemi też masz dużo gliny (tak byś mieszkał w drewnianym domku)...
Dołączona grafika

#25 Zajcus

Zajcus

    Nowy

  • Użytkownik
  • 61 postów

Napisano 21 April 2012 - 09:57

Nowy - więcej biomów, wszystko wygląda realnej. Fakt, są takie miejsca gdzie widać jeszcze niedopracowania - źle umiejscowione krainy itp. Jednak na nowym generatorze można zobaczyć wspaniałe krajobrazy i właśnie to jest największy argument przemawiający za tym genaratorem.

Nie mo?e ten, kto nie chce.


#26 TarzanNoweKonto

TarzanNoweKonto

    Znawca

  • Zbanowany
  • 343 postów

Napisano 22 April 2012 - 10:56

@up

Więcej biomów?

Biomy kiedyś: Las deszczowy, Las, Las sezonowy, Bagna, Sawanna, Shrubland (Nie umiem tego przetłumaczyć), Pustynia, Tajga, Tundra, Łąka - 10 biomów
Biomy teraz: Las, Pustynia, Łąka, Moczary, Dżungla, Tundra, Tajga, Wysokie góry, Biom grzybowy - 9 biomów

#27 Gość_Madamram_*

Gość_Madamram_*
  • Gość

Napisano 22 April 2012 - 15:00



#28 wojtek858

wojtek858

    Woohooo! Orzeszek pod kanapą!

  • Użytkownik
  • 2743 postów

Napisano 23 April 2012 - 04:46

Biomy kiedyś: Las deszczowy, Las, Las sezonowy, Bagna, Sawanna, Shrubland (Nie umiem tego przetłumaczyć), Pustynia, Tajga, Tundra, Łąka - 10 biomów
Biomy teraz: Las, Pustynia, Łąka, Moczary, Dżungla, Tundra, Tajga, Wysokie góry, Biom grzybowy - 9 biomów

Z czego większość starych biomów była niemal identyczna i bez moda/programu nawet byś nie wiedział, na którym z nich dokładnie jesteś...

@up:
Strasznie wyrwane z kontekstu.

7dnEj.png


#29 TarzanNoweKonto

TarzanNoweKonto

    Znawca

  • Zbanowany
  • 343 postów

Napisano 23 April 2012 - 13:18

@up

Właściwie to prawda. Dużą wadą starych biomów była ich wielkość. Gdyby były większe na pewno sprawiały by leprze wrażenie.

#30 Wojtek

Wojtek

    Ekspert

  • Użytkownik
  • 1707 postów

Napisano 23 April 2012 - 14:35

Wpiszcie sobie seed Artemix (na 1.2.5) , a zobaczycie wioskę pod wodą i poważnie zniekształcony teren. :)

#31 matix522

matix522

    Nowy

  • Użytkownik
  • 8 postów

Napisano 27 April 2012 - 17:54

@up

wioska może i jest ale gdzie masz znieksztalcony teren.
A tak po za tym to przed 1.8,

#32 laskov

laskov

    Niekumaty Człowiek

  • Użytkownik
  • 226 postów

Napisano 27 April 2012 - 18:04

Mnie jedno denerwóje w nowym generatorze a dokładnie : dużo gór i pełno śnieżnych biomów !
Dołączona grafika

#33 DrKumpelek

DrKumpelek

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 125 postów

Napisano 14 May 2012 - 22:40

@UP Mnie denerwUje analfabetyzm. A żeby nie było offtopu to też się wypowiem. Mianowicie ktoś powiedział, że Minecraft to niewiadomo jaki RPG, że stracił duszę sandboxa, że jest pierdylion niepotrzebnie dodanych rzeczy, że wioski to zło, jaskinie to zło, surowce to zło, wszystko to zło! I wszyscy się nagle zrobili jacyś super sentymentalni, że za alphy było lepiej, że nie było tyle surowców (a jak kolega pokazał było nawet więcej), że nie było tak łatwo, że było nieskończoność biomów (które różniły się tylko kolorem trawy i stopniem zalesienia) i że za komuny było lepiej. A czy nie możecie mieć własnego zdania? Przecież skoro wam tak to wszystko nie pasuje to czemu nie gracie na 1.4_01? A skąd tyle alphowych dinozaurów, skoro większość osób, sentymentalnie traktujących starsze wersje (nie koniecznie na tym forum), to osoby w wieku 9-12 lat i grające od 1.0? Ja pamiętam wersje 1.4 i było łatwo, łatwiej niż teraz za 1.2. Teraz wyjdziesz z domu to igrasz ze śmiercią, bo nuż creeper jest za rogiem. Kiedyś mogłeś ściąć trzy drzewa i jeszcze zdążyć uciec (nie było sprintu!). A generator? Teraz powala. Kiedyś pamiętam jak wyszedłem poza zakres mapy (przedmiotu) żeby odnaleźć skrawek góry wyższej niż 50 kratek. Teraz znajdujesz góry nie wysokie, ale naprawdę ogromne, prawdziwe pasma, a nie góry wyższe niż szersze. Kończę więc arcydługą wypowiedź i życzę miłego dnia i przemyślenia swoich poglądów.
Dołączona grafika

#34 Niesiemierodek

Niesiemierodek

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 132 postów

Napisano 16 May 2012 - 08:37

Mnie wkurza tylko, że prawie ZAWSZE spawn jest w dżungli. Na początku to wiadomo, "weeee, mieszkam w dżungli!^^", ale za drugim i piątym razem to już się robi głupie. Ale poza tym nowy generator fajniejszy, bo bogatszy. Co prawda w starym trochę częściej się zdarzały taaakie krajobrazy, ale extreme hills w pełni to rekompensuje.

