Proszę o pomoc.
Jak dodawać mody na server multiplayer.?
Mam server na He0Mod
Próbowalem dodać zawartość folderu z modem MineColny
do pliku minecraft_server.jar
Tak samo jak w singlu ale wtedy server nie chciał mi się włączyć
Mody Na server
Rozpoczęty przez
globox99
, 05 Feb 2011 13:37
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 05 February 2011 - 13:37
#2
Napisano 05 February 2011 - 13:58
Tworzysz folder "plugins" w katalogu z Minecraft_mod.jar, potem wrzucasz do niego pluginy w .jar, dodajesz do server.properties w linice plugins=Plugin1,plugin2,plugin3
I juz.
Ale z wielkim bólem chciałbym ci powiedzieć że hMod długo nie wytrzyma, lepiej przesiądź się na bukkita, (jak ja mogę go ci polecać, przecież to takie gó...)
I juz.
Ale z wielkim bólem chciałbym ci powiedzieć że hMod długo nie wytrzyma, lepiej przesiądź się na bukkita, (jak ja mogę go ci polecać, przecież to takie gó...)
#3
Napisano 05 February 2011 - 17:54
Nie chodzi mi o Plugiiny
Chodzi mi o Mody typu MineColony
Chodzi mi o Mody typu MineColony
#4
Napisano 05 February 2011 - 18:56
Nie chodzi mi o Plugiiny
Chodzi mi o Mody typu MineColony
Takie mody nie działają na multiplayerze. Są tylko pluginy.
#5
Napisano 05 February 2011 - 19:15
Ok
Prosze niech mi ktoś poda Pluginy które dodają ludzi.
Np. tak jak w Modzie MineColony albo coś podobnego
tylko nie Craftizines ani nie Npcs
Prosze niech mi ktoś poda Pluginy które dodają ludzi.
Np. tak jak w Modzie MineColony albo coś podobnego
tylko nie Craftizines ani nie Npcs
#6
Napisano 06 February 2011 - 12:13
Odświeżam
#7
Napisano 07 February 2011 - 13:47
Odświeżam
Dobrze że odświeżasz bo tu już śmierdzi
#8
Napisano 07 February 2011 - 21:19
Refresch
#9
Napisano 08 February 2011 - 16:09
Po jednym dniu juz odświeżasz? Nie przesdadzasz troche? Podejrzewam że takich modów nie ma, i jedyny wybór to właśnie NPCki...