Największy sekret Minecrafta: THE VOID
#21
Napisano 20 January 2011 - 20:16
da się, dynamitem. Drugi filmik. Nie wiem jak jest teraz w becie, ale za alphy sam niszczyłem adminium, więc nie łgaj mi tu .
@up
tak, to zwykłe wyjście poza tekstury, ale Notch mógłby to jakoś wykorzystać, np kolejny wymiar czy cuś.
#22
Napisano 20 January 2011 - 21:29
A do piekła się nie wypowiem bo ja tam zbytnio nie siedzę
#23
Napisano 20 January 2011 - 20:09
zwykły void
od środka
W Netherze. CO zauważalne, to czerwony kolor voidu i to, że lawa do niego nie wpada.
Jeden z miliarda filmików o voidzie:
Co o tym sądzicie? Czy Notch jakoś wykorzysta ten... element gry? Nowy wymiar? Przepaść? Wymyślcie coś do jutra, póki forum istnieje.
_____________Jeżeli czytasz to 21.01_________________________
Witaj userze! Możliwe, że mnie nie znasz, gdyż pochodzimy z innych for! Chciałbym, abyś Ty także się udzielił w tym temacie, pozdro, peace&love.
Edit:
I jeszcze jeden filmik:
#25
Napisano 22 January 2011 - 15:07
yyy.
1) to nie bug, jak by to był bug to by notch zmienił 2 linijki kodu i już nie było by dziur
2) w netcherze nie da sie dojsc do void ponieważ nie ma dziur
3) to feature, który może zostanie w ulepszony w przyszłości
Czyli niewczytane chunki i błędy cieniowania to też feature? Bo notch mógłby "zmienić 2 linijki kodu"... Bugi polegają na tym, że coś dzieje się nie tak jak powinno.
#26
Napisano 22 January 2011 - 15:15
yyy.
1) to nie bug, jak by to był bug to by notch zmienił 2 linijki kodu i już nie było by dziur
2) w netcherze nie da sie dojsc do void ponieważ nie ma dziur
3) to feature, który może zostanie w ulepszony w przyszłości
Czyli niewczytane chunki i błędy cieniowania to też feature? Bo notch mógłby "zmienić 2 linijki kodu"... Bugi polegają na tym, że coś dzieje się nie tak jak powinno.
Funmaker ma rację. Ta dziura, to specjalnie jest zrobiona. Notch nawet dodał takie coś, że gdy tam spadniemy to się kujemy. Bo kiedyś można było spadać, spadać, spadać...
@wojtek858, nie wiem o co Ci chodzi. Przecież ten temat nie jest o bugach typu cieniowanie, niewczytane chunki, tylko o tej małej dziurce w adminium/solid. Przecież funmaker, napisał, że tylko o nie chodzi, nikt nic nie wspominał o innych rzeczach jako feature...
#27
Napisano 22 January 2011 - 16:03
Funmaker ma rację. Ta dziura, to specjalnie jest zrobiona. Notch nawet dodał takie coś, że gdy tam spadniemy to się kujemy. Bo kiedyś można było spadać, spadać, spadać...
Już w indevie można było się tak zabić, to jest pozostałość po mapie islands.
#28
Napisano 22 January 2011 - 16:19
Już w indevie można było się tak zabić, to jest pozostałość po mapie islands.
Nie tyle trybie generowania Islands co Floating.
#29
Napisano 22 January 2011 - 17:07
Funmaker ma rację. Ta dziura, to specjalnie jest zrobiona. Notch nawet dodał takie coś, że gdy tam spadniemy to się kujemy. Bo kiedyś można było spadać, spadać, spadać...
Już w indevie można było się tak zabić, to jest pozostałość po mapie islands.
Nie prawda.
Historia VOID'a jest taka. Że kiedyś na dnie mapy po prostu była lawa. Można było ją brać bez końca. Później Notch zastąpił ją przepaścią, a na nowych chunkach zrobił adminium. Tyle, że gdy się tam spadło, to postać nie zabijała się, dopiero potem dodał to, że gdy spadamy odejmuje nam co chwila HP, aż do śmierci. W mapie Floating (Islands) tak nie było, gdy spadliśmy na dnie mapy po prostu była warstwa adminium/solid i woda. Oczywiście było to wysoko więc taka głębokość wody (jeden klocek) nie chroniło nas przed śmiercią.
No.. to by było jakie takie sprostowanie. Tyle na ten temat.
#30
Napisano 22 January 2011 - 19:53
Funmaker ma rację. Ta dziura, to specjalnie jest zrobiona. Notch nawet dodał takie coś, że gdy tam spadniemy to się kujemy. Bo kiedyś można było spadać, spadać, spadać...
@wojtek858, nie wiem o co Ci chodzi. Przecież ten temat nie jest o bugach typu cieniowanie, niewczytane chunki, tylko o tej małej dziurce w adminium/solid. Przecież funmaker, napisał, że tylko o nie chodzi, nikt nic nie wspominał o innych rzeczach jako feature...
Bzdury, gdyby to był feature, to byłby wyłączony, bo nie ma zastosowań, a przeszkadza w grze. Naprawianie błędów nie jest takie proste jak wam się wydaje, ot 2 linijki kodu. Czasem trzeba coś całkiem przepisać od nowa.
A o innych bugach mówiłem jako porównanie, skoro fun maker uważa, że latanie błędów jest takie banalne.
#31
Napisano 22 January 2011 - 22:40
Funmaker ma rację. Ta dziura, to specjalnie jest zrobiona. Notch nawet dodał takie coś, że gdy tam spadniemy to się kujemy. Bo kiedyś można było spadać, spadać, spadać...
@wojtek858, nie wiem o co Ci chodzi. Przecież ten temat nie jest o bugach typu cieniowanie, niewczytane chunki, tylko o tej małej dziurce w adminium/solid. Przecież funmaker, napisał, że tylko o nie chodzi, nikt nic nie wspominał o innych rzeczach jako feature...
Bzdury, gdyby to był feature, to byłby wyłączony, bo nie ma zastosowań, a przeszkadza w grze. Naprawianie błędów nie jest takie proste jak wam się wydaje, ot 2 linijki kodu. Czasem trzeba coś całkiem przepisać od nowa.
A o innych bugach mówiłem jako porównanie, skoro fun maker uważa, że latanie błędów jest takie banalne.
Gdzie to Ci przeszkadza?
Mówimy tutaj o VOID, tak?
Jest to dziura w adminium czasem tam występująca.
ZAWSZE jest zabudowana kamieniem.
VOID, to nie jest pusty chunk, jak to widać na trzecim screenie.
Więc w czym Ci przeszkadza dziura w adminium? Wystarczy tam nie kopać... Przecież to nie jest żadne utrudnienie w grze, po prostu to jest tak jak baseny lawy.. Są, możesz się o nie zabić, ale taki jest cel ich istnienia.
Błędny chunk to jest bug. Ponieważ Minecraft, nie ładuje kawałka mapy i TO jest do naprawienia.
Po woli mały offtop się robi.
#32
Napisano 22 January 2011 - 23:54
To zwykły bug że można wpaść do tego waszego "voidu". To po prostu wyjście poza tekstury. Nie wiem o czym tutaj dyskutować
#33
Napisano 23 January 2011 - 09:06
ps. pesio zamknij ten temat już
Miałem to zrobić już dawno temu, ale byłem ciekaw waszych teorii spiskowych //Pesio