Skocz do zawartości


Zdjęcie

MyCraft


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
68 odpowiedzi w tym temacie

#41 wlatca

wlatca

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 86 postów

Napisano 05 March 2011 - 11:55

Ale to by przeszkadzało......

craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#42 wielkimati

wielkimati

    Poszukiwacz szczęścia życiowego

  • Użytkownik
  • 181 postów

Napisano 05 March 2011 - 12:04

ale to by urozmaiciło rozgrywke

#43 wlatca

wlatca

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 86 postów

Napisano 05 March 2011 - 12:44

Tak ale by przeszkadzało

#44 wielkimati

wielkimati

    Poszukiwacz szczęścia życiowego

  • Użytkownik
  • 181 postów

Napisano 05 March 2011 - 12:47

ale to jest tylko gra ? Chyba dało by się wyłączyć to ale bez tego gra będzie nudna ?

#45 Legiss

Legiss

    Pedał - bo najlepiej określają nas inni.

  • Użytkownik
  • 51 postów

Napisano 05 March 2011 - 14:32

Irytaacja. Mogłyby rozwalać tylko określone bloczki, a inne zostawiać w spokoju, oglądać, uciekać... Ale to na przyszłość. :P

#46 sitax55

sitax55

    Nowy

  • Użytkownik
  • 66 postów

Napisano 05 March 2011 - 15:50

ja zamiast kilofa mam mieczyk kamienny i czarny ekran

#47 wielkimati

wielkimati

    Poszukiwacz szczęścia życiowego

  • Użytkownik
  • 181 postów

Napisano 05 March 2011 - 16:37

kilof masz w ekwipunku a jak ci się nie włancza to podstaw plik .exe tym co jest w 2 paczce

#48 ProSail

ProSail

    Nowy

  • Użytkownik
  • 6 postów

Napisano 05 March 2011 - 17:22

Zrobiłem w tym takie coś:
Dołączona grafika
Tylko jaki sens kilofu skoro jest ten mieczyk?
I czemu z węgla wychodzi obsydian którego nie można zebrać?

#49 homer0

homer0

    Notchie!

  • Użytkownik
  • 274 postów

Napisano 05 March 2011 - 20:55

Mieczyk jest tylko kursorem zastepujacym powietrze...od nastepnej wersji bedzie epicko słaby
obsidian bedzie dalo sie zebrac(w tablicy jedna zmienna ustawilem na -1(brak zbierania ) :( )
a to co ja dzisiaj zrobiłem : (będzie w filmiku)


filmik :


Changelog


#50 wojtek858

wojtek858

    Woohooo! Orzeszek pod kanapą!

  • Użytkownik
  • 2743 postów

Napisano 06 March 2011 - 00:33

Szczerze mówiąc nie widzę przyszłości tej gry, chyba, że robisz to po prostu, żeby czegoś się nauczyć :) Jedyny cel do jakiego może się to sprowadzić to planowanie budynków 2D i moim zdaniem w tym kierunku powinieneś to rozwijać. Chyba, że masz jakieś pomysły w rękawie, których nie ujawniasz, bo gra bez planu, to jak ocenzurowane porno :D

7dnEj.png


#51 homer0

homer0

    Notchie!

  • Użytkownik
  • 274 postów

Napisano 06 March 2011 - 08:18

bardziej po prostu sie ucze i mam swietna zabawe :P.Bedzie jeszcze crafting i to chyba na tyle... (jeszcze takie bajery jak dzień i noc chyba będą)

#52 blojayble

blojayble

    :u

  • Użytkownik
  • 414 postów
  • blojayble

Napisano 07 March 2011 - 21:00

Jak tam postępy?

#53 homer0

homer0

    Notchie!

  • Użytkownik
  • 274 postów

Napisano 09 March 2011 - 18:22

Nowa Wersja kupaa już jest!I jak narazie osiagnąłem wszystko co zamierzałem w kodzie :
Dołączona grafika
changelog


Filmik :


Download



jest 9 recept,pole do craftowania tylko 2x2.
kilof robi sie tak :
* M
P *
* - powietrze
M - materiał z którego chcemy mieć kilof(drewno/żelazo/diament)
P - patyk

#54 wojtek858

wojtek858

    Woohooo! Orzeszek pod kanapą!

  • Użytkownik
  • 2743 postów

Napisano 10 March 2011 - 02:47

Mam propozycję, która uczyniłaby tę grę ciekawą - dodaj fizykę działającą na bloki. Można by się prześcigać w tworzeniu większych, lepszych konstrukcji, które by się nie zawalały. Dobrze by było, gdybyś także postać gracza dorobił. Można by tak testować stabilność konstrukcji. Później moby, miecze, łuki i może nawet prosty MP.

Also, 2 poziomy głębi - tak, żeby za niektórymi blokami można było przejść, np. drzewa, oraz ściana domu.

7dnEj.png


#55 blojayble

blojayble

    :u

  • Użytkownik
  • 414 postów
  • blojayble

Napisano 13 March 2011 - 14:44

To że jest w 2d nie oznacza że musi być słabe. Rozwiń to, masz już część kodu, ale fizyka łatwa nie jest.

#56 wojtek858

wojtek858

    Woohooo! Orzeszek pod kanapą!

  • Użytkownik
  • 2743 postów

Napisano 15 March 2011 - 02:22

@up:
Od tego są na szczęście gotowe biblioteki.

Co do poruszania jeszcze - dobra by była możliwość przybliżania i oddalania obrazu, dzięki czemu poruszanie góra-dół byłoby znacznie łatwiejsze.

7dnEj.png


#57 Pred96

Pred96

    Nowy

  • Użytkownik
  • 38 postów

Napisano 15 March 2011 - 14:14

Mam mały problem jak to wieram w winrarze to mi wyskakuje to:

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować


ponowne pobranie też nic nie daje
pomocy

#58 homer0

homer0

    Notchie!

  • Użytkownik
  • 274 postów

Napisano 15 March 2011 - 17:47

bardzo prosze,nowy link do downloadu.Jakby co to od nowa zrobilem u sibie paczke z rarem i wyslalem nowa :

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować



#59 Damianu

Damianu

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 130 postów

Napisano 20 March 2011 - 11:19

Rozwijaj to dalej, ale dodaj grawitacje, jakieś coś co podtrzyma bez grawitacji, ludziki dodaj(nie 1, kilka) i powstają minewormsy xD Że można budować i walczyć na raz, tam był świetny celownik, ale to raczej trudne będzie.

#60 blojayble

blojayble

    :u

  • Użytkownik
  • 414 postów
  • blojayble

Napisano 20 March 2011 - 22:49

Zaimplementuj PsyhX najlepiej. :D