Mi nie chodzi o to, że jestem przywiązany do starych tekstur, tylko o to, że tekstury w wysokiej rozdzielczości na modelu w niskiej są ble. Tak samo jak tekstury w niskiej na modelu dobrej jakości też są fuj.
Nie wiem czy przypadkiem nie próbujesz dążyć do idealizmu. Nie ma narzędzi dla "ludu", które sprawią iż modele w MC będą wyglądać jak w Wiedźminie, a z kolei z Wiedźminem nikt nie wpadł na pomysł, aby "upiększyć" go teksturami z MC.
Tak samo jak mieszanie styli, różne "pixel density" per tekstura, niestosowanie się do palet kolorów, zbyt duża ilość kolorów w owych paletach, wymieniać dalej?
Nie przyjmuję tego jako krytyki z dwóch powodów - po pierwsze, nie jestem twórcą żadnego "packa", po drugie nie udostępniam nikomu "pirackiego" packa, udając że jest moim. Zapewne jesteś dłużej w świecie MC niż ja (czego się absolutnie nie wstydzę), jako iż temat MC do końca 2016 roku nie istniał dla mnie.
Jako dorosła osoba, miałem dość oryginalnego wyglądu / tekstur w Wolfensteinie, Doomie, Quake, Duke Nukem i co tam jeszcze było - powrót do tamtych lat, jest dla mnie nie do przyjęcia.
Czy zgodzę się, że w przetworzonym przeze mnie packu jest swoisty bałagan / mieszanka? Oczywiście, mam tego świadomość. Dlaczego tak jest? Już spieszę z odpowiedzią. Na dzień dzisiejszy nie jestem w stale odnaleźć odpowiadającego mi wizualnie oraz ukończonego w 100% packa, zawierającego tekstury zgodne z wersją 1.14, Jaki mam wybór? Zostać przy oryginalnym wyglądzie? Nie wchodzi to w grę. Stworzyć samodzielnie własną paczkę tekstur? Jeżeli nawet miałbym takowe umiejętności, to stworzenie od podstaw nie jest tak trudne, ale przede wszystkim czasochłonne. Sama "modyfikacja" przerabianego przeze mnie packa trwała około dwóch dni, gdzie ograniczałem się tylko do przeglądania, wyboru, ewentualnej edycji czy też modyfikacji *.json
Jak do tej pory, a przejrzałem naprawdę sporo packów nie znalazłem żadnego, którego mógłbym zaakceptować w 100% - nawet biorąc pod uwagę starsze wersje MC, 1.13, 1.12, 1.11.
Sytuacją nie do przyjęcia byłoby używanie packa, w którym część tekstur jest z owego packa, a części po prostu brakuje i mają one oryginalną teksturę.
A akurat do tego, że default jest brzydki to się całkowicie zgodzę, ale nie jest brzydki dlatego, że jest low-res, tylko dlatego, że ludzie, którzy go robili są ślepymi osłami bez realnego talentu i doświadczenia. (Ten nowy Jappy jest lepszy, ale nadal co najwyżej przeciętny)
Nie wiem jak wiele można by było wycisnąć z low-resowych tekstur, przyznam że nie widziałem ich wiele - ale nie sądzę, że byłbym w stanie zachwycić się tym. Z MC nie rezygnuję bo nie mam ochoty, a skoro mogę dokonać MODyfikacji takiej, jaka mi odpowiada, dlaczego mam z tego rezygnować? Nie tworzę własnych map / serwerów i nie próbuję zmuszać innych do uznania lub skorzystania z wyglądu, jaki proponuję - każdy gra tak, jak ma ochotę.
Jednak, bez względu na to, na ile dane packi są dobre czy też nie - dla wersji JAVA są / były udostępniane za darmo.
Jeżeli jesteś w stanie wskazać mi doskonały pack, ukończony w 100% przy rozdzielczości x128 z zaciekawieniem przyjrzę się jemu - jednak, przyznam iż nie wierzę, że coś takiego jest i do tego jest tak mało popularne, iż nie mógłbym sam tego znaleźć.
W wyglądzie MC nie odpowiadało mi wiele rzeczy - m.in. wygląd villagerów, ich jednopłciowość a do tego zbyt niska estetyka. Jednak jakby tego było mało, również głupota villagerów była rażąca i czekałem wersji 1.14 aby miało to więcej sensu, gdzie villagery nie tłoczą się jak kiedyś w jednym domu, inne zostawiając puste, a zajmują ich więcej - oby były tylko łóżka, co nie zmienia faktu, że stale są zbyt głupie. No ale oddalam się tutaj od samego wyglądu.
Są określone zasoby, są określone możliwości samego software i z tym muszę sobie radzić. Czy gdybym mógł bym zdecydował się na jeden styl? Oczywiście. Czy gdybym mógł zdecydowałbym się na jednego twórcę? Oczywiście. Jednak, nie wierząc w to, że doczekam takiej idealnej sytuacji - radzę sobie jak mogę. Jeżeli świat gry jest przeze mnie akceptowalny - przy nim pozostaję.