#35 Aracz

Aracz

    Elektryk

  • Użytkownik
  • 317 postów

Napisano 20 May 2012 - 17:32

W starym generatorze były inne góry. Często zbugowane. I chyba dla tego epickie :D. Bo teraz góry są zbyt realistyczne, a nawet i nie realistyczne. Bo jak byłem w górach to ni kija ani z przed 1.8 ani po 1.8 nie przypominały. Więc według mnie jeśli zmienią góry na ciekawsze to generator będzie the best. A teraz wygrywa stary za te góry (w nowym też są czasami ciekawe ale nie aż tak)
Dołączona grafika
o/
o/ o/ o/ o/
o/ o/ o/ o/

#36 ReVoL

ReVoL

    Bezprzewodowy kabel

  • Użytkownik
  • 1676 postów
  • Kusy

Napisano 20 May 2012 - 17:48

Stary generator był bardzo fajny. Do nowego nic nie mam ale tereny jakie generowały się przed 1.8 bety były bardzo ładne. W nowym denerwuje mnie jedynie to, że jest mało ciekawych miejsc.

#37 Vist

Vist

    Ezreal op dance =p

  • Użytkownik
  • 452 postów

Napisano 22 May 2012 - 12:57

Generator Alphy był najlepszy.

#38 SuperManiekBros

SuperManiekBros

    aka Max

  • Użytkownik+
  • 169 postów

Napisano 27 May 2012 - 12:10

Zabrali nam piekne pustynne góry z kamienia,piaskowca i piasku.Dali nam tylko jakieś Ekstremalne Góry(ang.Extreme Hills).Gdy widze te same góry z kamienia i ziemi
już 5 raz po 10 minutach gry,to dostaje rage'a i wyłączam MC.Te góry pustynne bardzo mi sie podobały i chciałem zbudowac kolo nich piramidy na styl Cheopsa,a juz nie moge.
Na deser rozmieścili nam biomy(strefy klimatyczne)bez wiekszego sensu.Ludzie,"pustynia"na 150 kratek i już tajga?Normalny człowiek nie mógłby przeżyc w takich
warunkach.Na dodatek bugi,bugi i jeszcze raz bugi generatora.Wioska pod woda,w której nawet squida(kałamarnicy)nie widziałem :o.Określona ilośc zwierząt na chunk(pole majace iluśtam setek tysiecy{chyba} "metrów"kwadratowych).to jakaś porażka.Mogliby zabrac sie za naprawe błedów na multi(przez tryb "single-server"
mam bugi z multika na singielku,np.owca cala czarna,ośmiornica pływa w powietrzu,pająki białe)a nie dodawanie jakichś pierdół jak światynie na pustyni.To tyle.

yjMmcnk.png


#39 DelmaPan

DelmaPan

    Nowy

  • Użytkownik
  • 28 postów

Napisano 28 May 2012 - 18:33

Mi najbardziej podoba się generator z 1.6 - 1.7. Pamiętam jak zaraz po stworzeniu świata wybierałem miejsce, w którym spędziłem resztę gry na owym świecie. Każde miejsce miało swój urok i można je było świetnie zagospodarować mimo małej ilości materiałów. Opinia ta nie jest kreowana na podstawie wspomnień w wcześniejszych wersji bo w Minecrafta grałem od Bety 1.5 do Bety 1.8 po czym przesiadłem się na SkyBlock Survival (powróciłem niedawno zmuszony przez siebie <_< ). Nowy generator odepchnął mnie po 2 godzinach szukania miejsca na domek - za każdym razem respiłem się w śnieżnym lesie na sośnie i nie znajdywałem niczego fajnego :P . W nowym nie podobają mi się zbyt gęste lasy, puste stepy pokryte ogromną ilością denerwującej trawy i brak zwierząt po dłuższym czasie grania. Otoczenie w starych światach było bardziej umiarkowane, przystosowane do tworzenia kreatywnych, ładnych budowli, a nie szałasów w dżungli. Kolor trawy nie wpływa na mój pogląd na tą sprawę, ponieważ w moim TP kolor jest ujednolicony. Zaletą nowego generatora są większe możliwości i więcej surowców, np. nowe drewno, liście, grzybnia, grzyby. Warto powiedzieć że poprawił się nether. Kiedyś był strasznie pusty i mało interesujący, a teraz są w nim twierdze, które bardzo chętnie zwiedzam.
Podsumowując, wolę stary generator. Ładne pagórki, jeziora, zawsze urozmaicony teren. :rolleyes:

#40 patryk4465

patryk4465

    Miszcz Pajnta

  • Użytkownik+
  • 405 postów

Napisano 17 June 2012 - 12:46

Po co wy tyle piszecie? Mi sie podobał generator Alphy i już! A nie jakies rozpisywanie sie...