Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z LWC na Bukkita


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Akkarin

Akkarin

    Nowy

  • Użytkownik
  • 32 postów

Napisano 01 February 2011 - 19:46

Mam mały:imrgreen: problem z LWC w bukkicie. Pobrałem plik LWC.jar z

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować


i wkleiłem do folderu "plugins". Ale kiedy uruchomiłem serwer(z pliku *.bat)
to wyświetlił mi się spory błąd:

LWC     [v1,48] Native library: lib/native/Windows/x86/sqlitejdbc.dll
java.net.UnknownHostException: github.com
        at java.net.PlainSocketImpl.connect(Unknown Source)
        at java.net.SocksSocketImpl.connect(Unknown Source)
        at java.net.Socket.connect(Unknown Source)
        at com.sun.net.ssl.internal.ssl.SSLSocketImpl.connect(Unknown Source)
        at com.sun.net.ssl.internal.ssl.BaseSSLSocketImpl.connect(Unknown Source
)
        at sun.net.NetworkClient.doConnect(Unknown Source)
        at sun.net.www.http.HttpClient.openServer(Unknown Source)
        at sun.net.www.http.HttpClient.openServer(Unknown Source)
        at sun.net.www.protocol.https.HttpsClient.<init>(Unknown Source)
        at sun.net.www.protocol.https.HttpsClient.New(Unknown Source)
        at sun.net.www.protocol.https.AbstractDelegateHttpsURLConnection.getNewH
ttpClient(Unknown Source)
        at sun.net.www.protocol.http.HttpURLConnection.plainConnect(Unknown Sour
ce)
        at sun.net.www.protocol.https.AbstractDelegateHttpsURLConnection.connect
(Unknown Source)
        at sun.net.www.protocol.http.HttpURLConnection.getInputStream(Unknown So
urce)
        at sun.net.www.protocol.https.HttpsURLConnectionImpl.getInputStream(Unkn
own Source)
        at java.net.URL.openStream(Unknown Source)
        at com.griefcraft.util.Updater.getLatestVersion(Updater.java:168)
        at com.griefcraft.util.Updater.check(Updater.java:109)
        at com.griefcraft.lwc.LWCPlugin.<init>(LWCPlugin.java:95)
        at sun.reflect.NativeConstructorAccessorImpl.newInstance0(Native Method)

        at sun.reflect.NativeConstructorAccessorImpl.newInstance(Unknown Source)

        at sun.reflect.DelegatingConstructorAccessorImpl.newInstance(Unknown Sou
rce)
        at java.lang.reflect.Constructor.newInstance(Unknown Source)
        at org.bukkit.plugin.java.JavaPluginLoader.loadPlugin(JavaPluginLoader.j
ava:76)
ITD ITP ECT....
tego jest naprawdę dużo:S

Ma ktoś pomysł dlaczego tak jest?

PS.
LWC     [v1,48] Native library: lib/native/Windows/x86/sqlitejdbc.dll

Ja nie mam żadnych plików w * /x86 :?: ale nie wiem co tam powinno być
(nic tam nie powstało nawet po paro razowym starcie serwera).

craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 Terrqge

Terrqge

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 107 postów

Napisano 01 February 2011 - 19:51

x86 to coś z 64bitowym systemem. Na pewno bukkit w porządku, na 32bit? Inne pluginy działają?

#3 Akkarin

Akkarin

    Nowy

  • Użytkownik
  • 32 postów

Napisano 01 February 2011 - 19:56

Inne tak, np:
General
GroupUsers
i Permissions

(Tak naprawdę to nie wiem czy one "działają" bo jeszcze nie próbowałem:imrgreen:, ale nie wywala przy nich żadnych błędów)

I nie wiem czy wyraziłem się precyzyjnie, ale ja mam foldery lib/native/Windows/x86 ale dalej nic nie ma.

#4 homer0

homer0

    Notchie!

  • Użytkownik
  • 274 postów

Napisano 01 February 2011 - 20:06

SQLite jest chyba odpowiedzialny za baze danych SQLite

Piszą że samo się ściagnie,dziwne :P.Widać jednak że tobie nie chciało się ściagnąć.
Hmph.nie wiem co o tym myśleć .

#5 zajacmp3

zajacmp3

    Wyjadacz

  • Użytkownik
  • 705 postów

Napisano 01 February 2011 - 20:10

jeżeli się nie chciało ściągnąć to nie będzie pliku sqlite w folderze lib.
Nowa gra od Epic Games tworzona cz??ciowo w oparciu w Minecraft.
Wi?cej informacji znajdziecie na fortnite.pl

#6 Lealen

Lealen

    Zapalony Programista

  • Użytkownik
  • 69 postów

Napisano 01 February 2011 - 23:25

Ja musiałem sqlite sam pobierać, więc pewnie u Ciebie też będzie trzeba.

Tak swoją drogą x86 oznacza system 32bitowy...

#7 zajacmp3

zajacmp3

    Wyjadacz

  • Użytkownik
  • 705 postów

Napisano 02 February 2011 - 12:28

sqlite pobiera się automatycznie :)
Nowa gra od Epic Games tworzona cz??ciowo w oparciu w Minecraft.
Wi?cej informacji znajdziecie na fortnite.pl

#8 Akkarin

Akkarin

    Nowy

  • Użytkownik
  • 32 postów

Napisano 02 February 2011 - 16:06

Udało mi się to uruchomić!:D
Najpierw próbowałem pobrać ten plik .dll z

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

ale mi nie działał. Ale w końcu się udało!!! Po prostu kiedy wgrywałem patche miałem wyłączony Internet :imrgreen: więc się nie mogło ściągnąć. (Tu bym dał PalmFace ale nie ma tego na tym forum :imrgreen:.)